Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Randers

    Kom så. Endelig i gang igen. Hvordan stiller vi op? Skal vi ikke tage en god 2-0 sejr?
    Hvis nogen har to ekstra billetter, så aftager jeg gerne.

    Hansen
    Grubbe - Ivan - Bjørn - Aske
    Tver - Manneh - Frø
    Minteh - Sabbi - Tongya

    #2
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
    Kom så. Endelig i gang igen. Hvordan stiller vi op? Skal vi ikke tage en god 2-0 sejr?
    Hvis nogen har to ekstra billetter, så aftager jeg gerne.

    Hansen
    Grubbe - Ivan - Bjørn - Aske
    Tver - Manneh - Frø
    Minteh - Sabbi - Tongya
    Sikkert vores bedste 11 spillere. Dog tror jeg at Frø tager plads bag Sabbi på linje med Minteh og Tongya samt at Sabbi får den helt fremskudte 9er position. Personligt tror jeg at BP er tvivlsom til kampen, men hvis der kommer en træningsrapport i dag eller lørdag bliver vi nok lidt klogere .. og jeg er helt med på en 2-0 sejr, men det bliver svært. RFC har 2 sejre 4 uafgjort og kun to nederlag på udebane. OB har 3 sejre 2 uafgjort og hele 4 nederlag på hjemmebane iflg. superstats
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Den her kamp stinker fælt af uafgjort. Højest sandsynligt 1-1

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Den her kamp stinker fælt af uafgjort. Højest sandsynligt 1-1
        Helt enig, tror også den ender 1-1.

        Comment


          #5
          Hvis jeg var Alm, ville jeg stille med:
          Hansen
          Grubbe - Ivan - Slotsager- Aske
          Tver - Manneh
          Minteh - Skytta - Tongya​
          Sabbi​


          Hvis Bjørn ikke bliver klar. Jeg håber på Skytta på 10'eren, men tror desværre man forsøger Frøkjær igen, hvem jeg har meget lidt fidus til.

          Vi vinder overbevisende, 2-0 eller endda 3-0. Jeg er optimistisk. Randers bliver talt enormt meget op, men er på papiret relativ svage i det tætte opløb IMHO.

          Jeg tænker over 10k søndag bærer truppen fremad. Det bliver en god dag.

          Lad os se hvordan mit opslag aldres.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
            Kom så. Endelig i gang igen. Hvordan stiller vi op? Skal vi ikke tage en god 2-0 sejr?
            Hvis nogen har to ekstra billetter, så aftager jeg gerne.

            Hansen
            Grubbe - Ivan - Bjørn - Aske
            Tver - Manneh - Frø
            Minteh - Sabbi - Tongya
            Det lyder sandsynligt, men om jeg fatter til den fortsætte tro på Frø. "Det skib er sejlet for længst". Men han jo chancen for, at modbevise mig. Men en god kamp, vil ikke gøre det alene. Der er ekstremt langt imellem, at han spiller en god kamp og det var ok, da han var ny. Men det er jo et pænt stykke tid siden.
            Last edited by Mwape; 17-02-2023, 14:16.

            Comment


              #7
              Jeg er også på uafgjort holdet, jeg hælder dog til at den ender 2-2.


              Jeg tror vi kører

              ​​​​​............. Hansen..............
              Grubbe..BP....Mihajlo...Aske

              ​​​​​...... Jeppe.....Manneh.....

              ​​​​​​ Minteh.....Frø......Franco
              ​​​​​​..................Sabbi...............

              Minteh og Sabbi klapper vores ind. Måske et indhop til Mucolli? Breum kunne også komme ind fra bænken og lukke kampen. Slotsager tror jeg altså kun kommer på hvis vi har lukket kampen.
              ​​​​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 17-02-2023, 14:22.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg er også på uafgjort holdet, jeg hælder dog til at den ender 2-2.


                Jeg tror vi kører

                ​​​​​............. Hansen..............
                Grubbe..BP....Mihajlo...Aske

                ​​​​​...... Jeppe.....Manneh.....

                ​​​​​​ Minteh.....Frø......Franco
                ​​​​​​..................Sabbi...............

                Minteh og Sabbi klapper vores ind. Måske et indhop til Mucolli? Breum kunne også komme ind fra bænken og lukke kampen. Slotsager tror jeg altså kun kommer på hvis vi har lukket kampen.
                ​​​​​​
                2-2 er dejlig optimistisk på OBs vejne, i hvert fald i fht. angrebet, knap så godt for forsvaret. Jeg tror Slots tager pladsen ved siden af Mihajlo hvis BP må melde fra
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Jeg er også på uafgjort holdet, jeg hælder dog til at den ender 2-2.


                  Jeg tror vi kører

                  ​​​​​............. Hansen..............
                  Grubbe..BP....Mihajlo...Aske

                  ​​​​​...... Jeppe.....Manneh.....

                  ​​​​​​ Minteh.....Frø......Franco
                  ​​​​​​..................Sabbi...............

                  Minteh og Sabbi klapper vores ind. Måske et indhop til Mucolli? Breum kunne også komme ind fra bænken og lukke kampen. Slotsager tror jeg altså kun kommer på hvis vi har lukket kampen.
                  ​​​​​​
                  Tænker din opstilling rammer plet, selvom der vel er lidt usikkerhed omkring Grubbe og Paulsen som måske kan få Aron og Slots i spil.

                  Uafgjort vil være tæt på ubrugeligt for begge hold og jeg tror vi får en fodboldkamp mellem to hold der har større iver efter at vinde end frygt for at tabe. Vi vil afgjort få vores muligheder i kampen så skarpheden i felterne tror jeg vil blive afgørende - her virker Randers desværre skarpest. Afhængig af banen og vejret kan det også blive en noget uskøn kamp med massere dueller og lange bolde, discipliner hvor Randers nok også er bedst. Kan vi få en tidlig scoring tror jeg vi kan få det kampforløb vi ønsker så jeg tror og håber at vi kommer flyvende ud af starthullerne med vores høje pres og tager Randers lidt på sengen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    2-2 er dejlig optimistisk på OBs vejne, i hvert fald i fht. angrebet, knap så godt for forsvaret. Jeg tror Slots tager pladsen ved siden af Mihajlo hvis BP må melde fra
                    Ja, vi bør også være farlige på omstillinger hvis bare vi kan få ført bolden frem. Vores defensiv synes jeg har set svag ud i vores kampe mod FCN og FCM.

                    Jeg er rigtig glad for Slotsager, han er meget en stopper efter mit hovede, og har også set ham og Juul for Danmarks u-17 hvor de gør det rigtigt godt. Når det er sagt så skal folk altså liiiiiige slå en kold Odense pilsner i blodet, han er lige fyldt 17 år, det er meget, meget ungt og skulle spille en stopper position i Superligaen. Jeg er med på at han gjorde det godt i Thailand, men det var altså mod et malaysisk hold der havde bolden på OBs banehalvdel 4 gange i alt og ikke ville overleve i 1 division i DK.

                    ​​​​​​Jeg kan ikke komme på noget hold i ligaen der har kørt med en 17-årig stopper i startopstillingen, især ikke et hold der skal ud og jagte top seks.

                    Jeg kan altså også godt huske hans debut kamp mod Vejle, hvor jeg er rigtig glad for at se ham få debut, men man kunne altså også godt se at der er et stykke vej før han er superligaspiller.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Tænker din opstilling rammer plet, selvom der vel er lidt usikkerhed omkring Grubbe og Paulsen som måske kan få Aron og Slots i spil.

                      Uafgjort vil være tæt på ubrugeligt for begge hold og jeg tror vi får en fodboldkamp mellem to hold der har større iver efter at vinde end frygt for at tabe. Vi vil afgjort få vores muligheder i kampen så skarpheden i felterne tror jeg vil blive afgørende - her virker Randers desværre skarpest. Afhængig af banen og vejret kan det også blive en noget uskøn kamp med massere dueller og lange bolde, discipliner hvor Randers nok også er bedst. Kan vi få en tidlig scoring tror jeg vi kan få det kampforløb vi ønsker så jeg tror og håber at vi kommer flyvende ud af starthullerne med vores høje pres og tager Randers lidt på sengen.
                      Jeg tror mere at begge hold vil være afventende fordi de kan begge to leve med et uafgjort, og vil stadig have muligheden for top seks, Randers bedre end OB, men taber de så ligner det andet hold en stærkere kandidat til top seks placeringerne. Så en afventende kamp.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                        Hvis jeg var Alm, ville jeg stille med:
                        Hansen
                        Grubbe - Ivan - Slotsager- Aske
                        Tver - Manneh
                        Minteh - Skytta - Tongya​
                        Sabbi​


                        Hvis Bjørn ikke bliver klar. Jeg håber på Skytta på 10'eren, men tror desværre man forsøger Frøkjær igen, hvem jeg har meget lidt fidus til.

                        Vi vinder overbevisende, 2-0 eller endda 3-0. Jeg er optimistisk. Randers bliver talt enormt meget op, men er på papiret relativ svage i det tætte opløb IMHO.

                        Jeg tænker over 10k søndag bærer truppen fremad. Det bliver en god dag.

                        Lad os se hvordan mit opslag aldres.
                        Jeg er helt enig med dig mht. til Skyttä i stedet for Frø. I sidste træningskamp så vi tydeligt, at vi blev meget mere direkte og farlige, da finnen, Mucolli og Breum kom på banen sidst i kampen.

                        Comment


                          #13
                          https://fyens.dk/ob/ob-s-svenske-fod...DM2mp-dci81NpM
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ja, vi bør også være farlige på omstillinger hvis bare vi kan få ført bolden frem. Vores defensiv synes jeg har set svag ud i vores kampe mod FCN og FCM.

                            Jeg er rigtig glad for Slotsager, han er meget en stopper efter mit hovede, og har også set ham og Juul for Danmarks u-17 hvor de gør det rigtigt godt. Når det er sagt så skal folk altså liiiiiige slå en kold Odense pilsner i blodet, han er lige fyldt 17 år, det er meget, meget ungt og skulle spille en stopper position i Superligaen. Jeg er med på at han gjorde det godt i Thailand, men det var altså mod et malaysisk hold der havde bolden på OBs banehalvdel 4 gange i alt og ikke ville overleve i 1 division i DK.

                            ​​​​​​Jeg kan ikke komme på noget hold i ligaen der har kørt med en 17-årig stopper i startopstillingen, især ikke et hold der skal ud og jagte top seks.

                            Jeg kan altså også godt huske hans debut kamp mod Vejle, hvor jeg er rigtig glad for at se ham få debut, men man kunne altså også godt se at der er et stykke vej før han er superligaspiller.
                            Jeg ved ikke hvad FCN har præsteret på cf.-positionen gennem tiden, men det er vel egentlig også uinteressant. Det må jo gælde at hvis man er go' nok er man gammel nok, og omvendt er man go' nok er man ikke for gammel. Der er jo unægteligt noget der tyder på at Alm har i tankerne at prioritere Slots fremfor Jørgen baseret på træningskampe og træningen generelt hvis der skulle ske det at BP må melde forfald.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg ved ikke hvad FCN har præsteret på cf.-positionen gennem tiden, men det er vel egentlig også uinteressant. Det må jo gælde at hvis man er go' nok er man gammel nok, og omvendt er man go' nok er man ikke for gammel. Der er jo unægteligt noget der tyder på at Alm har i tankerne at prioritere Slots fremfor Jørgen baseret på træningskampe og træningen generelt hvis der skulle ske det at BP må melde forfald.

                              De kører i denne sæson med 20-årige Adamo Nagalo, og han er et af ligaens største stopper talenter PT.
                              Men det er et glimrende eksempel FCN, det er en klub der var nød til at sadle om og hente flere erfarne folk ind til deres forsvar fordi det er meget dyrt at prøve og køre talenter ind i centerforsvaret. At Nagalo har været så god er en væsentligt årsag til at de ligger hvor de gør.

                              Ja hvis man er god nok er man gammel nok, så er det spørgsmålet om en der lige er fyldt 17 er god nok til at spille stopper på et superligahold, det går altså væsentligt hurtigere end noget Slotsager er vant til, og især et hold der skal ud og spille sig i top seks. Fejl på den der position koster, prøv og se hvad der skete med HC, folk vil rigtigt gerne have det skal lykkedes, man skal lige gøre det der ordentligt. Fordi alle er nu oppe og køre over Slotsager, men kommer han ind og koster 2 mål mod Randers, så skal du se et kommentarspor der kan køre på sociale medier.

                              ​​​​​Når det er sagt så lyder det i mine ører som om BP spiller.

                              Comment

                              Working...
                              X