Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg tror bare at de venter til at se om der kommer noget op sidst i vinduet, som Gigovic og de har givet Mustafic en kontrakt til 2016 - så de må jo stole på ham.

    Men modsat har de haft muligheden for at prøve Mustafic og Manneh af men det har de ikke gjort - det tyder på man vil hente en ude fra.
    Hvis Mustafic kun har kontrakt til 2016, ser vi ham nok ikke mere på banen i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi går 100% ikke ind i sæsonen med kun Manneh,Mustafic og Ejdum. Der står en ny midtbanespiller i Ådalen inden for en måned. Det er jeg sikker på

      Men vil ikke afvise at vi henter en midtbanespiller mere inden vinduet lukker
      Tror jeg også men er der ikke også en Markus Kristensen på vej til 1. holdet?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Tror jeg også men er der ikke også en Markus Kristensen på vej til 1. holdet?
        Markus Jensen… Jo.. Han får vel en lang kontrakt på sin fødselsdag 15/7 siges det. Gætter på 4 år

        Men han er ikke midtbanespiller. Han er nok en kantspiller i systemet pt. Men kan sagtens udvikle sig til en mere central offensiv spiller.
        Dog ikke som 6`er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Markus Jensen… Jo.. Han får vel en lang kontrakt på sin fødselsdag 15/7 siges det. Gætter på 4 år

          Men han er ikke midtbanespiller. Han er nok en kantspiller i systemet pt. Men kan sagtens udvikle sig til en mere central offensiv spiller.
          Dog ikke som 6`er
          Er der andre unge der bliver rykket op?

          Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..
          Jeppe Tverskov Kontraktudløb
          Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
          Aron Thrandarson Kontraktudløb
          Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb
          Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb
          Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb
          Yankuba Minteh Solgt til
          Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til
          Mads Frøkjær-Jensen Solgt til
          Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til
          Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet
          Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
          Attached Files
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Sabbi er enormt meget bedre som 9er end som kant - simpelthen fordi han er mindre på bolden, og derved har færre beslutninger at træffe. Han har gjort det imponerende godt.

            Lidt en skam for alle at han har fundet sin plads så sent i OB. Han er jo en fed type.

            Minteh, derimod, dér må jeg erkende, at jeg glæder mig til et salg. Han kom ydmyg hertil, men nu er nykkerne for meget, og han spiller ekstremt tydeligt kun for sig selv. Jeg bebrejder ham ikke. 18 år, en helt anden kulturel baggrund. Det er gået meget, meget stærkt. Han skal huske at have sig selv med, og OB har nok også lidt at lære.
            Er meget uenig i det du skriver, Minteh vil det mere end mange af de øvrige, det viser han i hvert fald. At pressen og andre så forsøger at koge ham om til noget der ikke passer ind er bare så typisk dansk. Han skaber mere og laver flere assists på egen hånd end nogen anden i rækken.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Er meget uenig i det du skriver, Minteh vil det mere end mange af de øvrige, det viser han i hvert fald. At pressen og andre så forsøger at koge ham om til noget der ikke passer ind er bare så typisk dansk. Han skaber mere og laver flere assists på egen hånd end nogen anden i rækken.
              Jeg betvivler ikke talentet og evnerne. Opførslen er for mig selvevident ringe. Eksemplerne er mange.

              Jeg er ikke uden forståelse for det. Samtidigt glæder jeg mig til, at han ryger videre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Jeg betvivler ikke talentet og evnerne. Opførslen er for mig selvevident ringe. Eksemplerne er mange.

                Jeg er ikke uden forståelse for det. Samtidigt glæder jeg mig til, at han ryger videre.
                Problem opstår når folk kan koge problemer på alt.

                Nu mener folk han er et problem fordi en 18 årig bliver sur/skuffet over at blive skiftet ud efter 30 min. Ingen fodbold spillere bør/vil være tilfreds med sådan en udskiftning medmindre man fysisk er ude af stand til at fortsætte.
                Havde han accepteret udskiftningen, så var historien bare blevet at Minteh er allerede videre han gider ikke klubben, når man er ligeglad med at blive skiftet ud efter 30 min.

                Så der kan altid findes en negativ vinkling og det er den medierne bruger fordi det giver mest postyr. At folk så generelt bare hopper med på mediernes maskine blindt gør desværre bare at det bliver ved.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Er der andre unge der bliver rykket op?

                  Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..
                  Jeppe Tverskov Kontraktudløb
                  Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
                  Aron Thrandarson Kontraktudløb
                  Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb
                  Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb
                  Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb
                  Yankuba Minteh Solgt til
                  Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til
                  Mads Frøkjær-Jensen Solgt til
                  Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til
                  Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet
                  Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
                  Det er vel ikke så realistisk, at man sælger både Minteh, Sabbi, Frøkjær og Tongya i samme vindue - Jeg tror dog på at minimum 2 af dem er væk her til sommer, og så bør man nok give en kontraktforlængelse på 1-2 år til enten Sabbi eller Frøkjær.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Er meget uenig i det du skriver, Minteh vil det mere end mange af de øvrige, det viser han i hvert fald. At pressen og andre så forsøger at koge ham om til noget der ikke passer ind er bare så typisk dansk. Han skaber mere og laver flere assists på egen hånd end nogen anden i rækken.
                    Helt enig. Det er klart at Minteh kommer fra en kultur, og har en alder hvor udtalelser og opførsel ikke er finpudset og tilrettet af HR/kommunikations afdelingen.
                    Jeg syntes det skinner igennem at Minteh vil det fuldt ud, og at han bliver frustreret når noget mislykkes.
                    Det er for mig klart at Minteh spiller for egen succes, men jeg syntes så absolut t han har holdet med, prøv bare at se hvordan han også arbejder defensivt.
                    Det er befriende at have en spiller som har et erklæret mål, som falder udenfor skiven, og som ikke er rettet af så det er gabende kedelige standardsvar der kommer pr automatik.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jeg betvivler ikke talentet og evnerne. Opførslen er for mig selvevident ringe. Eksemplerne er mange.

                      Jeg er ikke uden forståelse for det. Samtidigt glæder jeg mig til, at han ryger videre.
                      Hvilke mange eksempler? I min verden er det kun byturen, der vidner om selvevident ringe opførsel. Tænding til træning og skuffelse over en mindre god præstation (mod FCN - hvor jeg stadig synes det er en joke, at der uddeles karantænepoints for at sparke ti let hjørneflag) og en tidlig udskiftning er kun hvad jeg vil forvente af en hyperdedikeret og ambitiøs ung mand.

                      Comment


                        Så Ethan Galbraith blev nævnt den anden dag. Har lige været på den sædvanlige surftur på transfermarkt, YouTube og Google. Han ser spændende ud, transferfri, central midtbane.

                        Er der nogen (evt. Man United fans), der kender ham lidt bedre ?
                        Last edited by Polle; 28-05-2023, 09:28.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Er der andre unge der bliver rykket op?

                          Vej jeg forgriber mig på et par transfers men ..
                          Jeppe Tverskov Kontraktudløb
                          Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
                          Aron Thrandarson Kontraktudløb
                          Max Ejdum Rykket op Naatan Skytta Kontraktudløb
                          Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning Kenneth Zohore Kontraktudløb
                          Joel King Retur fra udlejlning Omar Jebali Kontraktudløb
                          Yankuba Minteh Solgt til
                          Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Emanuel Sabbi Solgt til
                          Mads Frøkjær-Jensen Solgt til
                          Markus Jensen Rykket op? 30.06.2027 Franco Tongya Solgt til
                          Max Fenger Retur fra udlejlning Musa Juwara Fritstillet
                          Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
                          Du glemmer Christian Vestergaard

                          Tror ikke man sælger alle 4. Max 2-3 stykker

                          Og så er der altså en risiko for at der kommer store bud på Slotsager allerede til sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Du glemmer Christian Vestergaard

                            Tror ikke man sælger alle 4. Max 2-3 stykker

                            Og så er der altså en risiko for at der kommer store bud på Slotsager allerede til sommer
                            Minteh er vel ret åbenlys og Frøkjær og Sabbi grundet kontrakttid og Tongya er oplyst at han ikke er helt veltilpas og italienske klubber er interesseret.

                            ved godt at der er 5-6 stykker fra start11 men holdet har ikke været godt nok til top6 så der skal stor udskiftning til.
                            Salg giver muligheder for køb og vi skal ikke være sentimentale ..

                            Tjek på Vestergaard og enig med Slotsager ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Det passer bedre med hvad jeg har set og læst.
                              En del dårlige kampe med flere enorme fejl og meget der gik ind, fulgt op af en del gode kampe.
                              Hvor har du set og læst det? Du prøver på at optræde som en, der er "neutral og fri af klubfølelser (for OB)", men kommenterer kun negativt omkring klubben. Jeg følger selv Bundesligaen, ikke så tæt som tidligere, men dog lidt. "Das Aktuelle Sportstudio" lørdag aften er altid godt. Jeg har blandt andet dér hørt, at OC har spillet en ok sæson, ikke fremragende, men nok lidt over det snit, man kan og må forvente af en, der står for en nedrykker. Dette afspejles i, at karakterer fra Kicker.de placerer ham som nummer 5 i den forgangne sæson:
                              1
                              Gregor Kobel Gregor Kobel
                              Torwart
                              25 Borussia Dortmund 27 2,91
                              2 30 1.FC Union Berlin 29 3,00
                              3
                              Marvin SchwÀbe Marvin Schwäbe
                              Torwart
                              28 1.FC Köln 34 3,00
                              4
                              Mark Flekken Mark Flekken
                              Torwart
                              29 SC Freiburg 34 3,18
                              5 24 Hertha BSC 33 3,22

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Hvilke mange eksempler? I min verden er det kun byturen, der vidner om selvevident ringe opførsel. Tænding til træning og skuffelse over en mindre god præstation (mod FCN - hvor jeg stadig synes det er en joke, at der uddeles karantænepoints for at sparke ti let hjørneflag) og en tidlig udskiftning er kun hvad jeg vil forvente af en hyperdedikeret og ambitiøs ung mand.
                                Byturen kan du roligt sætte i flertal - hvis man da ellers følger lidt med på Twitter. Når man én gang har brændt nallerne, så var det nok smartere at vise flaget i bylivet lidt mindre…

                                For mig er det tydeligt, at han mentalt er et andet sted, og jeg glæder mig til det bliver realiseret. Det er fint, at I har det på en anden måde, og som klub skal vi kunne rumme typer som Minteh.

                                Comment

                                Working...
                                X