Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De har lige skrevet på twitter at den ikke streames..
    Jeg er så gammeldags ikke at have en twitter-konto. Lidt lige som når MF kun kommunikerer på FB.

    Hvorfor bruges alle kanaler ikke og i særdeleshed hjemmesiden ?

    Comment


      Dagens start 11

      Hansen
      Grubbe Bjørn Ivan Aske
      Manneh Tverskov
      Minteh Frø Tongya
      Sabbi

      zohore er ikke på bænken. Han skal nok bygges op

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg er så gammeldags ikke at have en twitter-konto. Lidt lige som når MF kun kommunikerer på FB.

        Hvorfor bruges alle kanaler ikke og i særdeleshed hjemmesiden ?
        Det var ikke en officiel udmelding. De svarede en bruger inde under en post om ham den unge der lige har fået kontrakt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det var ikke en officiel udmelding. De svarede en bruger inde under en post om ham den unge der lige har fået kontrakt
          Okay, så de har tid til at svare en på twitter, men ikke til at skrive en linje på hjemmesiden... nok bare mig, der er en graven gammel mand...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Okay, så de har tid til at svare en på twitter, men ikke til at skrive en linje på hjemmesiden... nok bare mig, der er en graven gammel mand...
            Enig. Det er langt fra ok. Ingen stream, ganske sparsom med videoer,billeder,artikler og de fleste af Leif`s artikler er +artikler.
            De gør det ikke nemt for os

            Comment


              Vildt nok at Juwara ikke er med i truppen hvis han er klar

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vildt nok at Juwara ikke er med i truppen hvis han er klar
                Jeg ville egentlig forvente, at alle spillere som er klar også er i truppen. Det er jo ikke en betydende kamp, men træning !

                Comment


                  Hvorfor er Mickelson egentligt ikke med i truppen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Hvorfor er Mickelson egentligt ikke med i truppen?
                    Han er stadig skadet og på vej tilbage. Han bliver ikke klar til kamp foreløbig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han er stadig skadet og på vej tilbage. Han bliver ikke klar til kamp foreløbig
                      Lidt sjovt, at de ikke nævner ham i forbindelse med fodboldskolen, da han jo er thailandsk landsholdsspiller.

                      Det må da skabe noget ekstra opmærksomhed, og han er vel ikke så skadet, at han ikke kan skrive autografer og blive fotograferet med kommende OB fans

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Lidt sjovt, at de ikke nævner ham i forbindelse med fodboldskolen, da han jo er thailandsk landsholdsspiller.

                        Det må da skabe noget ekstra opmærksomhed, og han er vel ikke så skadet, at han ikke kan skrive autografer og blive fotograferet med kommende OB fans
                        Tror da bestemt også at han er blevet nævnt i materialet der er lavet…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror da bestemt også at han er blevet nævnt i materialet der er lavet…
                          Okay, så har jeg misset det (kan se at hans navn staves นิโคลัส มิคเกลสัน)
                          Last edited by Online; 03-02-2023, 13:01.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Dagens start 11

                            Hansen
                            Grubbe Bjørn Ivan Aske
                            Manneh Tverskov
                            Minteh Frø Tongya
                            Sabbi

                            zohore er ikke på bænken. Han skal nok bygges op
                            Zohore meldte sig ellers klar til kampen mod Randers i fyens

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Okay, så har jeg misset det (kan se at hans navn staves นิโคลัส มิคเกลสัน)
                              Ja det troede jeg da at du vidste?….

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Zohore meldte sig ellers klar til kampen mod Randers i fyens
                                Mon ikke man lige skal have klarhed på hans fysik først inden man sender ham i kamp. Der er jo kamp igen om 3-4 dage. Så ser vi ham nok der

                                Comment

                                Working...
                                X