Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg tror der er noget under opsejling med både Nico og Frø når de sidder over en dag for så at være med igen dagen efter kunne godt lyde som noget forhandlinger.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er 17 mio. ikke vel højt sat for en spiller fra bund6 med et år tilbage af kontrakten?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Jo!
Det tal kommer så også udelukkende af fmprOB gæt, så vidt jeg husker.
Tror vi kunne ligge omkring 7,5 mio for frøkjær, og måske man ville være villig til at gå lidt under, da det er en bedre case at sælge end at lade ham gå kvit og frit næste sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Enig.
Tror vi kunne ligge omkring 7,5 mio for frøkjær, og måske man ville være villig til at gå lidt under, da det er en bedre case at sælge end at lade ham gå kvit og frit næste sommer.
- Likes 3
Comment
-
Enig.
Comment
-
Enig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror simpelthen ikke at vi sælger så lavt. Muligvis at det var deres bud. Men så burde det også afvises
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Skulle vi få et bud på €1.000.000, er det imo en no brainer. Sælg sælg sælg. Han er ganske enkelt for ustabil til at man kan forlange mere.
Vi må se om det bliver til noget. Alene det at Frø var til stede idag sætter en lille tvivl i mit hoved om det bliver til en handel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror simpelthen ikke at vi sælger så lavt. Muligvis at det var deres bud. Men så burde det også afvises"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment