Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
    BT siger Newcastle og 50 millioner
    Fandme flot. Forhåbentligt er de 50 mio. ikke betinget af, hvordan han klarer sig. Men mon ikke noget af det er på afbetaling.

    Flotteste salgscase i Suppen nogensinde? Hentet gratis for et år siden og har spillet 17 kampe (og har i øvrigt kun et år tilbage af kontrakten).

    Comment


      Det er en fantastisk god case, men Minteh er imo også et betydeligt større talent end hvad vi ellers har haft i folden i mange mange år, så jeg mener også at det er sådanne summer vi skal op i. Det eneste der kunne have gjort casen bedre var hvis vi sidste sommer havde smidt en 5-års kontrakt efter ham frem for en 2-års, men fred være med det.

      Afsindigt fedt at Björn får en pose penge ind allerede inden transfervinduet starter, det virker enormt gennemtænkt hvad der forgår. I præsentationsvideoen af Turay hørte man også BW fortælle hvor stort fokus der er på at komme godt fra land i næste sæson, det er virkelig positive toner synes jeg.

      Comment


        God case med Minteh.

        Der er selvfølgelig to ting, der er lidt træls:

        1. At man fik lavet en for kort kontrakt i første omgang (en længere kontrakt havde nok give en del millioner oven i)
        2. At han ikke lykkedes med at holde skruen i vandet i foråret (havde han brændt banen af i foråret, havde den øgede konkurrence nok også givet i hvert fald 10-20 mio. mere)

        Comment


          Fabrizio Romano plejer at være en seriøs kilde

          https://twitter.com/FabrizioRomano/s...h-PFspt3g&s=19

          Comment


            Personligt, så er jeg fuldstændig ligeglad med, om OB's ejer får 50 mio kr for Minteh, hvis nogle af pengene ikke bliver brugt på forstærkninger. Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk kommer i bukserne over, at ejeren tjener penge, uden at bruge dem på truppen. Det svarer lidt til at lade sin kone kneppe en kendt person for at prale med det overfor vennerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Personligt, så er jeg fuldstændig ligeglad med, om OB's ejer får 50 mio kr for Minteh, hvis nogle af pengene ikke bliver brugt på forstærkninger. Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk kommer i bukserne over, at ejeren tjener penge, uden at bruge dem på truppen. Det svarer lidt til at lade sin kone kneppe en kendt person for at prale med det overfor vennerne.
              Hvordan er det du tænker ejeren (går ud fra at du mener NT) får pengene?
              Mig bekendt er Minteh ejet af OB og pengene fra salget tilfalder OB.
              Såfremt at NT skal have pengene ud (af OB) skal det være fordi at han enten tager udbytte ud af OS&E (det er mig bekendt aldrig sket) eller at der ekstraordinært betales tilbage på de lån som NT har givet OS&E (har jeg ikke tjekket op på om er sket) men mig bekendt har NT omlagt lån til egenkapital løbende.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Personligt, så er jeg fuldstændig ligeglad med, om OB's ejer får 50 mio kr for Minteh, hvis nogle af pengene ikke bliver brugt på forstærkninger. Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk kommer i bukserne over, at ejeren tjener penge, uden at bruge dem på truppen. Det svarer lidt til at lade sin kone kneppe en kendt person for at prale med det overfor vennerne.
                VED du, at han ikke bruger pengene på truppen. Ellers er der ikke meget saft og kraft i dit indlæg..,.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Fabrizio Romano plejer at være en seriøs kilde

                  https://twitter.com/FabrizioRomano/s...h-PFspt3g&s=19
                  Tjo, han formidler jo bare BTs historie

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Tjo, han formidler jo bare BTs historie
                    Som jeg læser det, bekræfter det hvad han selv har hørt. Når han melder noget ud på Twitter plejer det være "done deal" og ikke at han støver historier op på diverse (danske) medier.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                      Fandme flot. Forhåbentligt er de 50 mio. ikke betinget af, hvordan han klarer sig. Men mon ikke noget af det er på afbetaling.

                      Flotteste salgscase i Suppen nogensinde? Hentet gratis for et år siden og har spillet 17 kampe (og har i øvrigt kun et år tilbage af kontrakten).
                      Fcm's 120 mio for Sørloth efter 27 kampe overgår det nok, men så kan jeg heller ikke komme på noget vildere. Det er helt vildt godt arbejde af BW. Forhåbentlig ender Minteh et sted, hvor der kan tages rigtig godt hånd om ham, så han ikke smider en lovende karriere på gulvet.

                      Comment


                        50 mill synes jeg godt nok er flot - også den ‘korte’ kontrakt in mente.

                        Udviklingsmæssigt tror jeg han ville have rigtig godt af et år mere i superligaen - eller en liga på samme niveau. Interessant hvor han udlejes til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Fcm's 120 mio for Sørloth efter 27 kampe overgår det nok, men så kan jeg heller ikke komme på noget vildere. Det er helt vildt godt arbejde af BW. Forhåbentlig ender Minteh et sted, hvor der kan tages rigtig godt hånd om ham, så han ikke smider en lovende karriere på gulvet.
                          Men Sørloth var jo ældre, havde spillet seniorfodbold for bl.a. Rosenborg og Groningen (før FCM) samt var A-landsholdsspiller på det tidspunkt.

                          Comment


                            Det lyder som om, at han skal udlejes i første sæson. Kunne det blive hos OB, eller skal han udlejes til et hold fra en højere hylde?

                            Comment


                              BT skriver, at han skal lejes ud - mon det bliver til et år mere hos os eller en engelsk klub

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Det lyder som om, at han skal udlejes i første sæson. Kunne det blive hos OB, eller skal han udlejes til et hold fra en højere hylde?
                                Jeg gætter på Belgien eller Holland - det er vel også noget med, hvor han kan samle flest points sammen til at få arbejdstilladelse i England.

                                Comment

                                Working...
                                X