Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Hold kæft hvor vi gøgler rundt, træningskamp eller ej
    Jeg sidder her og tænker, at vi får absolut nul og niks ud af at spille mod hold som disse. Ikke engang god træning. Derfor er mine forventninger til søndag meget lave.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
      Hold nu k… en brændt chance 2 imod keeper….

      Sidenote: Mange siger thai’er, men dagens modstander er nu fra Malaysien.
      Korrekt, undskyld.

      Comment


        2-0 mucolli

        Comment


          Mucolli til 2 - 0

          Comment


            2:0 Mucolli.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Synes ikke han har fået en ærlig chance. Gad godt at se ham få mere end 10 minutters tid i superligaen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                Synes ikke han har fået en ærlig chance. Gad godt at se ham få mere end 10 minutters tid i superligaen.
                Helt enig og ikke mindst sammenlignet med hans konkurrenter på pladsen, er det ufatteligt. Ikke mindst i forhold til, hvad Frøkjær viser.

                Comment


                  Den slutter 2 - 0 et uskarpt OB hold burde have lavet mindst 2 mere, mod en modstander der ikke var i nærheden af at være på niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Jeg sidder her og tænker, at vi får absolut nul og niks ud af at spille mod hold som disse. Ikke engang god træning. Derfor er mine forventninger til søndag meget lave.

                    MvH ChrisOB
                    Synes godt nok også det var så lavt niveau som frygtet. Nu må tiden vise om det har været et helt forfejlet at gøre det på den måde.
                    eneste glæde er at det trods alt ikke lignede Minteh eller andre kom til skade. Alene det udgangspunkt at vi med alt sandsynlighed stiller med mere eller mindre fuld besætning er markant bedre end det vi havde i sommers.

                    ellers må man bare håbe at sådan en tur her har været en god oplevelse og en kæmpe sult efter igen at møde anstændig modstand.

                    Comment


                      Hvad var dt i øvrigt med Minteh som signaliserede i første halvleg at han ville udskiftes men blev på banen? Han var ja allerede til mindst småskadet under træningen sidst. Forstår ikke hvorfor vi går risiko der og tager ham ikke ud, der er ja kun en ubetydende træningskamp og der venter fem afgørende kampe i Superligaen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        OB virker til at være ret meget i kontrol - uden rigtigt at skabe det helt store.

                        Men - hvordan er forholdene? Spiller varme og høj luftfugtighed ind på tempo? Hvor gode er modstanderen? (aner intet om den malysiske liga) er ikke synderligt imponeret men kan jo være det er en fantastisk modtander vi er oppe imod - under svære forhold. Kan også være vi lader os trække ned i tempo...

                        Ser vi samme billede med en 1-0 sejr over randers om en uge lever jeg fint med det - men noget siger mig vi får det noget sværere til den tid
                        Mon ikke det er omtrent som et midterhold i første division.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          OB virker til at være ret meget i kontrol - uden rigtigt at skabe det helt store.

                          Men - hvordan er forholdene? Spiller varme og høj luftfugtighed ind på tempo? Hvor gode er modstanderen? (aner intet om den malysiske liga) er ikke synderligt imponeret men kan jo være det er en fantastisk modtander vi er oppe imod - under svære forhold. Kan også være vi lader os trække ned i tempo...

                          Ser vi samme billede med en 1-0 sejr over randers om en uge lever jeg fint med det - men noget siger mig vi får det noget sværere til den tid
                          De var ikke specielt gode og har ikke rigtigt noget i løbet af kampen og gik over til at forsøge sparke OB spillerne ned løbende igennem kampen. Problemet med det er lidt at det kom under huden på flere af spillerne virkede det til.

                          I forhold til tempoet så var det ikke hæsblæsende, det kan selvfølgelig også have noget at gøre at man snart skal spille mod Randers og lige har det i baghovedet inden man render ind i en dum skade på en træningslejr. Men alt i alt så burde OB have lavet to mere, vi har chancerne til det og vi skal finde ud af at blive mere kyniske foran kassen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hvad var dt i øvrigt med Minteh som signaliserede i første halvleg at han ville udskiftes men blev på banen? Han var ja allerede til mindst småskadet under træningen sidst. Forstår ikke hvorfor vi går risiko der og tager ham ikke ud, der er ja kun en ubetydende træningskamp og der venter fem afgørende kampe i Superligaen.
                            Man må formode han har frygtet en forstrækning og sundhedspersonalet har vurderet det var noget andet. Det lignede også umiddelbart han begyndte at jamre sig efter et duel der lignede et slag. Jeg kan ikke tro vi har taget chancer med ham i en træningskamp imod et hold som dem vi mødte i dag. Han spillede nu også fint videre indtil sin udskiftning efterfølgende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Man må formode han har frygtet en forstrækning og sundhedspersonalet har vurderet det var noget andet. Det lignede også umiddelbart han begyndte at jamre sig efter et duel der lignede et slag. Jeg kan ikke tro vi har taget chancer med ham i en træningskamp imod et hold som dem vi mødte i dag. Han spillede nu også fint videre indtil sin udskiftning efterfølgende.
                              Men på intet tidspunkt spurtede han igennem eller virkede 100%

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men på intet tidspunkt spurtede han igennem eller virkede 100%
                                Kan også godt være han har været bange for at rende ind i en skade i sidste kamp inden vi går igang igen.

                                Comment

                                Working...
                                X