Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er generelt enig, men Jebali kunne til dels kompensere vores generelle problem med den nanyglende etablerede offensivspil ogya hans klasse. Det er vel begge vi mangler: den 10er og den angriber.
    Jebali kunne kompensere med sin høje klasse ja, han kunne afgøre kampe på egen hånd, noget Frøkjær IKKE kan. Frø kan servicere, det er bare svært når der ikke er nogen at servicere. Det kan godt være at Frø aldrig bliver løsningen for OB, men jeg tror stadig at en rigtigt 9er foran ville pynte enormt meget på hans spil.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Jebali kunne kompensere med sin høje klasse ja, han kunne afgøre kampe på egen hånd, noget Frøkjær IKKE kan. Frø kan servicere, det er bare svært når der ikke er nogen at servicere. Det kan godt være at Frø aldrig bliver løsningen for OB, men jeg tror stadig at en rigtigt 9er foran ville pynte enormt meget på hans spil.
      Helt enig. Vi er så langt ude at vi bruger Tongya som angriber i 40 min - det går jo heller ikke…
      Det er øv vi INTET hører om en 9’er….

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Helt enig. Vi er så langt ude at vi bruger Tongya som angriber i 40 min - det går jo heller ikke…
        Det er øv vi INTET hører om en 9’er….
        Jo også pga at Sabbi er med landsholdet

        Ja vi skal have noget ind. Gerne 6,9,10 med god kvalitet. Men skal vi ikke lade være med at skabe en form for krise stemning når der er 4 ugers optakt endnu samt 1,5 uge tilbage af vinduet. Jeg syntes at Bjørn har gjort sig fortjent til lidt kredit

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jo også pga at Sabbi er med landsholdet

          Ja vi skal have noget ind. Gerne 6,9,10 med god kvalitet. Men skal vi ikke lade være med at skabe en form for krise stemning når der er 4 ugers optakt endnu samt 1,5 uge tilbage af vinduet. Jeg syntes at Bjørn har gjort sig fortjent til lidt kredit
          Jeg er sådan set forholdsvis sikker på at vi henter alt hvad du skriver. Men jo, ingen krise. Bjørn har jo sagt vi nok skal blive forstærket:)

          Det var trods alt også Superligaens absolut bedste hold pt vi spillede mod.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Jeg er sådan set forholdsvis sikker på at vi henter alt hvad du skriver. Men jo, ingen krise. Bjørn har jo sagt vi nok skal blive forstærket:)

            Det var trods alt også Superligaens absolut bedste hold pt vi spillede mod.
            Jeg har ihverfald set Enrico skrive det. Ved ikke om Bjørn har sagt det.

            Jeg indrømmer at jeg er bekymret efter at have miste Jebali og Gigoloen og langtfra overbevist om at vi kommer styrket ud af dette vindue. Bare at komme StatusQ ud er en bedrift i sig selv som jeg tror bliver svær at fuldføre. Det virker som om at fokusset ligger på spillerværdiforøgelse og at gøre holdet ungt. Så satses der lidt på at kvaliteten også er der.

            Men “ln Bjørn we trust”. Indtil andet er bevist

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Ah ja, det sædvanlige "træningskamp" argument... Og hvis vi havde vundet 4-0 havde den så heddet "det er en træningskamp, læg ikke så meget i det"? Det tror jeg ikke.

              MvH ChrisOB
              Pointen er uanset sejr eller nederlag i træningskampe så er resultatet her i opstarten ikke det væsentlige, men mere det konditionelle, og afprøvning af nye elementer i spillet. Men jeg vil da altid have at OB vinder, men det er kun anden kamp efter pausen og lad os nu se.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Pointen er uanset sejr eller nederlag i træningskampe så er resultatet her i opstarten ikke det væsentlige, men mere det konditionelle, og afprøvning af nye elementer i spillet. Men jeg vil da altid have at OB vinder, men det er kun anden kamp efter pausen og lad os nu se.
                Min pointe er så, at hvis vi havde vundet 4-0 så havde du, måske, ikke haft det fokus at det kun var en træningskamp. Jeg synes også man skal have lov til at være skuffet, når både resultat og udtryk af en hvilken som helst spillet træningskamp var så sølle, som det var i dag. På bagkant af afgangen af to store profiler. Så jeg kunne vende den om og sige, at du måske ikke skulle ligge så meget i enkelte folks dommedagsprofetier; eller negative vurderinger. Eller skepsis. Det er et øjebliks billede. Og det var rent ud sagt jammerligt. I samtfulde 2 timer og et kvarter.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Min pointe er så, at hvis vi havde vundet 4-0 så havde du, måske, ikke haft det fokus at det kun var en træningskamp. Jeg synes også man skal have lov til at være skuffet, når både resultat og udtryk af en hvilken som helst spillet træningskamp var så sølle, som det var i dag. På bagkant af afgangen af to store profiler. Så jeg kunne vende den om og sige, at du måske ikke skulle ligge så meget i enkelte folks dommedagsprofetier; eller negative vurderinger. Eller skepsis. Det er et øjebliks billede. Og det var rent ud sagt jammerligt. I samtfulde 2 timer og et kvarter.

