Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Med al respekt, så er her tale om et fanmedie.

    I praksis er forskellen på sådan et scenarie vel ikke væsentligt anderledes fra landets førende medier, der alle modtager statstøtte.

    De erklærer sig altså heller ikke inhabile, når de f.eks. skriver kritisk indhold om regeringen, kulturministeriet eller det øvrige embedsapparat.

    Herudover deler klubben og SFÅ i forvejen samme hovedsponsor (Albani), så de er vel ret beset allerede økonomisk forbundne...
    Hr. Davidsen har nu ellers meget tydeligt udtrykt at det ikke er et fanmedie (altså SFÅ).
    Og jeg er nu heller ikke så nervøs for inhabilitet, men jeg tror stadig det kunne blive noget rod i værste tilfælde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

      Måske vi skal spørge OBstruktion. De plejer at kunne svare på lidt af hvert
      Lige det ved vi desværre ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Jeg/min virksomhed er tidligere sponsor i OB.

        Overvejer stærkt at smide det samme beløb i OBstruktion/SFÅ fremadrettet
        Vi er til at forhandle med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Vi er til at forhandle med
          Send gerne en PM

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Send gerne en PM
            Værsgo

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

              Hr. Davidsen har nu ellers meget tydeligt udtrykt at det ikke er et fanmedie (altså SFÅ).
              Og jeg er nu heller ikke så nervøs for inhabilitet, men jeg tror stadig det kunne blive noget rod i værste tilfælde.
              Undskyld mig min indblanding, men det er den største omgang vrøvl af Davidsen :D!
              Han er kæmpe fan og nægter at tippe imod OB, som han også selv giver udtryk for.

              Jeg synes dedikationen er imponerende og der bliver virkelig lagt kræfter i, jeg har hørt deres udsendelser af og til (når det ikke går så godt :D) ... men det er 100% et fanmedie og det er lidt fjollet at han ikke erkender det!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                Med al respekt, så er her tale om et fanmedie.

                I praksis er forskellen på sådan et scenarie vel ikke væsentligt anderledes fra landets førende medier, der alle modtager statstøtte.

                De erklærer sig altså heller ikke inhabile, når de f.eks. skriver kritisk indhold om regeringen, kulturministeriet eller det øvrige embedsapparat.

                Herudover deler klubben og SFÅ i forvejen samme hovedsponsor (Albani), så de er vel ret beset allerede økonomisk forbundne...
                OBstruktion og SFÅ er vel ret beset ikke fan medier. Men et OB medie..
                Os hardcore er OB`ere som er et niveau eller flere over en fan.
                Godt være det lyder skørt men syntes der er forskel. Kender mange som kalder sig fans. Men de aner ikke en hujende fis om ret meget andet end de “vidst nok spiller på søndag men kan ikke huske om det er ude eller hjemme” og “og har vidst nok hentet et par nye spillere”…
                Ikke fordi der er noget forkert i dette. Syntes bare der er forskel. Og de her folk som lever og ånder for klubben er OB`ere i et OB medie.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Send gerne en PM
                  Det er fandme god stil! Jeg håber, der kunne være nogen, der følger efter

                  Comment


                    FS artikel om Zohore

                    https://fyens.dk/ob/kenneth-zohore-v...2vedwU30YDE_bU
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Hr. Davidsen har nu ellers meget tydeligt udtrykt at det ikke er et fanmedie (altså SFÅ).
                      Og jeg er nu heller ikke så nervøs for inhabilitet, men jeg tror stadig det kunne blive noget rod i værste tilfælde.
                      Fint nok, at de ikke vil kaldes et fanmedie. Det kan jeg godt forstå, og de har jo ret til at definere deres medie, som de vil. Ikke desto mindre ser jeg det altså som et medie drevet af fans, og både fodboldklubben og mediet er delvist finansieret af den samme hovedsponsor, hvilket jeg heller ikke kan se noget problem i. Den økonomiske forbindelse eksisterer altså allerede.

                      Comment


                        Der er fortsat ingen oplysninger om kampen i dag, udover en lidt sjusket "optakt", der indeholder en række forkerte informationer.

                        Nu skal man ikke brokke sig for meget, men det er mig lidt en gåde, hvorfor det skal være så svært som fan at følge med i optakten til en vigtig forårsæson...
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                          Der er fortsat ingen oplysninger om kampen i dag, udover en lidt sjusket "optakt", der indeholder en række forkerte informationer.

                          Nu skal man ikke brokke sig for meget, men det er mig lidt en gåde, hvorfor det skal være så svært som fan at følge med i optakten til en vigtig forårsæson...
                          Det virker underligt de endnu ikke har rykket på ulmen. Jeg går ud fra de har fået et hav af spørgsmål direkte, hvor der spørges til om de her kampe vises. Ellers har de i hvert fald kunne læse det her. Ingen kender svaret endeligt, men kampene vises jo med al sandsynlighed ikke. Hvorfor så ikke? Det skal vi jo have svar på, for vi har jo tidligere bevist at vi med svingende kvalitet har kunne transmittere træningskampe. Så kræver det da en forklaring at man pludselig har fravalgt det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det virker underligt de endnu ikke har rykket på ulmen. Jeg går ud fra de har fået et hav af spørgsmål direkte, hvor der spørges til om de her kampe vises. Ellers har de i hvert fald kunne læse det her. Ingen kender svaret endeligt, men kampene vises jo med al sandsynlighed ikke. Hvorfor så ikke? Det skal vi jo have svar på, for vi har jo tidligere bevist at vi med svingende kvalitet har kunne transmittere træningskampe. Så kræver det da en forklaring at man pludselig har fravalgt det.
                            På Twitter svarede de en bruger igår at de arbejder på højtryk på streaming, men at det ikke ser optimistisk ud med kampen idag. Går ud fra det er fordi det er uafklaret, at de ikke melder mere ud, men ville sikkert være fint med en eller anden besked, i optakten om ikke andet, om at de arbejder på sagen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              På Twitter svarede de en bruger igår at de arbejder på højtryk på streaming, men at det ikke ser optimistisk ud med kampen idag. Går ud fra det er fordi det er uafklaret, at de ikke melder mere ud, men ville sikkert være fint med en eller anden besked, i optakten om ikke andet, om at de arbejder på sagen.
                              Også lige en forklaring på hvad udfordringerne er. Jeg tror ikke der er nogen her som har de store forventninger. Vi er blevet budt håndholdte kameraer til stormfulde vinterkampe før, så de behøver ikke nødvendigvis at være ambitiøse i deres format, bare der er et eller andet.

                              Comment


                                De har lige skrevet på twitter at den ikke streames..

                                Comment

                                Working...
                                X