Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Hvorfor er han ikke oppe på beatet, når han IKKE spiller så lidt..? Jeg undre mig bare, men måske du kan forklare mig det ?
    Ja ja, der var et ikke for meget :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Er han ikke udpræget 9er eller kan han også gøre sig på kanten? Er han spidsangriber har jeg svært ved at se det med Kadrii, Luca, Turay og til dels Charly.
      Jeg vil mene han er kant i vores system, men angriber i 2 mands.

      Eller han kan udvikle sig som Sabbi, de tkan sagtens være

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg vil mene han er kant i vores system, men angriber i 2 mands.

        Eller han kan udvikle sig som Sabbi, de tkan sagtens være
        Tror der er stor interesse fra udlandet så mit gæt er at han ryger et andet sted

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror der er stor interesse fra udlandet så mit gæt er at han ryger et andet sted
          Helt enig, men jeg forklarede bare hvad han spiller på banen?
          Han skifter med 99,9% til en større klub en Odense, med mindre han håber at lave en Sabbi

          Comment


            De nævnte faktisk at der på trods af interesse fra udlandet var stor chance for at han endte i superligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              FCM brugte en uges tid på det, men de havde dog lavet det underjordiske arbejde året før.

              Parken under en uge https://bold.dk/fodbold/nyheder/park...il-derby-og-em
              Så tager det vel 16-18 uger i Odense
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Vildt ..

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tae...ankuba-minteh/

                så tæt på et salg at Minteh ikke er med i (næst)sidste kamp …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Vildt ..

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tae...ankuba-minteh/

                  så tæt på et salg at Minteh ikke er med i (næst)sidste kamp …
                  Så må den jo være sikker. Ellers er det risikabelt at lave sådan en overskrift på ens egen hjemmeside

                  Comment


                    Det er ikke tit at OB melder muligt salg ud før tid. Det må være et meget stort salg. Håber på det og ønsker det bedste for os og Minteh.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Det er ikke tit at OB melder muligt salg ud før tid. Det må være et meget stort salg. Håber på det og ønsker det bedste for os og Minteh.
                      Det må det være - i hvert fald stort nok til at man ikke vil risikere han får en alvorlig skade nu.

                      Comment


                        Egentligt et godt tidspunkt, så BW kan gå tidligt ind i vinduet med en pose penge. Synes det er super fint at have fokus på, at vi ikke skal have en dårlig (op-)start igen


                        Førhen skete alle af-/tilgange stort set altid i de sidste dage/timer af vinduet. Kan godt lide denne mere proaktive stil
                        Last edited by Online; 02-06-2023, 09:02.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Egentligt et godt tidspunkt, så BW kan gå tidligt ind i vinduet med en pose penge. Synes det er super fint at have fokus på, at vi ikke skal have en dårlig (op-)start igen
                          Det virker helt surrealistisk som OB fan at skulle opleve at være godt forberedt til et transfervindue/opstart

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Så må den jo være sikker. Ellers er det risikabelt at lave sådan en overskrift på ens egen hjemmeside
                            Den må være sikker når man minimerer sine sportslige muligheder for at redde sæsonens fejlslagne målsætning.
                            Men det er fedt at det er på plads tidligt, så må det give ro til at handle ind.
                            Bliver spændende at se hvad prisen bliver, og om det kan give is et sportsligt boost.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              BT siger Newcastle og 50 millioner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Vildt ..

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tae...ankuba-minteh/

                                så tæt på et salg at Minteh ikke er med i (næst)sidste kamp …
                                Ja det må betyder der er kommer beløb på bordet som OB under ingen omstændigheder vil risikere at gå glip af ved at risikere han bliver skadet mod FCM. Samtidig må en så tidlig afklaring give Bjørn og Adrian nogle muligheder for at hente noget ordentlig kvalitet ind til flere positioner nu så truppen kan stå mere klar ved sæsonstart end sidste sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X