Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Jeg er enig i at det kan være spændende - hvis Luca har løftet sit niveau markant - og det tyder hans mål i 1.division meget på - selvfølgelig skal han have chancen. Men hvis ikke han viser tydelige tegn på at være vores nye 1. angriber ser det altså for tyndt ud - Baskim er desværre mere og mere en trup spiller og Charly er stadig alt for u skolet til at være fast starter - den trio rimer ikke på top 6 - med mindre da at Luca virkelig brænder den af (som han har gjort i 1.division). Fenger tror jeg ikke på - desværre - han er en sympatisk gut men han er teknisk ikke noget vidunder og hans mange skader har ødelagt meget. Jeg håber han får scoret en ny aftale i Mjällby.
    Det er måske sandt. Top-6 gør jeg mig ikke de store forhåbninger om, men prøver at tage de langsigtede briller på og tænke i at bygge noget op omkring de unge.

    Comment


      Hvis man kigger på obs Twitter profil så ligner det at de snart præsenterer en ny spillet

      Comment


        Ny spiller på vej i Københavns lufthavn

        Comment


          To forskellige profiler på instagram nævner Ethan Galbraith?

          Comment


            Der er noget på vej:
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...L1ws2hglg&s=19
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              https://www.aftonbladet.se/sportblad...lar-for-odense

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ensk-maalkonge
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  6 mål i 34 ligakampe de seneste 3 sæsoner

                  Comment


                    En 28 årig fodboldnomad uden alt for neget soilletud i sidste år???
                    https://www.transfermarkt.de/mohamed...spieler/340745
                    Last edited by andlox; 24-05-2023, 17:04.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Den er blevet bekræftet af klubben. Han får en kontrakt frem til sommeren 2025: Mohamed Buya Turay er ny stribe (ob.dk)

                      Comment


                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mohame...ST_EMAIL_ID%5D
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                          To forskellige profiler på instagram nævner Ethan Galbraith?
                          Er det nogenlunde troværdige profiler? Har ikke selv Twitter Kan se at hans kontrakt med United udløber nu.

                          Comment


                            Mon ikke at vi så henter en venstreback, en midtbanespiller og Christian Vestergaard samt Markus Jensen officielt tiltræder 15/7. Han træner alligevel med hver dag nu.

                            Hvis man vejer Vestergaard for let kan det selvfølgelig være at man forstærker sig der. Det er man nød til

                            Så er truppen komplet og der vil kun handles hvis der opstår salg uventet eller alvorlige skader. Turay og Kjerrumgaard er erstatninger for Sabbi og Minteh

                            Yaya træner også med hver dag og ser rigtig lovende ud. Vil ikke blive overrasket hvis han blev skubbet op på superligaholdet på et tidspunkt


                            Er det nok til Top 6 drømme?? Næppe. Vi må se om det kommer tæt på eller er helt ude i hampen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon ikke at vi så henter en venstreback, en midtbanespiller og Christian Vestergaard samt Markus Jensen officielt tiltræder 15/7. Han træner alligevel med hver dag nu.

                              Hvis man vejer Vestergaard for let kan det selvfølgelig være at man forstærker sig der. Det er man nød til

                              Så er truppen komplet og der vil kun handles hvis der opstår salg uventet eller alvorlige skader. Turay og Kjerrumgaard er erstatninger for Sabbi og Minteh

                              Yaya træner også med hver dag og ser rigtig lovende ud. Vil ikke blive overrasket hvis han blev skubbet op på superligaholdet på et tidspunkt


                              Er det nok til Top 6 drømme?? Næppe. Vi må se om det kommer tæt på eller er helt ude i hampen
                              kommer i høj grad an på hvilken kvalitet man henter ind. Venstreback henter man vel næppe en starter. Midtbanen skal være af en rimelig kaliber.

                              Og så er jeg ret nervøs for det forsvar med ivan og BPs mange skader - fint vestergaard skal have chancen i opstarten men den base skulle gerne være på plads fra sæson start af - modsat sidste år hvor BP kom til lidt sent, Kasper larsen blev vejet og fundet for let og man skulle ud og finde en anden keeper for bernat. Og Ivan var da vidst også skadet i opstarten sidste år...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                kommer i høj grad an på hvilken kvalitet man henter ind. Venstreback henter man vel næppe en starter. Midtbanen skal være af en rimelig kaliber.

                                Og så er jeg ret nervøs for det forsvar med ivan og BPs mange skader - fint vestergaard skal have chancen i opstarten men den base skulle gerne være på plads fra sæson start af - modsat sidste år hvor BP kom til lidt sent, Kasper larsen blev vejet og fundet for let og man skulle ud og finde en anden keeper for bernat. Og Ivan var da vidst også skadet i opstarten sidste år...
                                Min mavefornemmelse siger vi får Musonda fra ACH som VB. Uden jeg ved nogrt - ren og skær mavefornemmelse!

                                Comment

                                Working...
                                X