                  MvH ChrisOB
                  Kære ChrisOB
                  Træningskampe har efter min mening sit eget liv og jeg har lært gennem tiden ikke at lægge for meget i resultater af dem. Når det er sagt medgiver jeg at det ikke var prangende det der blev levererer igår. Men der kommer sikkert tilgange og måske også nogle afgange inden 14 februar. Så lad os nu se. Jeg håber sikkert ligesom dig at vores kære klub klare skærerne og kommer i top 6 og at der kommer spillere der kan løfte spillet så savnet af Jebali og Gigovic ikke ses for tydeligt.
                  Jeg mener at jeg i al beskeden godt kan skelne mellem øjebliksbilleder og frustrationer i at spillet ikke er som vi ønsker og så tendenser til kun at se det negative.
                  Tak for dine synspunkter og deltagelse i debatten om vores kære klub.
                  Forza OB God sæson til dig,
                  mvh
                  Oraklet

                  Comment


                    #69
                    jeg så ikke træningskampen i går men syntes det lyder som noget jeg har set før.

                    Vi begyndte at få resultaterne men som jeg husker det var vores offensive spil var også noget haltende i efteråret.

                    Syntes godt nok der er mange ting der kan stilles spørgsmålstegn ved;

                    Først og fremmest Alm - er han den rigtige? Og holder man fast i ham hvis målsætningen glipper igen igen? Personligt har jeg virkeligt mine tvivl - glæder mig over der blev rettet op på hvad der lignede en synkende skude - men har stadig meget svært ved at se hvad han egenligt vil når vi skal skabe noget.

                    Kan Bjørn styrke holdet - og fortsætte stilen og blive ved med at finde gode spillere vi aldrig har hørt om? Glæder mig over vi ikke længere kun kigger mod Horsens når holdet skal styrkes. Selv om det gør det lidt sværere at vurdere kvaliteten af tilgangen når det ikke er fra den lokale andedam.

                    Positivt er det at vi pt ligger til at klare top 6 - omvendt er der kun 3 point mellem 4. og 10. pladsen så det kan der hurtigt være lavet om på.

                    Selv hvis vi havde holdt på jebali og gigo tror jeg det ville blive svært - for klubberne under os rører godt nok på sig.

                    Comment


                      #70
                      Tæsk fra Fyens for gårsdagens kamp:
                      "Overnatchet og udklasseret"

                      https://fyens.dk/ob/ob-skilt-ad-i-tr...dsjaelland?rss om
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Skal ikke undervurdere sejre i træningskampe … bygger selvtillid og tro på at det man træner virker .. er ikke sikker på at man bare kan være ligeglad når man taber og undskylde det med “bare” ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Da jeg læste Stiftens referat af træningskampen mod FCN blev jeg trist. Selvfølgelig bliver vi markant reduceret ved at miste to af de vigtigste, men at det er SÅ meget, er deprimerende. Husk hvor lidt der gør at vi ligger i Top-6 og ikke som nr 9.
                          Jeg tror og håber, at Bjørn forstod, hvor vigtigt gode erstatninger er, og at de skal ikke komme i allersidste øjeblik, men skal kunne spilles noget ind før de afgørende kampe.
                          Lige nu tror jeg slet ikke på Top-6 spil, men nedrykningsspil - igen.

                          Comment


                            #73
                            Spillede man ikke kampen uden Ivancevic? han er klart vigtigste spiller. brænder straffe osv. ro på nu, det skal nok blive stærkt.

                            Comment


                              #74
                              23 forskellige spillere kom i kamp og JS spillede CF. Tag det med ro. Det viser ikke vores

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Spillede man ikke kampen uden Ivancevic? han er klart vigtigste spiller. brænder straffe osv. ro på nu, det skal nok blive stærkt.
                                Samt at FCN spillede med deres start 11'er / bedste spillere i samtlige 135 minutter eller.... ? !

                                Comment

                                Working...
                                X