Er heller ikke helt så meget efter buya. Den primær årsag til at Kadrii spiller istedet for ham er jo at Bashkim har været pissegod.
Buya har i de minutter han har fået scoret en og lavet en assist det er vel okay.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det kan godt være det ligner at Don D er Sabbis afløser. Men det er ikke realiteten. Sabbi var i vores start 11 lige indtil han begyndte at være en baby.
BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.
Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.
Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.
Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2.
BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.
Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.
Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.
Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sauli og Turay kom transferfrit. Tyler skulle være købt for 4-5 mill ifølge Brogaard99. Det gør en forskel når jeg kalder det fejlkøb….
Specielt når/hvis det er så mange millioner
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ser ham også som erstatning for Sabbi. Ikke Tongya som Jojo mener
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig det ser ikke godt ud.
mest af alt er jeg nok skuffet over man henter ham som erstatning for sabbi - der havde jeg altså gerne set en der var bare lidt mere klar med det samme.
syntes BW og hvem der ellers henter vores spillere har ramt ret godt - med dem der blev hentet inden sæsonen startede. Der er ikke 100% hit rate lige pt men man har ramt ret godt. Men det var med de signings man havde haft lang tid til at forberede.
- Er lidt bekymret for det der skulle hentes ind som erstatninger her sidst i vinduet - har man måske været knap så godt forberedt? Og er det resultatet af det vi ser?
Leave a comment:
-
De største skuffelser indtil nu er altså Sauli og Buja, med afstand, jeg synes umiddelbart at Deedson ligner Sabbis afløser, og Tyler er kommet i stedet for Tongya.
Tyler tror jeg på indtil jeg ikke tror på ham længere :-), har egentlig hele tiden troet på Tongya, og mener stadig det er en fejl han er sendt væk, men man må jo mene noget andet i Ådalen.
Men, men, men den manglende 6er/8er er OBs største problem, og nu endnu større da man nu mangler 2.
Specielt når/hvis det er så mange millioner
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Selvfølgelig skal vi det. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre er han det største offensive fejlkøb siden Bengt Sætternes, David Løfqvist osv osv.
Nuj hvor ser han godt nok ringe ud. Vi må håbe han kun er på 60%
- Likes 1
Leave a comment:
-
Selvfølgelig skal vi det. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre er han det største offensive fejlkøb siden Bengt Sætternes, David Løfqvist osv osv.
mest af alt er jeg nok skuffet over man henter ham som erstatning for sabbi - der havde jeg altså gerne set en der var bare lidt mere klar med det samme.
syntes BW og hvem der ellers henter vores spillere har ramt ret godt - med dem der blev hentet inden sæsonen startede. Der er ikke 100% hit rate lige pt men man har ramt ret godt. Men det var med de signings man havde haft lang tid til at forberede.
- Er lidt bekymret for det der skulle hentes ind som erstatninger her sidst i vinduet - har man måske været knap så godt forberedt? Og er det resultatet af det vi ser?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
som en spiller der går ind fra dag 1 af og bidrager - og det burde vi formode han skulle da han vel var "afløseren" for sabbi, så ja der har det ikke været godt.
- men han har ikke været her 1 måned endnu, sku' vi ikke liiige give manden en chance for at bevise sig?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Har hørt noget om at vi gav 4-5 mil for Tyler.
Det er temmelig meget spild af penge da
- men han har ikke været her 1 måned endnu, sku' vi ikke liiige give manden en chance for at bevise sig?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTipsbladet med opgørelse over transfervinduet sommer 2023
De har os til 84 ind og 9,7 ud. Ved ikke lige hvordan vi kommer så højt ud mm de mener vi har givet 3-4 mill for Tyler B
De 84 ind passer vel meget godt
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transferrekord
Det er temmelig meget spild af penge da
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tipsbladet med opgørelse over transfervinduet sommer 2023
De har os til 84 ind og 9,7 ud. Ved ikke lige hvordan vi kommer så højt ud mm de mener vi har givet 3-4 mill for Tyler B
De 84 ind passer vel meget godt
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transferrekord
Leave a comment:
Leave a comment: