Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi går 100% ikke ind i sæsonen med kun Manneh,Mustafic og Ejdum. Der står en ny midtbanespiller i Ådalen inden for en måned. Det er jeg sikker på
Men vil ikke afvise at vi henter en midtbanespiller mere inden vinduet lukker"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tror jeg også men er der ikke også en Markus Kristensen på vej til 1. holdet?
Men han er ikke midtbanespiller. Han er nok en kantspiller i systemet pt. Men kan sagtens udvikle sig til en mere central offensiv spiller.
Dog ikke som 6`er
Comment
-
Markus Jensen… Jo.. Han får vel en lang kontrakt på sin fødselsdag 15/7 siges det. Gætter på 4 år
Men han er ikke midtbanespiller. Han er nok en kantspiller i systemet pt. Men kan sagtens udvikle sig til en mere central offensiv spiller.
Dog ikke som 6`er
Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..Jeppe Tverskov Kontraktudløb Jørgen Skjelvik Kontraktudløb Aron Thrandarson Kontraktudløb Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb Yankuba Minteh Solgt til Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til Mads Frøkjær-Jensen Solgt til Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023 Attached Files"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSabbi er enormt meget bedre som 9er end som kant - simpelthen fordi han er mindre på bolden, og derved har færre beslutninger at træffe. Han har gjort det imponerende godt.
Lidt en skam for alle at han har fundet sin plads så sent i OB. Han er jo en fed type.
Minteh, derimod, dér må jeg erkende, at jeg glæder mig til et salg. Han kom ydmyg hertil, men nu er nykkerne for meget, og han spiller ekstremt tydeligt kun for sig selv. Jeg bebrejder ham ikke. 18 år, en helt anden kulturel baggrund. Det er gået meget, meget stærkt. Han skal huske at have sig selv med, og OB har nok også lidt at lære.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Er meget uenig i det du skriver, Minteh vil det mere end mange af de øvrige, det viser han i hvert fald. At pressen og andre så forsøger at koge ham om til noget der ikke passer ind er bare så typisk dansk. Han skaber mere og laver flere assists på egen hånd end nogen anden i rækken.
Jeg er ikke uden forståelse for det. Samtidigt glæder jeg mig til, at han ryger videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg betvivler ikke talentet og evnerne. Opførslen er for mig selvevident ringe. Eksemplerne er mange.
Jeg er ikke uden forståelse for det. Samtidigt glæder jeg mig til, at han ryger videre.
Nu mener folk han er et problem fordi en 18 årig bliver sur/skuffet over at blive skiftet ud efter 30 min. Ingen fodbold spillere bør/vil være tilfreds med sådan en udskiftning medmindre man fysisk er ude af stand til at fortsætte.
Havde han accepteret udskiftningen, så var historien bare blevet at Minteh er allerede videre han gider ikke klubben, når man er ligeglad med at blive skiftet ud efter 30 min.
Så der kan altid findes en negativ vinkling og det er den medierne bruger fordi det giver mest postyr. At folk så generelt bare hopper med på mediernes maskine blindt gør desværre bare at det bliver ved.
- Likes 4
Comment
-
Er der andre unge der bliver rykket op?
Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..Jeppe Tverskov Kontraktudløb Jørgen Skjelvik Kontraktudløb Aron Thrandarson Kontraktudløb Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb Yankuba Minteh Solgt til Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til Mads Frøkjær-Jensen Solgt til Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Er meget uenig i det du skriver, Minteh vil det mere end mange af de øvrige, det viser han i hvert fald. At pressen og andre så forsøger at koge ham om til noget der ikke passer ind er bare så typisk dansk. Han skaber mere og laver flere assists på egen hånd end nogen anden i rækken.
Jeg syntes det skinner igennem at Minteh vil det fuldt ud, og at han bliver frustreret når noget mislykkes.
Det er for mig klart at Minteh spiller for egen succes, men jeg syntes så absolut t han har holdet med, prøv bare at se hvordan han også arbejder defensivt.
Det er befriende at have en spiller som har et erklæret mål, som falder udenfor skiven, og som ikke er rettet af så det er gabende kedelige standardsvar der kommer pr automatik.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg betvivler ikke talentet og evnerne. Opførslen er for mig selvevident ringe. Eksemplerne er mange.
- Likes 1
Comment
-
Er der andre unge der bliver rykket op?
Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..Jeppe Tverskov Kontraktudløb Jørgen Skjelvik Kontraktudløb Aron Thrandarson Kontraktudløb Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb Yankuba Minteh Solgt til Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til Mads Frøkjær-Jensen Solgt til Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
Tror ikke man sælger alle 4. Max 2-3 stykker
Og så er der altså en risiko for at der kommer store bud på Slotsager allerede til sommer
Comment
-
Du glemmer Christian Vestergaard
Tror ikke man sælger alle 4. Max 2-3 stykker
Og så er der altså en risiko for at der kommer store bud på Slotsager allerede til sommer
ved godt at der er 5-6 stykker fra start11 men holdet har ikke været godt nok til top6 så der skal stor udskiftning til.
Salg giver muligheder for køb og vi skal ikke være sentimentale ..
Tjek på Vestergaard og enig med Slotsager .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det passer bedre med hvad jeg har set og læst.
En del dårlige kampe med flere enorme fejl og meget der gik ind, fulgt op af en del gode kampe.1 Gregor Kobel Torwart 25 27 2,91 2 Frederik Rönnow Torwart 30 29 3,00 3 Marvin Schwäbe Torwart 28 34 3,00 4 Mark Flekken Torwart 29 34 3,18 5 Oliver Christensen Torwart 24 33 3,22
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvilke mange eksempler? I min verden er det kun byturen, der vidner om selvevident ringe opførsel. Tænding til træning og skuffelse over en mindre god præstation (mod FCN - hvor jeg stadig synes det er en joke, at der uddeles karantænepoints for at sparke ti let hjørneflag) og en tidlig udskiftning er kun hvad jeg vil forvente af en hyperdedikeret og ambitiøs ung mand.
For mig er det tydeligt, at han mentalt er et andet sted, og jeg glæder mig til det bliver realiseret. Det er fint, at I har det på en anden måde, og som klub skal vi kunne rumme typer som Minteh.
- Likes 1
Comment
Comment