Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Prøv at høre hvordan de taler om ham der skriver rygtet.
    Han plejer at have styr på tingene.
    Ikke for at sige at du ikke kan have ret, men tror på det er et reelt rygte.
    Ham “Frank” de snakker om har altid haft styr på tingene og sine kilder, han har flere gange ramt rigtigt.
    Vi må se. Kan selvfølgelig godt være at SL lige skal overstås inden der sker ting og sager på rygtebørsen
    Dem der hedder Frank har jo ofte styr på rygter hører jeg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må se. Kan selvfølgelig godt være at SL lige skal overstås inden der sker ting og sager på rygtebørsen
      Dem der hedder Frank har jo ofte styr på rygter hører jeg
      Hvad mener du med sidste? Ironisk?

      Det er bare ham som nævner rygtet hedder Frank

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Hvad mener du med sidste? Ironisk?

        Det er bare ham som nævner rygtet hedder Frank
        Det hedder jeg selv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Og jeg kan ikke ligge det rygte om at OB har sikret sig en ACH forsvarspiller fra mig. Det nævnte en jo i kommentarsporet for nogle uger siden.
          Hvem kunne det være?
          Musonda som VB?
          Magnus Jensen - Nej. Thomas Santos - vi har allerede 2 højre backs.
          Alexander Ludwig - Nej, vi har været der.
          Killerich - nej tak
          Mikkel Lassen - Måske?

          Jeg ser umiddelbart kun Musonda som en mulighed. Men i en alder af 28 år? Nej tak…
          Synes nu ikke Musonda på 28 er noget dårligt bytte for Jørgen. Jeg synes han er bedre og så er han yngre og helt sikkert mindre løntung. En fin konkurrent, der sørger for at holde Adelgaard på tæerne, som den vi alt andet lige bør satse mest på.
          Last edited by hankatten; 23-05-2023, 10:08.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Synes nu ikke Musonda på 28 er noget dårligt bytte for Jørgen. Jeg synes han er bedre og så er han yngre og helt sikkert mindre lønning. En fin konkurrent, der sørger for at holde Adelgaard på tæerne, som den vi alt andet lige bør satse mest på.
            Musonda ville være rigtig fin da han kan spille begge backs. Udover det ville Gomez jo være fantastisk til midterforsvaret

            Comment


              For lige at tage generalist hatten på, så ser jeg frem til at opleve virkningen af vores nye chef scouts tilstedeværelse og samarbejde med resten af transferteamet i OB. Nu har han haft en halvsæson til at kigge på holdet og lære strategi og taktik at kende i OB og forhåbentlig fundet rytmen med resten af organisationen. En markant anderledes type end spionen, med udgangspunkt i den mere databaserede og moderne scouting, som OB måske har haltet en del bagefter andre klubber med. Ole var den gamle skole på mange områder og angreb scoutingen meget traditionelt og til dels autodidakt.

              Det næste spændende punkt bliver at se hvordan samspillet mellem ham og BW udmynder sig når vi passerer deadlinen og kan se vores nye trupsammensætning. Det er ret interessant at se hvilke typer spillere han peger på. Jeg håber på der vil være et tydeligt aftryk fra ham og det han med sin profil bringer til OB, forhåbentligt især i form af færre fejlkøb og spillere der ikke har niveau til OB eller passer ind på holdet taktisk og socialt.

              Comment


                Det kunne vel sådan også være Buus vi har sikret os fra Horsens?

                Comment


                  God alder og pæn statistik på både mål/assists med snarligt kontraktudløb.

                  Hvis han har kunnet spille i Finland kan han vel også spille her

                  https://www.transfermarkt.com/alfred...spieler/338962

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    God alder og pæn statistik på både mål/assists med snarligt kontraktudløb.

                    Hvis han har kunnet spille i Finland kan han vel også spille her

                    https://www.transfermarkt.com/alfred...spieler/338962
                    Hvad skulle han dig komme hertil for? Tænker han har noget bedre muligheder.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg

                      Hvad skulle han dig komme hertil for? Tænker han har noget bedre muligheder.
                      Det har han nok... men må man ikke håbe, at vi snart rykker et par hylder op?

                      Hvem troede førhen på DD, Carroll, Rioch, Gigo?

                      Hvis vi ikke tør tænke større, vil vi altid være en klub parkeret på middelmådighedens holdeplads
                      Last edited by Online; 23-05-2023, 13:01.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        God alder og pæn statistik på både mål/assists med snarligt kontraktudløb.

                        Hvis han har kunnet spille i Finland kan han vel også spille her

                        https://www.transfermarkt.com/alfred...spieler/338962
                        Ej stop

                        Jeg tør godt love at han spiller i en top 5 liga, næste sæson...
                        Last edited by Leander; 23-05-2023, 14:36.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Det kunne vel sådan også være Buus vi har sikret os fra Horsens?
                          Det tænkte jeg egentlig også på, hvis det viser sig der hold i rygtet


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ingen stor nyhed, men nu er det da officielt at Luca vender hjem til OB til næste sæson

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...s6l4_1WcyK11kI
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ingen stor nyhed, men nu er det da officielt at Luca vender hjem til OB til næste sæson

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...s6l4_1WcyK11kI
                              Under antagelse af at Sabbi er fortid - og vi ikke henter en 9er i stjernesvøb - så håber jeg, at han får chancen som starter fra optakten af. BK er over the hill, og vi skal køre videre på det momentum, Luca kommer med. Og så skal vi fans huske at udvise tålmod med en ung spiller!

                              Jeg har også et svagt punkt for gammeldags, fysisk stærke 9ere. Dem er der ikke mange af i fodbold anno 2023z

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Under antagelse af at Sabbi er fortid - og vi ikke henter en 9er i stjernesvøb - så håber jeg, at han får chancen som starter fra optakten af. BK er over the hill, og vi skal køre videre på det momentum, Luca kommer med. Og så skal vi fans huske at udvise tålmod med en ung spiller!

                                Jeg har også et svagt punkt for gammeldags, fysisk stærke 9ere. Dem er der ikke mange af i fodbold anno 2023z
                                Omvendt har vi ikke råd til vores angribere ikke scorer mål. Derfor håber jeg at at man lejer en målræv, hvis gabet til at være en superligaangriber fortsat er for stort. Jeg tænker også der er noget systemmæssigt der skal finpudses. OB's angribere begår sig meget i små rum og det er ikke altid guf for en tank. Derudover bliver der nok også et arbejde at gøre fysisk inden han både kan levere tilstrækkeligt i presset, samtidig med at han får lavet de mål man skal forvente af sin angriber.

                                Comment

                                Working...
                                X