Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tiktok.com/@odense_boldk...18428825373957

    Comment


      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...ren-i-bangkok/

      Comment


        Super med en fodboldskole, hvor Joel King deltager ​​​​​og vi kører på vores landsholdsspillere

        " OB Odense Football School - Thailand

        OB Odense Fodboldskole er officielt arrangeret i Thailand i samarbejde med Odense Boldklub (Danmark), KickGlobal Sports Management (Spanien), BG Pathum United (Thailand).

        For den kommende fodboldlejr i februar 2023, afholdt på BG Training Center (træningspladsen for BG Pathum United Club), er detaljerne som følger:

        1. OB Odense Football School - Thailand 2023
        - Arrangeret søndag den 5. februar 2023 (aktiviteter - træningstid 9.30 – 11.00 )
        - Mødested: BG Training Center (øvebane, BG Pathum United Club)
        - Få kun et begrænset antal på 100 pladser.

        2. Anført af cheftræner Andreas Alm og OB ODENSE-spillerne ledes af Thailands højreback Nicholas Mickelson, USA's landsholdsfløj Emmanuel Sabbi, bagspilleren Joel King. Australiens landsholds-VM 2022
        , Franco Tongya, højre fløj på det italienske landshold mv.

        3. Denne træning koster 900 baht. Deltagerne modtager OB ODENSE trøjer og shorts signeret af spillerne."


        Last edited by Online; 01-02-2023, 20:55.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Super med en fodboldskole, hvor Joel King deltager ​​​​​og vi kører på vores landsholdsspillere

          " OB Odense Football School - Thailand

          OB Odense Fodboldskole er officielt arrangeret i Thailand i samarbejde med Odense Boldklub (Danmark), KickGlobal Sports Management (Spanien), BG Pathum United (Thailand).

          For den kommende fodboldlejr i februar 2023, afholdt på BG Training Center (træningspladsen for BG Pathum United Club), er detaljerne som følger:

          1. OB Odense Football School - Thailand 2023
          - Arrangeret søndag den 5. februar 2023 (aktiviteter - træningstid 9.30 – 11.00 )
          - Mødested: BG Training Center (øvebane, BG Pathum United Club)
          - Få kun et begrænset antal på 100 pladser.

          2. Anført af cheftræner Andreas Alm og OB ODENSE-spillerne ledes af Thailands højreback Nicholas Mickelson, USA's landsholdsfløj Emmanuel Sabbi, bagspilleren Joel King. Australiens landsholds-VM 2022
          , Franco Tongya, højre fløj på det italienske landshold mv.

          3. Denne træning koster 900 baht. Deltagerne modtager OB ODENSE trøjer og shorts signeret af spillerne."


          Det er et fedt initiativ synes jeg, men mon ikke King bliver afløst af en anden når han er på vej til Sydney

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Kan man følge morgendagens kamp nogen steder?
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
              Kan man følge morgendagens kamp nogen steder?
              Formodentligt paa stadion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Kan man følge morgendagens kamp nogen steder?
                Who knows. Informationer og inddragelse har været på et absolut minimum indtil videre

                Go OB Media

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Who knows. Informationer og inddragelse har været på et absolut minimum indtil videre

                  Go OB Media
                  OB Media

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    OB Media
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/

                    Comment


                      Ja, men det jeg mente var, at OB Media / TV / kommunikation / what ever.... er lige som den "hellige gral". Alle taler om den, men har aldrig set den

                      For mig er de totalt usynlige, vilket desvaerre nogle gange faar mig til at skaeve lidt misundeligt mod heden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ja, men det jeg mente var, at OB Media / TV / kommunikation / what ever.... er lige som den "hellige gral". Alle taler om den, men har aldrig set den

                        For mig er de totalt usynlige, vilket desvaerre nogle gange faar mig til at skaeve lidt misundeligt mod heden
                        Mon det er Timmi der er redaktør.?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Mon det er Timmi der er redaktør.?
                          Det vil forklare alt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ja, men det jeg mente var, at OB Media / TV / kommunikation / what ever.... er lige som den "hellige gral". Alle taler om den, men har aldrig set den

                            For mig er de totalt usynlige, vilket desvaerre nogle gange faar mig til at skaeve lidt misundeligt mod heden
                            Er det så galt? Jeg synes da der kommer ganske mange artikler og forskellige indslag om alt fra akademi over målmandstræner til førsteholdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er et fedt initiativ synes jeg, men mon ikke King bliver afløst af en anden når han er på vej til Sydney
                              Thjaaa... synes man skulle have fjernet Joels navn lige saa snart man vidste, at han ikke skulle med. Boernene tror jo, at de skal moede en australsk landsholdsspiller, der lige kommer fra VM.

                              Desuden finder jeg prisen paa 200 kr ret hoej for 1 1/2 time ! Ved godt, at de faar en spillertroeje, men kunne vi ikke have foraeret dem vaek (eventuelt med hjaelp fra Hummel) ?

                              Comment


                                Det ville da være en glædelig overraskelse, hvis OB fik sat en forbindelse op, så vi kunne følge holdet.

                                Mon ikke de kommunikationsansatte selv skal se kampen og derefter skriver et partisk referat, der bliver bragt som en artikel på ob.dk. Måske kommer der et interview på 2 min med de samme spørgsmål spørgsmål, der altid stilles. Måske kommer der et lille klip på Instagram og TikTok. Og så må vi fans vel være tilfredsstillet...

                                Nej tak. Jeg nøjes med Leif Rasmussens artikel i Fyens Stiftstidende. Næste gang må vi samle ind til, at SFÅ/OBstruktion kan tage med på træningslejr. Gennem deres frivillige arbejde kommer vi langt tættere på klubben end hvad OB Media desværre kan præstere.

                                Jeg kigger misundeligt på de andre klubber OB Media selv har udtalt de vil konkurrere med og "levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/) Det er de ikke i nærheden af.

                                Helt ærligt...

                                Træningslejren er på tredje dag. Hvad har vi fans fået præsenteret:
                                – en artikel, der lugter af at være skrevet på forhånd. Joel King nævnes jo som en man kan træne med (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...ren-i-bangkok/)
                                – de syv samme billeder på instagram og Facebook.
                                – den samme video på instagram, Facebook TikTok, hvor spillerne bare går rundt lidt rundt.
                                – en story for reklame for deres træningslejr, hvor thailandske børn kan komme tæt på spillertruppen. Og på Facebook er det forresten med et link man ikke kan åbne, fordi de bare har lagt det op et billede. Så det virker ikke. Hvad er det, der foregår...

                                Jeg er spændt på, hvad de har brugt tiden på... at sætte et stream op til i morgen?

                                Comment

                                Working...
                                X