Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Kan ikke se at målet til 2-1 har noget med energi at gøre. Vi sidder på kampen jo, og de scorer på en dødbold. Ved ikke hvad friske kræfter havde gjort ved det mål. Sidste uge forstod jeg ikke at der ikke blev skiftet før, men sad ikke med samme følelse idag.
    til dels enig...det var ikke op til 2-1 scoringen han skulle have været hurtigere ude. Men efter vi kommer bagud 2-1 og jo derfor skal op og lave min 1 kasse der går der næsten 10 min inden han reagerer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Kan ikke se at målet til 2-1 har noget med energi at gøre. Vi sidder på kampen jo, og de scorer på en dødbold. Ved ikke hvad friske kræfter havde gjort ved det mål. Sidste uge forstod jeg ikke at der ikke blev skiftet før, men sad ikke med samme følelse idag.
      Så kig på 3:1 som mere eller mindre lukkede kampen. Synes der var helt tydeligt at der manglede koncentration og også de sidste energi i tilbageløb. Udskiftning er en fremragende mulighed for trænere at gribe ind og sætte en point, stille modstanderen for en lidt forændret opgave og hjælpe dermed holdet. Og Alm nægter eller er ikke i stand at bruge den mulighed selvom vi har en ret stærk bænk med gode alternativer.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Så kig på 3:1 som mere eller mindre lukkede kampen. Synes der var helt tydeligt at der manglede koncentration og også de sidste energi i tilbageløb. Udskiftning er en fremragende mulighed for trænere at gribe ind og sætte en point, stille modstanderen for en lidt forændret opgave og hjælpe dermed holdet. Og Alm nægter eller er ikke i stand at bruge den mulighed selvom vi har en ret stærk bænk med gode alternativer.
        Alle kunne se der skulle skiftes efter 2-1, da det gjorde en masse ved os mentalt. Men indtil det mål, kunne jeg ikke få øje på, hvorfor vi skulle have skifte. Og flere folk gav manglende udskiftninger skylden for at vi kom bagud 2-1. Det kunne jeg personligt ikke se. Men enig i at han generelt er for sløv med dem. Men i min bog er det helt ok ikke at have skiftet efter 62. Min, når man ovenikøbet styrer kampen. Tipsbladet skriver jo også at FCN skulle være glade for deres keeper, og de få cm de havde på deres side.

        Comment


          På vej hjem fra Farum. Ærgerligt. Fcn ejer de første 25 min og er klart bedre. Fordi de får lov. Resten af kampen er ret lige, men de er effektive. Jeg er overraskende positiv i fht resultatet, synes der er mange opløftende ting, inkl at vi som sædvanligt dominerer på fansiden. De 150 pigespejdere m klap pølser på modsat tribune havde sikkert en fin aften, men hvor er Farum dog et ligegyldigt sted at være. Det ville gøre ondt at tabe 4-2 til Esbjerg eller AaB, men fcn.. det et kun point der betyder noget.


          ​​​Sendt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Truppen er ikke så dårligt, problemet er at Alm bruger kun en alt for små del af truppen under kampene og nægter at skifte tidligere.
            Den ensidige kritik af Alm er svær at se som noget konstruktivt, faktum er at holdet har tant 1 kamp af de sidste 11. Det ville være forfriskende om ikke alle nederlag tilskrives Alm og at alle sejre nærmest sker på trods af ham. Virkeligheden er mere nuanceret end du gør den til. Alm har præsteret absolut tilfredsstillende i sin OB tid og er derfor netop blevet forlænget, det ændrer ent nederlag på udebane efter en kaotisk optakt til kampen, efter min mening ikke på. Når det er sagt må vi håbe på de øvrige resultater arter sig, ellers kan top 6 desværre godt blive svær at nå.

            Comment


              Og så ved jeg godt at man skal være flink og især ved OB'erne... Men... HC koster altså i dag, det skal der altså findes en løsning på.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Og så ved jeg godt at man skal være flink og især ved OB'erne... Men... HC koster altså i dag, det skal der altså findes en løsning på.
                Er det bare mig eller er det ikke lidt hårdt at mene Bernat var et problem i dag? Hans niveau på bolden er lidt hit and miss. Han har et par fejlafleveringer og er lidt langsom i et enkelt tilfælde men han har også nogle rigtig gode lange afleveringer. Jeg ved godt at han har en fejlaflevering i optakten til 1-0 målet, men vi har stadig en del folk bag bolden da de erobrer den så der skal stadig gå en del galt før de scorer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Alle kunne se der skulle skiftes efter 2-1, da det gjorde en masse ved os mentalt. Men indtil det mål, kunne jeg ikke få øje på, hvorfor vi skulle have skifte. Og flere folk gav manglende udskiftninger skylden for at vi kom bagud 2-1. Det kunne jeg personligt ikke se. Men enig i at han generelt er for sløv med dem. Men i min bog er det helt ok ikke at have skiftet efter 62. Min, når man ovenikøbet styrer kampen. Tipsbladet skriver jo også at FCN skulle være glade for deres keeper, og de få cm de havde på deres side.
                  En god træner finder det rette tidspunkt og skifter før niveauet falder rigtigt. Mest ser man ja udskiftninger omkring den 60. minut. (Man kan endda have en kampplan
                  ​​​​der... ) Men Alm går næsten hver gang langt over stregn der.
                  Og ja, efter 62. hvor vi kom bagud med 2:1 skulle han have handlet. Men nej, der sker intet og først efter 75 minutter reagerer han med de første udskiftninger. For mig blev point idag i første linje tabt fra bænken. Og det er ikke første gang.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Er det bare mig eller er det ikke lidt hårdt at mene Bernat var et problem i dag? Hans niveau på bolden er lidt hit and miss. Han har et par fejlafleveringer og er lidt langsom i et enkelt tilfælde men han har også nogle rigtig gode lange afleveringer. Jeg ved godt at han har en fejlaflevering i optakten til 1-0 målet, men vi har stadig en del folk bag bolden da de erobrer den så der skal stadig gå en del galt før de scorer
                    Jeg er de unges mand, men jeg må erkende, at jeg er lidt nervøs, når bolden kommer i nærheden af HC, og den følelse kan jeg ikke være den eneste med.

