Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Har en ekstra til RMN til 100,-

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Og så kommer Juwara vel næppe i spillet at erstatte ham i morgen...
      Han er heller ikke udtaget ..

      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...k-mod-randers/

      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Hold nu op hvor jeg glæder mig til bold idag, jeg kan næsten ikke være i mig selv. Næsten 3 måneder er gået med lorte-fodbold, men nu står den på OB, solskind og en forhåbentlig fed kulisse på stadion idag. Randers er en stærk modstander, vi har nogle store ubekendte efter afgang af Gigo og Jebali, og nogle ærgerlige sidste øjebliks ændringer med Minteh og Slots, men den skal i den grad have et skud. Jeg forventer ild ud af øjnene og 11 spillere der som minimum dør med støvlerne på, og selvfølgelig et fantastisk fynsk fællesskab på tribunen. Alle mand afsted !

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg havde virkelig håbet vi havde fået BP klar. Jeg er ikke optimistisk. Ffs.
          Nej jeg har også en virkelig dårlig mavefornemmelse før denne kamp.
          Jeg tror Thomasberg slikker sig om munden ved tanken om de nu skal møde et OB hold uden Jebali, Gigovic, Bjørn P og Minteh. og vores angreb består af en rusten Kadrii og en uskarp Sabbi. Skjelvik i midterforsvaret bliver jeg aldrig tryg ved og Frøkjær skal bare skubbes lidt i starten, så er han fornærmet resten kampen.
          Håber jeg tager fejl.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Nej jeg har også en virkelig dårlig mavefornemmelse før denne kamp.
            Jeg tror Thomasberg slikker sig om munden ved tanken om de nu skal møde et OB hold uden Jebali, Gigovic, Bjørn P og Minteh. og vores angreb består af en rusten Kadrii og en uskarp Sabbi. Skjelvik i midterforsvaret bliver jeg aldrig tryg ved og Frøkjær skal bare skubbes lidt i starten, så er han fornærmet resten kampen.
            Håber jeg tager fejl.
            Ja det er mange af de bedste fra efteråret der er væk, vi har Tverskov og i forhold til sidste opstart så spiller vi med Manneh istedet for Okosun, det burde allerede der give os en del. Og kommer Sabbi ud med Korianderen i fuldt flor, så kan han godt skabe noget. Så skal vi bare have åndeverdenen til at lade Jørgen være når han skal spille fodbold.

            Men jo, jeg har ikke hævet min pensionsopsparing og oddset på en 5-0 sejr til OB.

            ​​​​​​

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mitioghÞjer Se indlæg
              "Yankuba, Yankabu, Yankuba
              Vi danser hele natten med Yankuba"
              "Cigaretter, Whiskey og nøgne pir
              Vi går på Boogies
              Jan Kuba
              Han gi'r"

              https://m.youtube.com/watch?v=kWAmyNGxb7o

              Comment


                #97
                Er egentlig glad for at der er konsekvens i OB modsat pestegnen (hvor sagen endda er vildere med slåskamp og slag i hovedet)
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ane-er-udtaget

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                  Er egentlig glad for at der er konsekvens i OB modsat pestegnen (hvor sagen endda er vildere med slåskamp og slag i hovedet)
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ane-er-udtaget
                  Sagen fra Brøndby er væsentligt værre, især fordi det er noget der sker længe efter træningen er overstået. Der skal være tænding på under træning, men når man forlader træningen så skal man altså kunne komme videre og det må ikke ende i slåskamp.

                  Med til historien hører også at man i OB bare har haft store problemer med spillere der ikke har taget tingene alvorligt, der tror jeg ikke man er med Minteh, jeg tror bare ikke han helt er klar over hvad det egentligt vil sige at være professionel atlet. Det er fint man sanktionerer ham, bare noget rigtigt lort at det skal være lige nu.

                  Comment


                    #99
                    Aske Adelgaard melder holdet klar til den vigtige kamp mod Randers.

                    Adelgaard melder klar før Randers-kamp - OBstruktion

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      "Cigaretter, Whiskey og nøgne pir
                      Vi går på Boogies
                      Jan Kuba
                      Han gi'r"

                      https://m.youtube.com/watch?v=kWAmyNGxb7o
                      Yan Cuba Libre!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                        Har en ekstra til RMN til 100,-
                        Har du stadig billet?

                        Comment


                          Bliver fedt, at suppen kommer i gang. Men sidder godt nok med en dårlig fornemmelse, men lad os håbe jeg tager grundigt fejl!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Bliver fedt, at suppen kommer i gang. Men sidder godt nok med en dårlig fornemmelse, men lad os håbe jeg tager grundigt fejl!
                            Enig hele vejen rundt.
                            Vedr. Minteh og hans tur i byen fredag, så fandt jeg lige den her klassiker om Preben Elkjær da han som helt ung var skiftet til tysk fodbold:

                            “Det hele kulminerede da Preben Elkjær inden en vigtig kamp, var blevet spottet i det tyske natteliv med en flaske whisky og en ung pige. Den daværende træner ville herefter høre om denne historie var sand, hvortil Preben Elkjær svarede at det var den værste løgn han nogensinde havde hørt – der var nemlig tale om en flaske vodka og 2 unge piger.”

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Enig hele vejen rundt.
                              Vedr. Minteh og hans tur i byen fredag, så fandt jeg lige den her klassiker om Preben Elkjær da han som helt ung var skiftet til tysk fodbold:

                              “Det hele kulminerede da Preben Elkjær inden en vigtig kamp, var blevet spottet i det tyske natteliv med en flaske whisky og en ung pige. Den daværende træner ville herefter høre om denne historie var sand, hvortil Preben Elkjær svarede at det var den værste løgn han nogensinde havde hørt – der var nemlig tale om en flaske vodka og 2 unge piger.”
                              Ja, den kan jeg godt huske. Mener at have læst det i hans bog. Måske Minteh har læst det samme og tænkt det ville gavne karrieren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Sagen fra Brøndby er væsentligt værre, især fordi det er noget der sker længe efter træningen er overstået. Der skal være tænding på under træning, men når man forlader træningen så skal man altså kunne komme videre og det må ikke ende i slåskamp.

                                Med til historien hører også at man i OB bare har haft store problemer med spillere der ikke har taget tingene alvorligt, der tror jeg ikke man er med Minteh, jeg tror bare ikke han helt er klar over hvad det egentligt vil sige at være professionel atlet. Det er fint man sanktionerer ham, bare noget rigtigt lort at det skal være lige nu.
                                ,
                                Nu ved vi jo ikke præcist ,hvad der skete, men der er da ikke noget at lære hvis han fylder sig med nok alkohol så tæt på en kamp. Men er der en mulighed for at han kommer sig hurtigt over det og ville kunne præstere som han plejede.... Synes også vi skal huske der er noget med især yngre afrikanere og behov for livsglæde for at kunne præstere den helt nødvendige spilleglæde.. Men vi må tro på at klubben ved hvad der er rigtigst at gøre i det lange løb. Men tre point kan det næppe blive.
                                Og så skal vi igen se Daniel Høgh på det forkerte hold.

                                Comment

                                Working...
                                X