Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
    Hørte personligt Mintehs agent sige at han allerede havde skrevet under med en ny klub, og at arbejdstilladelse ikke blev et problem.
    Well .. det må jo så være med OB/Bjørns velsignelse da det ellers ikke er lovligt ..
    Men man har vel valgt at gå stille med det før kampene/sæsonen er overstået ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jacob Steen Christensen har kontraktudløb her efter sæsonen. Kunne godt tænke mig, at han kom til OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
        Hørte personligt Mintehs agent sige at han allerede havde skrevet under med en ny klub, og at arbejdstilladelse ikke blev et problem.
        Fedt fedt fedt. Bedste løsning for alle parter. Håber det er vanvittig mange millioner som vil hjælpe os fremadrettet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          Jacob Steen Christensen har kontraktudløb her efter sæsonen. Kunne godt tænke mig, at han kom til OB.
          Totalt urealistisk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Totalt urealistisk
            Ja, desværre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              Ja, desværre.
              Vi må lave nogen som ham selv. En der har spillet 50-100 kampe som 20 årig. Jeg er bare glad for at de ikke fik penge for ham og nok også mister Marcondes,Nuahmah, Diomande mfl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Well .. det må jo så være med OB/Bjørns velsignelse da det ellers ikke er lovligt ..
                Men man har vel valgt at gå stille med det før kampene/sæsonen er overstået ..
                Selvfølgelig er det med OBs velsignelse. Ellers kan en kontrakt jo ikke være underskrevet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                  Hørte personligt Mintehs agent sige at han allerede havde skrevet under med en ny klub, og at arbejdstilladelse ikke blev et problem.
                  Aaarrhhh skal vi nu tro på den? Mon ikke medierne havde fået nys omkring det. Og hvornår og hvordan har du hørt det
                  I mine øjne lyser det som en and

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Aaarrhhh skal vi nu tro på den? Mon ikke medierne havde fået nys omkring det. Og hvornår og hvordan har du hørt det
                    I mine øjne lyser det som en and
                    jeg kan godt forstå du tror det er en and, vi snakkede også om hvor sindsygt det var at Bokary stod og snakkede åbent omkring det, men han er ingenlunde en erfaren agent, og han kender gud og hver mand i fodboldmiljøet i Odense, så tror faktisk bare han havde en venskabelig samtale og glemte at der muligvis var en som mig med lange ører.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg

                      jeg kan godt forstå du tror det er en and, vi snakkede også om hvor sindsygt det var at Bokary stod og snakkede åbent omkring det, men han er ingenlunde en erfaren agent, og han kender gud og hver mand i fodboldmiljøet i Odense, så tror faktisk bare han havde en venskabelig samtale og glemte at der muligvis var en som mig med lange ører.
                      De vilde kaniner du!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                        Hørte personligt Mintehs agent sige at han allerede havde skrevet under med en ny klub, og at arbejdstilladelse ikke blev et problem.
                        Spændende, hørte du et land også?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Aaarrhhh skal vi nu tro på den? Mon ikke medierne havde fået nys omkring det. Og hvornår og hvordan har du hørt det
                          I mine øjne lyser det som en and
                          Der er lavet aftale på Minteh, OB får 50 mio i transfer her og nu, ved dog ikke om man har klausuler ved videresalg. Han er af OB prissat til 110 mio, så mon ikke der også er videresalgsklausuler.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Der er lavet aftale på Minteh, OB får 50 mio i transfer her og nu, ved dog ikke om man har klausuler ved videresalg. Han er af OB prissat til 110 mio, så mon ikke der også er videresalgsklausuler.
                            Er det noget dine kilder melder?

                            Comment


                              Er der ingen, vi kan bruge i de tre nedrykningsklubber? Jeg kunne personligt godt tænke mig aabs kæmpe skideskur, sikke en kleppert med en formidabel fysik. Om ikke andet så til at kaste ind i de sidste desperado-minutter. Jeg kan egentlig også godt lide Gytkjær.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Er der ingen, vi kan bruge i de tre nedrykningsklubber? Jeg kunne personligt godt tænke mig aabs kæmpe skideskur, sikke en kleppert med en formidabel fysik. Om ikke andet så til at kaste ind i de sidste desperado-minutter. Jeg kan egentlig også godt lide Gytkjær.
                                Ikke flere angribere, tak! Og slet ikke Ementa.
                                Jeg kunne godt tænke mig Tochi fra LBK.

                                Der er iøvrigt kun 2 nedrykkere:)

                                Comment

                                Working...
                                X