Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Luca er en ok sub….havde hellere set at man udlejet ham et halvt år til en svensk klub, frem til januar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Luca er en ok sub….havde hellere set at man udlejet ham et halvt år til en svensk klub, frem til januar.
      Lidt enig. Frygter også lidt hans udvikling går i stå næste sæson. Især hvis vi henter en solid 9'er i transfervinduet

      Comment


        Gode 9ere hænger ikke på træerne. Nu har vi førstedivisionstopscoreren, som endda er ung og af egen avl, og så skal vi sgu også give det et skud.

        Vil meget hellere spille med ham end en eller anden lejesvend østfra.

        Comment


          Kommer MF tilbage til juli og har han egentligt spillet i Sverige ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Kommer MF tilbage til juli og har han egentligt spillet i Sverige ?
            I flg. transfermarkt har Max spillet 9 kampe og i alt 340 min. uden at score. Der står også at lejemålet ophører 31/7 og at han derefter er i OB, men det er nu nok mest baseret på afslutningen af lejemålet.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              I flg. transfermarkt har Max spillet 9 kampe og i alt 340 min. uden at score. Der står også at lejemålet ophører 31/7 og at han derefter er i OB, men det er nu nok mest baseret på afslutningen af lejemålet.
              Vi håber de køber ham. Men jeg tvivler. Han koster 5 mill svenske. Så jeg tror han vender tilbage for måske at ryge videre igen sidst i vinduet.
              Har svært ved at se ham blive rigtig god i vores system

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Under antagelse af at Sabbi er fortid - og vi ikke henter en 9er i stjernesvøb - så håber jeg, at han får chancen som starter fra optakten af. BK er over the hill, og vi skal køre videre på det momentum, Luca kommer med. Og så skal vi fans huske at udvise tålmod med en ung spiller!

                Jeg har også et svagt punkt for gammeldags, fysisk stærke 9ere. Dem er der ikke mange af i fodbold anno 2023z
                Enig. Den skal have et skud. Men håber han har lagt rigtig meget på. For da han forlod OB var han ikke i nærheden af at være god nok

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Gode 9ere hænger ikke på træerne. Nu har vi førstedivisionstopscoreren, som endda er ung og af egen avl, og så skal vi sgu også give det et skud.

                  Vil meget hellere spille med ham end en eller anden lejesvend østfra.
                  Det ønsker jeg også, men har han fortsat for mange mangler, kan jeg sagtens se værdi i at hente en solid 9'er på leje et halvt år, hvor vi selv kan forme Kjerrumgaard det sidste stykke på træningsbanen og som indhopper. Han er jo en helt anden 9'er end vi har brugt i Jebali, kadrii og især Sabbi som har været Alm's foretrukne her i foråret. Når det er spillestilen får jeg svært ved at tro på han bare brager ind direkte fra et lejemål i 1. Div, uagtet han har gjort det rigtig godt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vi håber de køber ham. Men jeg tvivler. Han koster 5 mill svenske. Så jeg tror han vender tilbage for måske at ryge videre igen sidst i vinduet.
                    Har svært ved at se ham blive rigtig god i vores system
                    Mon ikke alle ting er i spil enten i Mjällby hos os i Odense eller et helt andet sted i Norge måske, eller som led i noget bytteri med en anden klub.

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Mon ikke alle ting er i spil enten i Mjällby hos os i Odense eller et helt andet sted i Norge måske, eller som led i noget bytteri med en anden klub.
                      Jo helt sikkert. Bjørn virker meget opfindsom. Der er også 2 måneder endnu. Kan jo være at han får gang i den deroppe ligepludselig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi håber de køber ham. Men jeg tvivler. Han koster 5 mill svenske. Så jeg tror han vender tilbage for måske at ryge videre igen sidst i vinduet.
                        Har svært ved at se ham blive rigtig god i vores system
                        Selvom det er den værdi den aftalte købsoption har, kan OB og Mjälby jo godt forhandle en lavere pris i hus nu, hvis det giver mening for alle parter (og det tror jeg måske nok, jeg synes det gør, selvom jeg vældig gerne ser Fenger bryde igennem i OB).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Selvom det er den værdi den aftalte købsoption har, kan OB og Mjälby jo godt forhandle en lavere pris i hus nu, hvis det giver mening for alle parter (og det tror jeg måske nok, jeg synes det gør, selvom jeg vældig gerne ser Fenger bryde igennem i OB).
                          Ja det kan de selvfølgelig. Men tror ikke OB sælger meget billigere. Så tager man ham hellere tilbage og ser om man ikke kan lave en ny case et sted

                          Comment


                            Som jeg lige kunne se det så har han i de sidste 3-4 kampe fået de sidste ca. 30 min.

                            Så han får da muligheden, tror bare at han skal smække en pind i kassen og så starter han inde.

                            Det er ikke mange mål de laver.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det ønsker jeg også, men har han fortsat for mange mangler, kan jeg sagtens se værdi i at hente en solid 9'er på leje et halvt år, hvor vi selv kan forme Kjerrumgaard det sidste stykke på træningsbanen og som indhopper. Han er jo en helt anden 9'er end vi har brugt i Jebali, kadrii og især Sabbi som har været Alm's foretrukne her i foråret. Når det er spillestilen får jeg svært ved at tro på han bare brager ind direkte fra et lejemål i 1. Div, uagtet han har gjort det rigtig godt.
                              Jeg er sgu ikke vild med lejeaftaler - medmindre de er med option. Men jo, kan vi leje en rutineret 9er, så ok med mig. Men de hænger jo ikke på træerne.

                              Luca, BK samt Charly - som jo altså kan nogle ret spændende ting - til 9eren er jeg egentlig ok tilfreds med, alt taget i betragtning. Fenger er vel også stadig en mulighed. Han er jo vældigt uforløst grundet skader.

                              EDIT: du har ret i, at han er en helt anden type, men med vores ret dynamiske kanter + 10er kan jeg egentlig godt se det attraktive i en mere stationær boksangriber helt fremme, der kan holde i bolden og lægge den af. Noget BK slet ikke kan, og som Sabbi til dels kan.
                              Last edited by Jungledyret; 24-05-2023, 10:55.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jeg er sgu ikke vild med lejeaftaler - medmindre de er med option. Men jo, kan vi leje en rutineret 9er, så ok med mig. Men de hænger jo ikke på træerne.

                                Luca, BK samt Charly - som jo altså kan nogle ret spændende ting - til 9eren er jeg egentlig ok tilfreds med, alt taget i betragtning. Fenger er vel også stadig en mulighed. Han er jo vældigt uforløst grundet skader.

                                EDIT: du har ret i, at han er en helt anden type, men med vores ret dynamiske kanter + 10er kan jeg egentlig godt se det attraktive i en mere stationær boksangriber helt fremme, der kan holde i bolden og lægge den af. Noget BK slet ikke kan, og som Sabbi til dels kan.
                                Jeg er enig i at det kan være spændende - hvis Luca har løftet sit niveau markant - og det tyder hans mål i 1.division meget på - selvfølgelig skal han have chancen. Men hvis ikke han viser tydelige tegn på at være vores nye 1. angriber ser det altså for tyndt ud - Baskim er desværre mere og mere en trup spiller og Charly er stadig alt for u skolet til at være fast starter - den trio rimer ikke på top 6 - med mindre da at Luca virkelig brænder den af (som han har gjort i 1.division). Fenger tror jeg ikke på - desværre - han er en sympatisk gut men han er teknisk ikke noget vidunder og hans mange skader har ødelagt meget. Jeg håber han får scoret en ny aftale i Mjällby.

                                Comment

                                Working...
                                X