Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spændende. Troede faktisk ikke det ville lykkedes.
    Håber satme at prisen er så høj at vi har råd til at bruge et ordentligt beløb på en god erstatning
    Har du hørt en pris, eller står de rygtede 7,5 mill til
    at være prisen?
    Hvis vi får 7,5 mill for en spiller som anses for værende en bærende profil, så er det vel også historien om at vi grå,triste og middelmådige samt at de evendilige ottendepladser ikke er tilfældige.


    Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, og til at se niveauet hos de nye. Kender ikke en eneste af dem, og forventningen er på forhånd i bund, så der er plads til en masse overraskende indtryk.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

      over 10 mil det er sku et godt salg:)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

        over 10 mil det er sku et godt salg:)
        Bravo! In Bjørn we trust

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

          over 10 mil det er sku et godt salg:)
          Det er godt arbejde af BW hvis den holder vand!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Har du hørt en pris, eller står de rygtede 7,5 mill til
            at være prisen?
            Hvis vi får 7,5 mill for en spiller som anses for værende en bærende profil, så er det vel også historien om at vi grå,triste og middelmådige samt at de evendilige ottendepladser ikke er tilfældige.


            Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, og til at se niveauet hos de nye. Kender ikke en eneste af dem, og forventningen er på forhånd i bund, så der er plads til en masse overraskende indtryk.
            Nej ved intet. Havde bare hørt at alt under det lag vil blive afvist. Men nu ligner det nok mere 1,5 mill euro. Ca 11 mill ifølge SF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Det er sjovt som et udsagn fra én bruger bliver en etableret sandhed herinde.

              Jeg tror, at chancen for Falk i OB her og nu er lig 0, og jeg forestiller mig overhovedet ikke, at det er på radaren hos nogen af parterne.
              Jeg tror heller ikke på en Falk retur, og det passer mig så glimrende. Mon ikke Zeidan fortsat er et emne som erstatning?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Jeg tror heller ikke på en Falk retur, og det passer mig så glimrende. Mon ikke Zeidan fortsat er et emne som erstatning?
                Han er begyndt at starte inde for Malmø FF
                Så den er nok død igen…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Har du hørt en pris, eller står de rygtede 7,5 mill til
                  at være prisen?
                  Hvis vi får 7,5 mill for en spiller som anses for værende en bærende profil, så er det vel også historien om at vi grå,triste og middelmådige samt at de evendilige ottendepladser ikke er tilfældige.


                  Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, og til at se niveauet hos de nye. Kender ikke en eneste af dem, og forventningen er på forhånd i bund, så der er plads til en masse overraskende indtryk.
                  Preston får i hvert fald en ihærdig spiller, som jeg tror alle dage vil forblive den ustabile humørspiller, han altid har været. Omvendt så bliver det spændende at se om en tur til England udløser det potentiale, som vi alle ved, han har.

                  Og nej, de evindelige sekunda placeringer er ikke tilfældige. Har man "OK" spillere og ustabile humørspillere, får man 8. Pladser. De nye starter fra scratch, så som jeg ser det, så der er vel 2 scenarier i spil:

                  1. Det tager tid at spille et nyt hold sammen, så resultaterne bliver derefter. Enten via svingende resultater eller at vi falder helt sammen.

                  2. BW har ramt plet med flere eller alle af de nye; de viser sig at være bedre, og kompenserer for den manglende sammenspilning, og resultaterne viser sig at være flere nøk bedre end de sidste 2 sæsonstarter. Eller vi, måske mindre sandsynligt, brænder banen af og ligger os enten lunt i svinget til top 6 eller er med i toppen.

                  Either way så har BW gjort dét, som jeg efterlyste allerede efter pokalfinalen sidste år. Udrensning. Og Frøkjær får sig en mulighed for et eventyr, som jeg virkelig under ham. Men stabil profil ville han aldrig blive i OB.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Han er begyndt at starte inde for Malmø FF
                    Så den er nok død igen…
                    Fair nok, den havde eg ikke fanget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det er sjovt som et udsagn fra én bruger bliver en etableret sandhed herinde.

                      Jeg tror, at chancen for Falk i OB her og nu er lig 0, og jeg forestiller mig overhovedet ikke, at det er på radaren hos nogen af parterne.
                      Det er selvfølgelig dit frie valg at ytre hvad du tror og forestiller dig der kan ske omkring Falk til OB. Jeg gør ingen af delene, jeg viderebringer konkrete oplysninger jeg har modtaget. Om du tror på det eller ej er jeg egentlig ligeglad med, men det er trods alt en transfertråd og helt konkret også transferrygter jeg viderebringer.

                      Man kan for så vidt godt sige du har ret i at sandsynligheden for det skifte er meget lille lige nu. Men sandsynligheden vokser hvis Falk ikke får spilletid i fck, andre klubber ikke byder ind og OB får flere penge i kassen via salg af andre spillere. Og det andet du skriver ved jeg faktuelt er forkert. OB har henvendt sig og forespurgt på leje af ham, hvilket hverken fck eller Falk selv var interesseret i. Dialogen er stadig åben men med de forbehold jeg beskrev i mit foregående indlæg. BW går ikke ud og frier til Falk i pressen uden der har været en agenda med at blødgøre ham, det er et skifte der har været på radaren i et godt stykke tid hos OB.

                      Comment


                        Bjørn bekræfter at han er på vej væk

                        Comment


                          spændende med frøkjær. Godt for OB at man begynder at sælge frem for at lade profiler gå gratis, og tænker også det er godt for frøkjær selv at komme ud og prøve talentet af i nye omgivelser.

                          Bliver også interessant hvad man bringer ind i stedet - og hvor godt Rami gør det.

                          Kæft en stor udskiftning i truppen og mon ikke også sabbi ender med at blive solgt?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det er sjovt som et udsagn fra én bruger bliver en etableret sandhed herinde.

                            Jeg tror, at chancen for Falk i OB her og nu er lig 0, og jeg forestiller mig overhovedet ikke, at det er på radaren hos nogen af parterne.
                            Det er ofte mekanismen herinde, men lige i det her tilfælde er der vel 1. Ingen, der ser som etableret sandhed, at Falk skifter til OB, 2. flere forskellige brugere, der har hørt om OB interesse, 3. en sportsdirektør, der uden tvivl er helt bevidst om, hvad det sætter igang, direkte har udtalt, at man har et håb om at bringe Falk til klubben. Hvis han overhovedet ikke var på radaren ville BW heller ikke udtale sig, som han har gjort. Hvorfor skulle han det?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er ofte mekanismen herinde, men lige i det her tilfælde er der vel 1. Ingen, der ser som etableret sandhed, at Falk skifter til OB, 2. flere forskellige brugere, der har hørt om OB interesse, 3. en sportsdirektør, der uden tvivl er helt bevidst om, hvad det sætter igang, direkte har udtalt, at man har et håb om at bringe Falk til klubben. Hvis han overhovedet ikke var på radaren ville BW heller ikke udtale sig, som han har gjort. Hvorfor skulle han det?
                              BW sagde blot, at det var en drøm.


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                BW sagde blot, at det var en drøm.

                                Det er jeg med på - men hvorfor skulle han udtale det om en modstanders spiller, hvis ikke den spiller er på radaren eller man prøver at sende en besked til spilleren eller hans bagland? BW udtaler ikke den slags af sentimentale eller nostalgiske grunde, og han vidste uden tvivl, at det ville blive en historie i medierne.

                                Comment

                                Working...
                                X