Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB henter Jacob Barret på en 3-årig aftale!
Collapse
X
-
Rigtig fornuftig tilføjelse til vores trup.
Han har nogen fodboldmæssige ting med sig, der gør, at vist udviklingen går som håbet, så vil han pludselig være på et niveau, hvor vi slet ikke kan følge med økonomisk i disse år.
Bare det, at der herinde er rimelig bred enighed om han er god, fortæller mig, at potentialet er enormt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægRigtig fornuftig tilføjelse til vores trup.
Han har nogen fodboldmæssige ting med sig, der gør, at vist udviklingen går som håbet, så vil han pludselig være på et niveau, hvor vi slet ikke kan følge med økonomisk i disse år.
Bare det, at der herinde er rimelig bred enighed om han er god, fortæller mig, at potentialet er enormtBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægJeg skreg yes da jeg fik beskeden via appen. Haha! Fedt...! Men fuck den midtbane ser hård ud på konkurrencen. Ari - spellman, azer, Schoop, obrien, Lucas, Emil Larsen, Rasmus falk.
JBL - LN - DH - Kryger i forsvaret?
MD - KL - DH - JBL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægFremragende. Han virker som et meget stort talent på en "sjælden" plads. Vigtigt, vigtigt, vigtigt.
Nu skal vi bare have overtalt Troels til at bruge ham...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment