Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvorfor skulle man det? Tænker planen er han skal have den højre back og nico gjorde det jo fint i venstre side. Smider man Owusu over på den anden back ændre man på to pladser fordi aske skulle have en pause - ville i min bog være tåbeligt.
Jeg kan ikke finde ud af hvor vigtigt de mener det er at have en venstrefodet på venstre back, NM gjorde det fint som afløser så ikke et akut problem - omvendt hvis han skal spille en stor del af sæsonen er det vel heller ikke optimalt ifht opbygningen af vores spil.
Man skal derfor finde en venstrebenet back, hvis Aske skal være reserve. Som Aske har spillet kunne det være godt at få en spiller som Barrett ind. En rutineret mand, som måske har klassen en sæsons tid eller to endnu og så er Aske forhåbentlig bedre rustet til at blive førstevalg. Aske har virket tynget af hatten nu hænger på ham efter Jørgen er smuttet og han har nok brug for i hvert fald en sæson med et kompetent alternativ.
Det skal bare med til historien at det er langt vigtigere vi får fundet en god erstatning for Sabbi først og fremmest. Et alternativ til midtbanen synes jeg også er vigtigere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes også det er vigtigt man får gjort op med sig selv om man vil satse på Aske eller han skal modnes yderligere. Der sker jo gerne det at vores modstandere pludselig får øjnene op for at Nico er højrebenet. De gode hold vil derfor få tilrettelagt presset, så de lukker vinklerne til at han kan bruge sit højreben, og så kommer fejlene.
Man skal derfor finde en venstrebenet back, hvis Aske skal være reserve. Som Aske har spillet kunne det være godt at få en spiller som Barrett ind. En rutineret mand, som måske har klassen en sæsons tid eller to endnu og så er Aske forhåbentlig bedre rustet til at blive førstevalg. Aske har virket tynget af hatten nu hænger på ham efter Jørgen er smuttet og han har nok brug for i hvert fald en sæson med et kompetent alternativ.
Det skal bare med til historien at det er langt vigtigere vi får fundet en god erstatning for Sabbi først og fremmest. Et alternativ til midtbanen synes jeg også er vigtigere.
hentede man barrett ville det jo nok være som klart førstevalg og sende aske ned som backup - hvis man vil de unge ved jeg heller ikke hvor optimalt det ville være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes også det er vigtigt man får gjort op med sig selv om man vil satse på Aske eller han skal modnes yderligere. Der sker jo gerne det at vores modstandere pludselig får øjnene op for at Nico er højrebenet. De gode hold vil derfor få tilrettelagt presset, så de lukker vinklerne til at han kan bruge sit højreben, og så kommer fejlene.
Alle talentfulde men ikke færdige 1. holdspillere .. i hvertfald ikke hvis man skal forvente top6 ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg synes ikke vi er helt så hårdt prøvet på backen. Jeg har ret store forventninger til Adelgaard han er i bakkedal nu, en han kommer igen, det er ligesom det historien om ham fortæller det er meget noget med at komme lidt fra baghjul.
Vi skal bruge en venstrebenet kant og så skal vi have fundet spiller til midten.
Jeg ser stadig Owosu som et fint alternativ til VB selv hvis modstanderne begynder at lukke ned for Nico højreben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Som jeg skrev tidligere startede det allerede omkring Marts med at Barret selv opsøgte OB men fik et foreløbigt nej.
Men fedt de har opretholdt kontakten og at det måske kan blive til noget i fremtiden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMan kan jo sagtens satse på Adelgaard men lade ham modne lidt mere … han er kun 19 og har tydeligvis stadig brug for at lære nogle ting … Grubbe og Luca er 20 …
Alle talentfulde men ikke færdige 1. holdspillere .. i hvertfald ikke hvis man skal forvente top6 ..
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægLogi Tomasson
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægIkke just skræmmende stats men noteret som islandsk landsholdsspiller selvom det vist er lang tid siden han har spillet og så har han spillet CL kval mod Malmø hvor de resultatmæssigt har spillet lige op …
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi forhandler åbenbart med Helsingør om deres vb.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...singor-om-backBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Har OB et ambitionsniveau ?
OB har tjent omkring 100 millioner på transfers, og nu vil man hente en 28 årig fra 1.division. Hvad er det for et signal at sende.Last edited by sinus; 15-08-2023, 15:15.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
Comment