                    Desværre!

                    Ikke at han på nogen måder skal være et ansvar for nederlaget. Vi var bare ikke effektive nok.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Er det bare mig eller er det ikke lidt hårdt at mene Bernat var et problem i dag? Hans niveau på bolden er lidt hit and miss. Han har et par fejlafleveringer og er lidt langsom i et enkelt tilfælde men han har også nogle rigtig gode lange afleveringer. Jeg ved godt at han har en fejlaflevering i optakten til 1-0 målet, men vi har stadig en del folk bag bolden da de erobrer den så der skal stadig gå en del galt før de scorer
                      Han har den fejlaflevering. Han har et mål mere hvor han giver en retur efter at have fået bolden lige i hænderne og han er tæt på at koste mere, han har en hvor Marcondes er 2 cm fra erobre bolden fra ham. Det er ikke godt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Er det bare mig eller er det ikke lidt hårdt at mene Bernat var et problem i dag? Hans niveau på bolden er lidt hit and miss. Han har et par fejlafleveringer og er lidt langsom i et enkelt tilfælde men han har også nogle rigtig gode lange afleveringer. Jeg ved godt at han har en fejlaflevering i optakten til 1-0 målet, men vi har stadig en del folk bag bolden da de erobrer den så der skal stadig gå en del galt før de scorer
                        Enig. Det udspark direkt til modstanderen før Nordsjællands første scoring var selvfølgelig en fejl men ellers spillede han en god kamp.
                        O.k., der var nok den situation med Marcondes hvor han var heldige...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jeg er de unges mand, men jeg må erkende, at jeg er lidt nervøs, når bolden kommer i nærheden af HC, og den følelse kan jeg ikke være den eneste med.

                          Desværre!

                          Ikke at han på nogen måder skal være et ansvar for nederlaget. Vi var bare ikke effektive nok.
                          Jeg tror lidt det er drevet af det narrativ der var omkring Bernat i starten af sæsonen. Dengang hvor vi alle var enige om at han stod skidt. Jeg tror stadig vi lidt har de tanker i hovedet når vi ser ham spille, og når han så laver en lille fejl, så lægger vi ekstra meget mærke til den

                          Comment


                            HC skal bare ikke stå…permanent! Sabbi er ikke angriber..JS i forsvaret er hul i hovedet…..Alm skal fandme skifte ud lang tidligere…og stil nu for fanden med en reelt rigtigt angriber, i stedet for at opfinde dem…jammerligt….top 6…glem det….man henter 4 nye spiller til klubben i januar…kun en har indtil videre fået debut…det siger da bare alt om et forfejlet transfervindue…forstærkninger er vel reelt nogen der skal gå ind fra dag et for at gøre holdet bedre…det jo ikke akademi spillere der skal have et halvt år for at blive kørt ind på holdkortet…hvis ikke de spillere der er hentet går ind i start opstillingen, hvad fanden skal man så hente dem for…så hellere bruge hvad man har og lade Slotsager Edjum, Breum osv få spilletid….det kan sgu unægteligt blive ringere end det bras der gang på gang bliver leveret..når det bare ikke er hold fra Thailand og Malaysia…transfervinduet har indtilvidere vist sig at have været en falliterklæring!!!!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Han har den fejlaflevering. Han har et mål mere hvor han giver en retur efter at have fået bolden lige i hænderne og han er tæt på at koste mere, han har en hvor Marcondes er 2 cm fra erobre bolden fra ham. Det er ikke godt.
                              Hvis du med målet mener Marcondes mål, så er jeg ret uenig. Det er en afslutning tæt på mål, som bare er en fin refleksredning i min verden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Den ensidige kritik af Alm er svær at se som noget konstruktivt, faktum er at holdet har tant 1 kamp af de sidste 11. Det ville være forfriskende om ikke alle nederlag tilskrives Alm og at alle sejre nærmest sker på trods af ham. Virkeligheden er mere nuanceret end du gør den til. Alm har præsteret absolut tilfredsstillende i sin OB tid og er derfor netop blevet forlænget, det ændrer ent nederlag på udebane efter en kaotisk optakt til kampen, efter min mening ikke på. Når det er sagt må vi håbe på de øvrige resultater arter sig, ellers kan top 6 desværre godt blive svær at nå.

                                På trods af en okay stime midtvejs i sæsonen , så peger pilen altså i retning af endnu en misset målsætning. Man kan ikke bruge den fine stime til en skid, hvis ikke
                                bundlinjen til slut er positiv. Det svarer til at være foran ved halvleg, for så at stå som taber efter 90 min.



                                Muligt et pointsnit på 1,24 er tilfredstillende for nogle, men så bør målsætningen nok bare ændres fra top 6 til ikke at komme i nedrykningsfare.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X