Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg tænkte også Kramer kunne være en mulighed. Malthe Højholt er også god synes jeg men har ikke indsigt i om han spille 6eren i vores system
    Jeg fravalgte ham mest af alt pga prisen da jeg tror han kan sælges for mere end OB vil betale

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ikke fordi jeg tror på at OB vil bruge penge i Aab.. Men gad godt Kramer og Sousa hvis vi havde ca 10 mill i overskud at bruge af

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-katastrofen
      Men AAB skal sælge .. kan godt være at de får 30 mio. nu fra de nye ejere men de starter næste sæson bagud med ca. 40 mio….

      Der må da også være nogen i ACH der kunne være mulige at hente. Magnus Jensen i forsvaret der kan bruges i angrebet syntes jeg ser spændende ud men lang kontrakt så nok meget dyr. Var der ikke rygtet en ACH forsvarsspiller til OB allerede? James Gomez?
      Målmanden har klausul ved nedrykning .. ligner Onyszko light ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Vi skal fortsætte nuværende spor hvor truppen er fyldt med akademister. Vi skal bare være meget bedre til at scoute profiler udefra og sørge for en konkurrence om hver enkelt plads

        Og så tror jeg vi er nærmere 20-25% som vil blive geninvesteret i truppen i dette vindue. Hvis overhovedet så meget
        Hvorfor kun 20-25%?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Ikke den mest videnskabelig "undersøgelse" jeg har lavet her over morgenkaffen, men tænkte lidt over niveauet på vores spillere de seneste år. Nu kender jeg ikke deres kontraktforhold, men følgende kan spille i 1. division i næste sæson (de har alle været en del af 1. holdstruppen fra marginal- til stamspiller):

          Helenius, AK, Drachmann, Buus, Ludwig, Opondo, Kløve, Hylle, Okosun, Mandé, Brems, Ibrahimagic og sikkert flere jeg har glemt...

          Jeg ved godt, at vi alle er blevet ældre, men føler mange af vores afgange viser, at vi har købt for dårligt ind. Det kan ikke passe, at de fleste salg sker til klubber på niveau eller nedad og spillernes niveau er til 1. division. Sjældent at vi sælger opad, men vi har jo desværre heller ikke haft de store slagsemner. Satser stærkt på akademiet og BW fremadrettet, da jeg synes fortidens spor skræmmer...

          Håber I forstår min lidt kringlede forklaring... tager lige en kop kaffe mere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Ikke den mest videnskabelig "undersøgelse" jeg har lavet her over morgenkaffen, men tænkte lidt over niveauet på vores spillere de seneste år. Nu kender jeg ikke deres kontraktforhold, men følgende kan spille i 1. division i næste sæson (de har alle været en del af 1. holdstruppen fra marginal- til stamspiller):

            Helenius, AK, Drachmann, Buus, Ludwig, Opondo, Kløve, Hylle, Okosun, Mandé, Brems, Ibrahimagic og sikkert flere jeg har glemt...

            Jeg ved godt, at vi alle er blevet ældre, men føler mange af vores afgange viser, at vi har købt for dårligt ind. Det kan ikke passe, at de fleste salg sker til klubber på niveau eller nedad og spillernes niveau er til 1. division. Sjældent at vi sælger opad, men vi har jo desværre heller ikke haft de store slagsemner. Satser stærkt på akademiet og BW fremadrettet, da jeg synes fortidens spor skræmmer...

            Håber I forstår min lidt kringlede forklaring... tager lige en kop kaffe mere
            Forstår hvad du mener men jeg syntes omvendt også at mange igennem
            tiden er skiftet til at vinde noget ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke fordi jeg tror på at OB vil bruge penge i Aab.. Men gad godt Kramer og Sousa hvis vi havde ca 10 mill i overskud at bruge af

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-katastrofen
              Slet.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Vi skal fortsætte nuværende spor hvor truppen er fyldt med akademister. Vi skal bare være meget bedre til at scoute profiler udefra og sørge for en konkurrence om hver enkelt plads

                Og så tror jeg vi er nærmere 20-25% som vil blive geninvesteret i truppen i dette vindue. Hvis overhovedet så meget
                Hvad får dig til at tro at det er tvivlsomt at der bliver 10-12 mill i truppen?

                Det siger sig selv at vi ikke skal smide alle pengene i indkøb, men havde da et håb om at Minteh salget var det salg der skulle til for at vi kunne købe noget andet end fra Kløve, Okosun hylden.
                Hørte lige SFÅ’s sæsonafslutning, der nævnte de indkøbet af Okosun for 4 mill, havde lykkelig glemt prisen, men der kunne jeg mærke hvor elendige købmænd vi har været i mange år. Magter ikke flere af lignende indkøb, ej heller selvom de blot skifter indkøbspladsen ud fra Horsens-sønderjyske til Allsvenskaen
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hvorfor kun 20-25%?
                  Jeg tror man vil bruge penge over flere vinduer samt på en masse faciliteter som vil styrke os på den lange bane
                  Det giver ingen mening at fyre det hele af. For de får hurtigt ben at gå på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ikke fordi jeg tror på at OB vil bruge penge i Aab.. Men gad godt Kramer og Sousa hvis vi havde ca 10 mill i overskud at bruge af

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-katastrofen
                    Enig i Kramer. Men Sousa må gerne holde sig langt væk. Han har nogle tydelige offensive kompetencer, men manden er et omvandrende rødt kort, og har solgt sine holdkammerater dyrt mange gange.

                    Enig i hvad andre skriver herinde ift. Alm. Han skal IKKE fyres. Det ville være et kolossalt selvmål lige nu. Jeg siger ikke han er den rigtige træner for os på langt sigt, men han er den vi har brug for lige nu. Hvis vi skal qoute Nolans Batman film: "He's not the hero (coach) we deserve, but he's the one we need right now"

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tror man vil bruge penge over flere vinduer samt på en masse faciliteter som vil styrke os på den lange bane
                      Det giver ingen mening at fyre det hele af. For de får hurtigt ben at gå på.
                      Jeg er helt enig i at det også drejer sig om udviklingen af klubben med faciliteterne osv. og ikke kun om at købe dyre spillere og have en kæmpe trup.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Enig i Kramer. Men Sousa må gerne holde sig langt væk. Han har nogle tydelige offensive kompetencer, men manden er et omvandrende rødt kort, og har solgt sine holdkammerater dyrt mange gange.

                        Enig i hvad andre skriver herinde ift. Alm. Han skal IKKE fyres. Det ville være et kolossalt selvmål lige nu. Jeg siger ikke han er den rigtige træner for os på langt sigt, men han er den vi har brug for lige nu. Hvis vi skal qoute Nolans Batman film: "He's not the hero (coach) we deserve, but he's the one we need right now"
                        Enig i Sousa vurderingen, han er næppe den der bringer harmoni i en trup trods hans åbenlyse kvaliteter

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvad får dig til at tro at det er tvivlsomt at der bliver 10-12 mill i truppen?

                          Det siger sig selv at vi ikke skal smide alle pengene i indkøb, men havde da et håb om at Minteh salget var det salg der skulle til for at vi kunne købe noget andet end fra Kløve, Okosun hylden.
                          Hørte lige SFÅ’s sæsonafslutning, der nævnte de indkøbet af Okosun for 4 mill, havde lykkelig glemt prisen, men der kunne jeg mærke hvor elendige købmænd vi har været i mange år. Magter ikke flere af lignende indkøb, ej heller selvom de blot skifter indkøbspladsen ud fra Horsens-sønderjyske til Allsvenskaen
                          Det jeg mener er at der max bliver smidt 20-25% af Minteh salget til indkøb. Altså oven i det man havde planlagt at bruge i forvejen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg er helt enig i at det også drejer sig om udviklingen af klubben med faciliteterne osv. og ikke kun om at købe dyre spillere og have en kæmpe trup.
                            Præcis. Kedelig læsning for mange fans. Men nok det klogeste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg er helt enig i at det også drejer sig om udviklingen af klubben med faciliteterne osv. og ikke kun om at købe dyre spillere og have en kæmpe trup.
                              Se bare på Chelsea...

                              Uden vi selvfølgelig kan sammenlignes med dem (så lige de har 33 spillere i førsteholdstruppen og 22 spillere udlejet )
                              Last edited by Online; 04-06-2023, 09:15.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Ikke den mest videnskabelig "undersøgelse" jeg har lavet her over morgenkaffen, men tænkte lidt over niveauet på vores spillere de seneste år. Nu kender jeg ikke deres kontraktforhold, men følgende kan spille i 1. division i næste sæson (de har alle været en del af 1. holdstruppen fra marginal- til stamspiller):

                                Helenius, AK, Drachmann, Buus, Ludwig, Opondo, Kløve, Hylle, Okosun, Mandé, Brems, Ibrahimagic og sikkert flere jeg har glemt...

                                Jeg ved godt, at vi alle er blevet ældre, men føler mange af vores afgange viser, at vi har købt for dårligt ind. Det kan ikke passe, at de fleste salg sker til klubber på niveau eller nedad og spillernes niveau er til 1. division. Sjældent at vi sælger opad, men vi har jo desværre heller ikke haft de store slagsemner. Satser stærkt på akademiet og BW fremadrettet, da jeg synes fortidens spor skræmmer...

                                Håber I forstår min lidt kringlede forklaring... tager lige en kop kaffe mere
                                Vi har uden tvivl været for dårlige til at købe ind tidligere. Om vi er det under Björn er det nok for tidligt at lave en endelig evaluering af, men i hans korte tid i klubben har vi haft spillere, der er blevet rygtet til Newcastle, Bologna m.fl., ligesom vi fik solgt en 30-årig.amgriber til en pæn pris. Slotsager bliver et stort salg og Breum har der været bud på på trods af en uforløst sæson. Manneh kan også sagtens blive solgt videre med en god profit om et år eller to, hvis han fortsætter takterne. For ikke at tale om vores to u-landsholdsaktuelle backs. Jeg synes for en gangs skyld vi har en trup med ganske mange salgsemner i modsætning til de sidste ti år før BW (og akademiets opgradering).

                                Comment

                                Working...
                                X