Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Ikke flere angribere, tak! Og slet ikke Ementa.
    Jeg kunne godt tænke mig Tochi fra LBK.

    Der er iøvrigt kun 2 nedrykkere:)
    Der er jo et rygte om en ACH back som måske kommer til,
    Tochi virker rigtig spændende, men mon ikke han er udenfor rækkevidde. Ementa er vist bare stor og han har vist ikke scoret en eneste gang i sl, så også nejtak til ham herfra.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Der er lavet aftale på Minteh, OB får 50 mio i transfer her og nu, ved dog ikke om man har klausuler ved videresalg. Han er af OB prissat til 110 mio, så mon ikke der også er videresalgsklausuler.
      Hvor har du de tal fra?. Er det bare din mavefornemmelse eller har du rent faktisk nogen kilder på den info?.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Er der ingen, vi kan bruge i de tre nedrykningsklubber? Jeg kunne personligt godt tænke mig aabs kæmpe skideskur, sikke en kleppert med en formidabel fysik. Om ikke andet så til at kaste ind i de sidste desperado-minutter. Jeg kan egentlig også godt lide Gytkjær.
        100% hellere Gytkjær frem for AaB’s uduelige og uskarpe 2 metermand. I lyngby ville jeg dog helst have Tochi. I AaB Malthe Højholt. I Horsens: Musonda og måske Santos.
        Højholt tror jeg dog ikke på AaB vil sælge til en pris vi kan være med på selvom de rykker ned og Tochi er jeg også bange for er attraktiv for klubber med større pengepung end os.

        Comment


          Under antagelse af at Minteh og Sabbi er fortid, så synes jeg, at Sousa er spændende. God teknik, glimrende indstilling og fighterhjerte. Bør fint kunne konkurrere på kantpositionerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Under antagelse af at Minteh og Sabbi er fortid, så synes jeg, at Sousa er spændende. God teknik, glimrende indstilling og fighterhjerte. Bør fint kunne konkurrere på kantpositionerne.
            Enig. Men selvom de rykker ned tænker jeg ikke at de sælger billigt. Så tror ikke han er realistisk. Heller ikke med 60-70 mill i banken fra transfers

            Comment


              Taget i betragtning, at Minteh har kontraktudløb og det er meget lidt sandsynligt, at han vil forlænge med os, så er 50 mill plus evt. videresalgsklausuler ok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                100% hellere Gytkjær frem for AaB’s uduelige og uskarpe 2 metermand. I lyngby ville jeg dog helst have Tochi. I AaB Malthe Højholt. I Horsens: Musonda og måske Santos.
                Højholt tror jeg dog ikke på AaB vil sælge til en pris vi kan være med på selvom de rykker ned og Tochi er jeg også bange for er attraktiv for klubber med større pengepung end os.
                Jeg synes, at det bør være nogen som kan gp direkte ind i start 11eren og løfte os. Sousa vil være fint. Ang. det med pengene, så vil det jo hjælpe hvis vi sælger Minteh for 50 mio og hvis andre ryger f.eks. Sabbi, så giver det jo også mere mønt plus der er og bliver også frigjort en del løn kr. og det kan være, at NT indser at der må lidt flere penge til. Men det sidste er nok mere et ønske hos mig.

                Jeg synes pt. ikke, at vi skal have en ny angriber, har jo lige fået en ny. Men hvis Sabbi bliver solgt eller Baskim vil væk, ja så er situationen en anden. Så kan det være vi kan købe Kaufmann for 10 mill... ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                  Jeg synes, at det bør være nogen som kan gp direkte ind i start 11eren og løfte os. Sousa vil være fint. Ang. det med pengene, så vil det jo hjælpe hvis vi sælger Minteh for 50 mio og hvis andre ryger f.eks. Sabbi, så giver det jo også mere mønt plus der er og bliver også frigjort en del løn kr. og det kan være, at NT indser at der må lidt flere penge til. Men det sidste er nok mere et ønske hos mig.

                  Jeg synes pt. ikke, at vi skal have en ny angriber, har jo lige fået en ny. Men hvis Sabbi bliver solgt eller Baskim vil væk, ja så er situationen en anden. Så kan det være vi kan købe Kaufmann for 10 mill... ;)
                  Ahh tror næppe at Kaufmann er en mulighed. Han har interesse fra Bundesliga... Der kan vi næppe være med ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                    Ahh tror næppe at Kaufmann er en mulighed. Han har interesse fra Bundesliga... Der kan vi næppe være med ;-)
                    Nej, deraf også ;) Så skal lønbudgettet i hvert fald en del
                    op.

                    Comment


                      Brentford efter sommerferien

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Hvor har du de tal fra?. Er det bare din mavefornemmelse eller har du rent faktisk nogen kilder på den info?.
                        Nej du kan ikke få kilde på infoen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Hvor har du de tal fra?. Er det bare din mavefornemmelse eller har du rent faktisk nogen kilder på den info?.
                          Du kan ikke læse det nogen steder, korrekt, aftalen har været på plads et stykke tid.
                          Last edited by jojo; 30-05-2023, 16:05.

                          Comment


                            Minteh trænerede ikke med i dag men var til stede i Ådalen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg

                              Brentford efter sommerferien
                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...-en-drengedrom

                              nope. Ikke Oliver
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Minteh trænerede ikke med i dag men var til stede i Ådalen.
                                Mon ikke bare der er for at hans fod skal få det bedre. Tror ikke det har noget med klubskiftet at gøre

                                Comment

                                Working...
                                X