Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    “I de samtaler, vi har haft, er vi nået frem til, at vores veje skilles for denne gang, fordi de drømme, vi vil jagte, ser anderledes ud, end de drømme Jeppe og hans familie har.”

    Det er altså en spøjs formulering. Men tak for alt til Jeppe. En fantastisk spiller, der har leveret på et kontinuerligt højere niveau, end resten af truppen formåede i hele hans tid. Legende.
    Tænker det bare er en lidt kluntet måde at skrive at OB har tilbudt Tverskov en forlængelse ud fra de økonomiske midler vi råder over pt., men at
    Tverskov og hans families drøm om at prøve sig af i udlandet har gjort at vejene må skilles. Enig i at han er en fantastisk spiller som vi får mere end svært ved at erstatte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Tænker det bare er en lidt kluntet måde at skrive at OB har tilbudt Tverskov en forlængelse ud fra de økonomiske midler vi råder over pt., men at
      Tverskov og hans families drøm om at prøve sig af i udlandet har gjort at vejene må skilles. Enig i at han er en fantastisk spiller som vi får mere end svært ved at erstatte.
      Helt enig med dig og de andre, der har kommenteret. Jeg tilskriver det også mest lidt halvdårlig kommunikation. Og så får man lidt indirekte skrevet, at det også lidt var klubbens egen beslutning, hvilket flugter med Wesströms udtalelser om de nuværende kulturbærere. Om det så er sandt, aner jeg ikke. Mon ikke, man har været vidende om det i lang tid, og BW’s udtalelser på det tidspunkt var med udgangspunkt i, at man godt vidste, at Jeppe ikke ville forlænge. Hvis man havde muligheden for at lave tre år med ham, så havde man gjort det. Taberkultur eller ej.

      Comment


        Nu hvor Tverskov forlader os, kunne jeg godt tænke mig Cappis i stedet, som på mange måder ligner AGF`s Nikolaj Poulsen.
        Cappis er også en hård hund, men kan derudover også lave mål og assist. Han vil gerne forlade BIF nu pga. manglende spilletid. Desværre har han kontrakt til 2025, så det kan godt blive vanskeligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Nu hvor Tverskov forlader os, kunne jeg godt tænke mig Cappis i stedet, som på mange måder ligner AGF`s Nikolaj Poulsen.
          Cappis er også en hård hund, men kan derudover også lave mål og assist. Han vil gerne forlade BIF nu pga. manglende spilletid. Desværre har han kontrakt til 2025, så det kan godt blive vanskeligt
          Der har også været interrese fra OB før hvis jeg har hørt rigtigt
          Men han er dyr og ender nok i USA

          Comment


            Bjørn kommer med en udmelding i næste uge omkring alle de spillere der har udløb

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-i-naeste-uge

            Comment


              Se lige videoen med Minteh i artiklen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Se lige videoen med Minteh i artiklen
                Får sgu helt ondt af ham. Så ung og helt alene i den anden ende af verden. Håber han har nogen til at gribe ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

                  Får sgu helt ondt af ham. Så ung og helt alene i den anden ende af verden. Håber han har nogen til at gribe ham.
                  Nok det han ikke helt har haft. Andet end Bakary.
                  Men han er jo kommet til noget bedre og det drejer sig kun om fodbold

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nok det han ikke helt har haft. Andet end Bakary.
                    Men han er jo kommet til noget bedre og det drejer sig kun om fodbold
                    Mon ikke han vil føle sig endnu mere ensom i Newcastle (hvor han blot vil være en af mange i den nederste del af hierarkiet) uden Bakary og "stjernestatus", som i Ådalen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Mon ikke han vil føle sig endnu mere ensom i Newcastle (hvor han blot vil være en af mange i den nederste del af hierarkiet) uden Bakary og "stjernestatus", som i Ådalen?
                      Jooo. Men med penge og succes følger “venner” tænker jeg derovre. Tvivler nu stadig på at det bliver Newcastle. Men håber det da

                      Comment


                        Kan vi måske være "heldige", at de øger vores mulighed for køb af Skyttä at han blev sladet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Kan vi måske være "heldige", at de øger vores mulighed for køb af Skyttä at han blev sladet?
                          Jeg synes det vil være helt vanvittgt at bruge 5-10 mil på en spiller der er skadet det næste halve år.
                          Vi jagter spillere der kan hjælpe FRA DAG 1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Jeg synes det vil være helt vanvittgt at bruge 5-10 mil på en spiller der er skadet det næste halve år.
                            Vi jagter spillere der kan hjælpe FRA DAG 1
                            Hvis beløbet er 5-10 mill. har du helt ret, men hvis nu Toulouse er villige til at sælge ham til en noget lavere pris (lad os sige 2 mill). så kunne han være en god spiller, at arbejde videre med, når han er kommet over sin skade.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              Nu hvor Tverskov forlader os, kunne jeg godt tænke mig Cappis i stedet, som på mange måder ligner AGF`s Nikolaj Poulsen.
                              Cappis er også en hård hund, men kan derudover også lave mål og assist. Han vil gerne forlade BIF nu pga. manglende spilletid. Desværre har han kontrakt til 2025, så det kan godt blive vanskeligt
                              Jeg synes vi skal hente Tochi Chukwuani fra Lyngby. Han har et år tilbage og hvis Lyngby som forventet rykker ned skal han ikke spille 1. division.


                              Comment


                                Omar til Vendsyssel?

                                https://twitter.com/OBstruktion1887/...D&refsrc=email

                                Comment

                                Working...
                                X