Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Man vil lige være sikker på oprykning?
    Nej det har ingen indflydelse

    Comment


      #32
      Ja, sympatisk som altid... han er en meget empatisk og loesningsorieteret leder ;-)

      https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09...troels-bech-ud

      "Troels Bechs første træningsdag på bane 7 i Ikast markerede samtidig begyndelsen til enden på Claus Steinleins aktive karriere. Han blev i en træningsøvelse underløbet og landede hårdt på albuen og skulderen. Steinlein var i store smerter og kunne ikke flyttes. Men Troels Bech havde ikke tid til at vente på ambulancen. Den nye træner skulle forberede sit hold på Fremad Amager, som dagen efter ventede på Ikast Stadion. Gode råd var dyre. Resolut beordrede Bech målene flyttet, så den skadede Steinlein nu lå uden for banen. Så fortsatte spillet, mens Claus Steinleins svigermor fulgte ham på skadestuen".
      Last edited by Online; 10-09-2024, 14:22.

      Comment


        #33
        Wauw, 2 mål blev flyttet for 25 år siden.

        Jeg troede ellers du savnede handling hos TB? Havde han nu stoppet træningen havde du jo bare kritiseret ham for højskole mentalitet.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Der tegner sig et billede i klubben!
          Har hørt at Søren Krogh i 2003 har taget et fadølsglas med hjem fra byen :-O

          Gab….

          Comment


            #35
            Man skulle vel tage med i betragtning at Troels Bech dertid stadig var en meget ung træner. En mere erfaren trænerkapacitet ville have taget schweizerkniv ud af bukselommen om at gennemføre en hurtig operation af albuen og skulderen. Med lidt tape på kunne Steinlein ja endda have væreten en mulighed for start11 i kampen næste dag ..
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Ja, sympatisk som altid... han er en meget empatisk og loesningsorieteret leder ;-)

              https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09...troels-bech-ud

              "Troels Bechs første træningsdag på bane 7 i Ikast markerede samtidig begyndelsen til enden på Claus Steinleins aktive karriere. Han blev i en træningsøvelse underløbet og landede hårdt på albuen og skulderen. Steinlein var i store smerter og kunne ikke flyttes. Men Troels Bech havde ikke tid til at vente på ambulancen. Den nye træner skulle forberede sit hold på Fremad Amager, som dagen efter ventede på Ikast Stadion. Gode råd var dyre. Resolut beordrede Bech målene flyttet, så den skadede Steinlein nu lå uden for banen. Så fortsatte spillet, mens Claus Steinleins svigermor fulgte ham på skadestuen".
              Din store kærlighed Björn Wesström havde jo bare forsøgt at sælge Steinlein, mens han lå der.
              Hold nu bare op.. Det der har da ikke for fem ører at gøre med at være "sympatisk som altid".
              Vi har fattet, at du stadig har et knust hjerte over, at svenskeren har forladt dig, men det der er jo bare latterligt..

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Ja, sympatisk som altid... han er en meget empatisk og loesningsorieteret leder ;-)

                https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09...troels-bech-ud

                "Troels Bechs første træningsdag på bane 7 i Ikast markerede samtidig begyndelsen til enden på Claus Steinleins aktive karriere. Han blev i en træningsøvelse underløbet og landede hårdt på albuen og skulderen. Steinlein var i store smerter og kunne ikke flyttes. Men Troels Bech havde ikke tid til at vente på ambulancen. Den nye træner skulle forberede sit hold på Fremad Amager, som dagen efter ventede på Ikast Stadion. Gode råd var dyre. Resolut beordrede Bech målene flyttet, så den skadede Steinlein nu lå uden for banen. Så fortsatte spillet, mens Claus Steinleins svigermor fulgte ham på skadestuen".
                Dét der, kan sgu ikke bringe mit pis i kog.

                For 25 år siden var der jo knap nok en stab omkring et seniorhold i den bedste danske række. En træner, en deltidsassistent og så en række frivillige holdledere og boldansvarlige. I dag ville en cheftræner heller ikke stoppe spillet, men sende sin anseelige stab for at tage sig af problemet.

                Derudover finder jeg dit forsøg på at bruge en 25 år gammel sag, som en slags sandhedsvidne på dit narrativ for ynkeligt og usmageligt.

                Comment


                  #38
                  Tillykke til TC med genvalget og flertal til den jysk/fynske fodboldmafia

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ens-bestyrelse

                  Comment


                    #39
                    https://ob.dk/nyheder/2024/september...bens-identitet
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      lang tid Lyder meget interessant og bliver spændende hvilke metoder, arrangementer og aktioner de bruger om at give os muligheden at bidrage i det.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        lang tid Lyder meget interessant og bliver spændende hvilke metoder, arrangementer og aktioner de bruger om at give os muligheden at bidrage i det.
                        Der er allerede udvalgt nogle enkelte fans fra forskellige “grupperinger” omkring OB

                        Jeg har været så heldig at blive udvalgt til denne arbejdsgruppe og er med til at repræsentere OBs debat forum. Tror også der var en enkelt mere men kan ikke huske hvem herinde fra
                        SU1978 er også med som en af de ledende figurer i projektet. En meget inspirerende mand.
                        Jeg kan selvfølgelig ikke repræsentere alles holdninger og meninger. Først og fremmest skal jeg komme med min egen. Men der er så nogen der har ment at jeg lå omkring midten og vil dække en stor del.

                        Projektet er meget seriøst og alle kan snakke frit fra leveren. Sidste gang var jeg i arbejdsgruppe bla Tonny H, Line fra de stribede, Asser Vittrup, Jack Jørgensen mfl og vi fik en sindssyg god debat om hvad OB skal være og hvad den betyder for os personligt. Jeg ser frem til mange flere møder så vi kan få denne klub på rette køl igen. Det kilder ihverfald alle de rigtige steder når man efter mødet sidder og snakker fodbold med Tonny, Ulrik Bredegaard og Asser i et godt stykke tid.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Der er allerede udvalgt nogle enkelte fans fra forskellige “grupperinger” omkring OB

                          Jeg har været så heldig at blive udvalgt til denne arbejdsgruppe og er med til at repræsentere OBs debat forum. Tror også der var en enkelt mere men kan ikke huske hvem herinde fra
                          SU1978 er også med som en af de ledende figurer i projektet. En meget inspirerende mand.
                          Jeg kan selvfølgelig ikke repræsentere alles holdninger og meninger. Først og fremmest skal jeg komme med min egen. Men der er så nogen der har ment at jeg lå omkring midten og vil dække en stor del.

                          Projektet er meget seriøst og alle kan snakke frit fra leveren. Sidste gang var jeg i arbejdsgruppe bla Tonny H, Line fra de stribede, Asser Vittrup, Jack Jørgensen mfl og vi fik en sindssyg god debat om hvad OB skal være og hvad den betyder for os personligt. Jeg ser frem til mange flere møder så vi kan få denne klub på rette køl igen. Det kilder ihverfald alle de rigtige steder når man efter mødet sidder og snakker fodbold med Tonny, Ulrik Bredegaard og Asser i et godt stykke tid.
                          tillykke med valget - det er fortjent når der er blevet set vores vej også. Jeg glæder mig til at følge arbejdet

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der er allerede udvalgt nogle enkelte fans fra forskellige “grupperinger” omkring OB

                            Jeg har været så heldig at blive udvalgt til denne arbejdsgruppe og er med til at repræsentere OBs debat forum. Tror også der var en enkelt mere men kan ikke huske hvem herinde fra
                            SU1978 er også med som en af de ledende figurer i projektet. En meget inspirerende mand.
                            Jeg kan selvfølgelig ikke repræsentere alles holdninger og meninger. Først og fremmest skal jeg komme med min egen. Men der er så nogen der har ment at jeg lå omkring midten og vil dække en stor del.

                            Projektet er meget seriøst og alle kan snakke frit fra leveren. Sidste gang var jeg i arbejdsgruppe bla Tonny H, Line fra de stribede, Asser Vittrup, Jack Jørgensen mfl og vi fik en sindssyg god debat om hvad OB skal være og hvad den betyder for os personligt. Jeg ser frem til mange flere møder så vi kan få denne klub på rette køl igen. Det kilder ihverfald alle de rigtige steder når man efter mødet sidder og snakker fodbold med Tonny, Ulrik Bredegaard og Asser i et godt stykke tid.
                            Det er mig. Jeg sad ved bord sammen med bl.a Allan Hansen (en kæmpe ære) og Gustav Grubbe, samt netop SU1978, der inviterede mig, og jeg har sagt ja til at deltage, fordi et brokhoved vel også har noget at bidrage med. ;-)

                            Nej seriøst; det første møde var ekstremt inspirerende, og lokalet var fyldt op med et bredt spektre af særdeles dedikerede og kompetente OBere. Fra legender til journalister, sponsorer, ungdomsledere, OB Q, osv der alle havde noget at sige, og som gik ualmindeligt dedikeret til værks omkring præsentationen af deres synspunkter. Noget nær to af de mest spændende og givende timer, jeg har tilbragt meget længe.

                            Derfor vil jeg slå alvorligt på tromme for at vi giver det her projekt al den støtte og awareness, man overhovedet kan komme på; og alle slags input er velkomne. I følgegruppen er vi bredt repræsenteret, og åbne overfor alle synspunkter, der kan drive projektet fremad og give den dygtige arbejdsgruppe lige præcis den foder, der kan løfte det hele fra ambition til udførsel.

                            Så spred budskabet til alt og alle. Det er også én af de ting, vi i følgegruppen er forpligtiget til. ;-)

                            Jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvordan det her udfolder sig.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              ChrisOB, fmprOB
                              Det lyder rigtig godt. Håber I oodaterer herinde om udviklingen. Ville være fint med en tråd om projektet herinde.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Det glæder mig enormt med det projekt. Det lyder til, at der er gode folk med.

                                Hvorfor er NT ikke med? Jeg vil enormt gerne vide, hvad vores de facto ejer tænker om det hele.

                                Comment

                                Working...
                                X