Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
    Jeg han snakket med et par af mine "Hammarby-venner" fra Stockholm og de beskriver ham som et stort talent, der fik lidt for meget opmærksomhed pga af hans meget tidlige debut i Allsvenskan(den yngste nogensinde). Dette gjorde at han tog alt for tidligt afsted fra Hammarby til Italien.
    I Hammarbv fik han en del kampe og ses som en teknisk stærk, forholdsvis hurtig defensiv midt med kæmpe udviklingspotentiale.
    Han ses for at være stærkere med end uden bold...
    God bevægelse og vil gerne have- og fordele bolden videre.
    Da han spillet i Hammarby manglet han en hel del fysik, men det kan have ændret sig på de to år.
    Det var mange der var skuffet da han skiftet væk fra Italien, men 10 millioner var i Svenske forhold et godt bud på en så ung spiller og derfor svært at sige nej.

    Det var ikke meget info... men nu er det videregivet :-)


    Der ligger en del highlights-videoer på Youtube med hans aktioner i en række kampe i Sverige. Den beskrivelse du har af ham, er præcis den jeg selv fik ved at videoerne. Snævert grundlag, men han ser spændende ud.

    Som type minder han mest af alt om Gigovic, vil jeg mene. Et godt bindeled, med teknik og mod nok til at modtage bolden i alle situationer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg



      Der ligger en del highlights-videoer på Youtube med hans aktioner i en række kampe i Sverige. Den beskrivelse du har af ham, er præcis den jeg selv fik ved at videoerne. Snævert grundlag, men han ser spændende ud.

      Som type minder han mest af alt om Gigovic, vil jeg mene. Et godt bindeled, med teknik og mod nok til at modtage bolden i alle situationer.
      Så skriver vi nok en halvårlig kontrakt med ham - og så er han i Herning til sommer….

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Spillede de 11 mod 11 og i noget som kunne ligne noget A hold?
        De spillede 11 mod 11 på en ottemandsbane. På grund af de mange fraværende spillere, tror jeg ikke, man kan bruge opstillingerne til så meget dog. Bashkim og Leeroy spillede på B-holdet, hvor Grubbe og Buya i stedet var med på det andet hold. Helander var desuden også med på det hold, der mest lignede et A-hold, men det var Magnus Andersen fra U19 også, og derfor kan man nok ikke lave de store konklusioner.
        Yaya Bojang spillede centralmidt for B-holdet, og han gjorde det virkelig godt. Han forpurrede meget opspil for det andet hold, og han formåede at slippe af med bolden på en god måde gang på gang. Han fik også ros af trænere og medspillere. Det var dog i afslutningsøvelserne, Bojang shinede mest. Da de skulle tæmme en høj aflevering for derefter at flugte bolden i mål, viste han et højt teknisk niveau og scorede flere gange. Dette fik drengene, som er på besøg fra El Cambio i Uganda, til at juble højlydt flere gange på sidelinjen.

        Comment


          Nogen der har set dagens træning / Sher ?

          Comment


            Luca om den korte periode i OB inden han draget videre til Stabæk:
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...og-forvirrende

            En spiller SKAL have et ønske og en tro på at han skal spille hver gang, men jeg synes alligevel at Luca burde have selverkendelse nok til at kunne se at det nok var en årsag til at han indtil videre ikke har fået mere spilletid i OB.
            Op på hesten Luca, du er stadig ung og har masser af tid til at vise dit værd og gøre dig fortjent til spilletid i verdens fedeste klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
              Luca om den korte periode i OB inden han draget videre til Stabæk:
              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...og-forvirrende

              En spiller SKAL have et ønske og en tro på at han skal spille hver gang, men jeg synes alligevel at Luca burde have selverkendelse nok til at kunne se at det nok var en årsag til at han indtil videre ikke har fået mere spilletid i OB.
              Op på hesten Luca, du er stadig ung og har masser af tid til at vise dit værd og gøre dig fortjent til spilletid i verdens fedeste klub.

              Samme historie - ny spiller.

              Jeg tror på det er svært at være egen avl i klubben, nu som altid.
              ​​​​Og måske der er noget kommunikation mht. at forventningsafstemme med de unge, der kunne forbedres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Samme historie - ny spiller.

                Jeg tror på det er svært at være egen avl i klubben, nu som altid.
                ​​​​Og måske der er noget kommunikation mht. at forventningsafstemme med de unge, der kunne forbedres.
                syntes det er positivt man er begyndt at sende de unge ud på lejeophold. De spiller jo hvis man vurdere de er gode nok.

                - Kjerrumgaard havde jeg da håbet på - også ifht at have noget andet at bringe ind senere i kampene. Men tror bare ikke han som type passer ind i måden Alm vil spille på, og så mangler han nok fortsat noget kvalitet.

                Lsd od håbr han får masser af spilletid i norge

                Comment


                  https://twitter.com/FynskeBoegetrae/...39889595482347
                  siden 1887

                  Comment


                    Træner Aimar Scher stadig med og er der nogen der har set ham ved de seneste træninger, som kan berette lidt mere om niveauet?

                    Comment


                      Hvad er der i vente kl 18.00 ?

                      ( se opslag på fb )
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvad er der i vente kl 18.00 ?

                        ( se opslag på fb )
                        midtbanemand?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvad er der i vente kl 18.00 ?

                          ( se opslag på fb )
                          ud fra billedet og en hurtig google søgning så tror jeg bare det handler om et OB ur.

                          about vintage laver/sælger ure. Og kan se fck har eller har haft et ur derfra...

                          - så tvivler på det er en ny spiller

                          edit: uret på billedet har striber, et OB logo og der står 1887 så...
                          Last edited by mhbp; 17-09-2023, 09:28.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            ud fra billedet og en hurtig google søgning så tror jeg bare det handler om et OB ur.

                            about vintage laver/sælger ure. Og kan se fck har eller har haft et ur derfra...

                            - så tvivler på det er en ny spiller

                            edit: uret på billedet har striber, et OB logo og der står 1887 så...
                            Åhhh det er da rigtigt.. kiggede ik så grundigt efter o første omgang
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Åhhh det er da rigtigt.. kiggede ik så grundigt efter o første omgang
                              så hvis du lige står og vil brænde 2500 af for et ur (koster fck versionen - men så er der også et stykke af en kamp trøje fra sidst de vandt the double i uret/pakken) gad vide hvad det tilsvarende vil være i OB? Sidst man vandt 3 kampe i streg?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                så hvis du lige står og vil brænde 2500 af for et ur (koster fck versionen - men så er der også et stykke af en kamp trøje fra sidst de vandt the double i uret/pakken) gad vide hvad det tilsvarende vil være i OB? Sidst man vandt 3 kampe i streg?
                                Vi må håbe den OB trøje er opbevaret ordenligt, ellers må den værenoget møl-ædt ;-)

                                Er ikke så stærk ud i ure priser, så aner ikke om 2500 er en fair pris.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X