Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Min helt umiddelbare reaktion: hold kæft en idiotisk beslutning, hvis der er klare interne regler om den slags. Og den slags skal selvfølgelig sanktioneres uanset om det kommer på et frygteligt tidspunkt.

    Must win-kamp, hvis vi skal holde bare lidt liv i drømmen om top 6, og så sætter man det hele over styr på den måde.

    Håber godt nok, at det her er et one-off, og ikke et symptom på et større problem i forhold til dårlig dømmekraft.

    Comment


      #62
      Det er nogen gange konsekvenserne ved at vi igen har en bred kulturel stamme af spillere. Nogen skal lære det på den hårde måde og andre indordner sig simpelt. Pisse ærgerligt tidspunkt og virkelig egoistisk op til en sindssygt vigtig kamp. Heldigvis er det dog ikke værre end at jeg tror begge spillere tager det til sig og er i betragtning til næste kamp. Det lyder så til gengæld til Minteh måske enten er kommet lidt senere hjem og/eller har været mere beruset end Musa, siden sidstnævnte fik lov at træne med. Uanset hvad skal ingen spillere ses på en bar halvandet døgn før en kamp. Det er manglende fingerspitzgefühl

      Comment


        #63
        Man kan ikke feste en hel nat i weekenden op til en vigtig kamp, så det er helt på sin plads at han bliver udeladt af truppen. Ærgerligt for holdet da han er vigtig og kunne have gjort en forskel, men sådan en bytur har en konsekvens og så er det vigtigt at vi er videre mandag. Mon ikke Minteh er den der er mest ærgerlig over det her, jeg tænker han kommer stærkt tilbage.
        Mere ærgerligt hvis BP ikke er klar, selvom jeg er pisse spændt på at se Slots.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Man kan ikke feste en hel nat i weekenden op til en vigtig kamp, så det er helt på sin plads at han bliver udeladt af truppen. Ærgerligt for holdet da han er vigtig og kunne have gjort en forskel, men sådan en bytur har en konsekvens og så er det vigtigt at vi er videre mandag. Mon ikke Minteh er den der er mest ærgerlig over det her, jeg tænker han kommer stærkt tilbage.
          Mere ærgerligt hvis BP ikke er klar, selvom jeg er pisse spændt på at se Slots.
          Enig, det eneste irriterende er at vi ikke har en måde at sanktionere på som ikke også går udover holdet, det er lidt som da Frø kom for sent og vi så skal spille en dårlig halvleg. Jeg tror også at Minteh Kommer stærkt tilbage, han er jo ikke i nærheden af at være vant til at skulle leve som atlet. Men det er godt nok dumt.

          Comment


            #65
            I følge FS. Er Slotsager ude efter uheld under træningen idag, BP ude, og Minteh ude. Det bliver svært mod Randers.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              I følge FS. Er Slotsager ude efter uheld under træningen idag, BP ude, og Minteh ude. Det bliver svært mod Randers.
              Fuck, det vil næsten ikke være til at bære. Jørgen har før vist sig som en ok reserve i det centrale forsvar og i forhold til Slots tænker jeg trods alt ikke at forskellen er større, men på Slots vegne vil jeg godt nok være ked af det - første start11 i superligaen for en 17-årig CF ville være en kæmpe oplevelse. Og skræmmende hvis Omar indtager bænken som første reserve

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Enig, det eneste irriterende er at vi ikke har en måde at sanktionere på som ikke også går udover holdet, det er lidt som da Frø kom for sent og vi så skal spille en dårlig halvleg. Jeg tror også at Minteh Kommer stærkt tilbage, han er jo ikke i nærheden af at være vant til at skulle leve som atlet. Men det er godt nok dumt.
                det er pisse ærgerligt for holdet, men sådan noget bør få en sportslig konsekvens for spilleren - alt andet vil være gift for truppen.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  det er pisse ærgerligt for holdet, men sådan noget bør få en sportslig konsekvens for spilleren - alt andet vil være gift for truppen.
                  Det skal ihvertfald have konsekvenser. Men jeg ville ønske at der var en måde at gøre det på uden at det gik udover os sportsligt.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    I følge FS. Er Slotsager ude efter uheld under træningen idag, BP ude, og Minteh ude. Det bliver svært mod Randers.
                    Han fik også sparket en bold med voldsom fart i ansigtet, og udgik fra træningen med vat i næsen - jeg håbede dog ikke det ville holde ham ude af kampen i morgen

                    Comment


                      #70
                      Er vi ikke snart ved at være dér, hvor Tverskov må ned og vikariere i forsvaret ved siden af Ivancevic, og så smide Aron eller Mustafic ind ved siden af Manneh?

                      Det kommer ikke til at blive en poleret fodboldkamp - det bliver en slåskamp, og vi skal satse på at være bedst på kontraer og dødbolde. Det er den vigtigste kamp, vi kommer til at spille i lang tid, så ikke råd til at satse.

                      Fint nok, at Minteh holdes ude. Kæmpe svigt af holdet. Glæder mig til at se Skyttä - han virker til at være mere sikker på bolden end de andre!

                      Comment


                        #71
                        "Yankuba, Yankabu, Yankuba
                        Vi danser hele natten med Yankuba"

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                          I følge FS. Er Slotsager ude efter uheld under træningen idag, BP ude, og Minteh ude. Det bliver svært mod Randers.
                          Hmm , uheldet så lidt voldsomt ud, men han så rimeligt frisk ud da han forlod træningen, og svarede selv at han var ok, da en tilskuer spurgte. Men hvis der er symptomer på hjernerystelse skal han naturligvis sidde over. Der har været et par dyre dage rent trupmæssigt , jeg håber at vi nu har set det sidste uheld inden kampen , Mintehs kan man jo ikke kalde uheld, det er i en anden kategori.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
                            "Yankuba, Yankabu, Yankuba
                            Vi danser hele natten med Yankuba"
                            Tragikomisk
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                              Er vi ikke snart ved at være dér, hvor Tverskov må ned og vikariere i forsvaret ved siden af Ivancevic, og så smide Aron eller Mustafic ind ved siden af Manneh?

                              Det kommer ikke til at blive en poleret fodboldkamp - det bliver en slåskamp, og vi skal satse på at være bedst på kontraer og dødbolde. Det er den vigtigste kamp, vi kommer til at spille i lang tid, så ikke råd til at satse.

                              Fint nok, at Minteh holdes ude. Kæmpe svigt af holdet. Glæder mig til at se Skyttä - han virker til at være mere sikker på bolden end de andre!
                              Hmmmm, det er svært. Tversov er ja fast mand på dm hele sæson og meget, meget vigtigt der. Elsker Arons fighterhjerte men som erstatning for Tverskov går vi ned i kvaliteten af vores opbygningsspil med ham. Og vår står Mustafic og er han klar og indspillet med holdet efter træningslejren? Randers er et kompakt hold og hvis vi taber på midtbanen så taber vi kampen. Er ikke tryg med Skjelvik men om jeg ville trække Tverskov tilbage og gamble med midtbanen? Håber bare at Slots bliver klar.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Hmmmm, det er svært. Tversov er ja fast mand på dm hele sæson og meget, meget vigtigt der. Elsker Arons fighterhjerte men som erstatning for Tverskov går vi ned i kvaliteten af vores opbygningsspil med ham. Og vår står Mustafic og er han klar og indspillet med holdet efter træningslejren? Randers er et kompakt hold og hvis vi taber på midtbanen så taber vi kampen. Er ikke tryg med Skjelvik men om jeg ville trække Tverskov tilbage og gamble med midtbanen? Håber bare at Slots bliver klar.
                                Jeg håber BP bliver klar. Men ellers enig, vi får rigeligt svært ved at spille bolden op i forvejen, jeg vil godt nok gerne have Tverskov på den midtbane.

                                Comment

                                Working...
                                X