Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vi burde få nye udebanetrøjer. De gamle er snart tre år gamle, og der har snart været en del udsalg på dem. Vi får i hvert fald nye tredjetrøjer (eftersom de har solgt de gamle), men de bliver nok et eller andet fra Pumas teamwear-katalog, ligesom de gamle (de mintgrønne).

    Hjemmebanetrøjen er ny, så den skifter de ikke. (Men jeg håber helt vildt vi går væk fra det grimme Carlsberg Sport logo, og bare tilbage til Carlsberg.)

    (Og det er i øvrigt fint tilladt at starte en ny tråd, frem for at proppe et nyt emne ind et sted, hvor det garanteret ikke er alle der ser det. Jeg ved ikke hvorfor der er den frygt herinde for at lave nye tråde? )
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      http://tipsbladet.dk/spil/ob-bedre-f...and-daarligere

      Der kan man bare se..,
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Lad os nu lige se hvordan vi slipper ud af vinduet først...
        Bare alene søndag er jeg bange for Hobro med det angreb vi har pt

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lad os nu lige se hvordan vi slipper ud af vinduet først...
          Bare alene søndag er jeg bange for Hobro med det angreb vi har pt
          syntes også det er ret tidligt at drage den konklusion - hvilke angribere kommer ind? og ryger falk og eller kadrii? og hvad kommer ind i stedet? Umiddelbart tror jeg Lasse N er en forstærkning i midtforsvaret, kryger....tvivler jeg sgu lidt på er bedre end ruud...

          Comment


            #35
            En blind hund med tre ben, ville være en forstærkning i midterforsvaret...
            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              syntes også det er ret tidligt at drage den konklusion - hvilke angribere kommer ind? og ryger falk og eller kadrii? og hvad kommer ind i stedet? Umiddelbart tror jeg Lasse N er en forstærkning i midtforsvaret, kryger....tvivler jeg sgu lidt på er bedre end ruud...
              Jeg synes Ruud var overvurderet i det defensive. Han blev ret ofte fanget ude af position, og havde nærmest intet hovedspil. Om Kryger er lige så god eller ej, afhænger også lidt af, hvordan han spiller sammen med de andre forsvarere. Ruud var i flere omgange del af forsvar, der ikke hang sammen, og så kan det sgu være lige meget hvor mange norske landskampe du har spillet...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg synes Ruud var overvurderet i det defensive. Han blev ret ofte fanget ude af position, og havde nærmest intet hovedspil. Om Kryger er lige så god eller ej, afhænger også lidt af, hvordan han spiller sammen med de andre forsvarere. Ruud var i flere omgange del af forsvar, der ikke hang sammen, og så kan det sgu være lige meget hvor mange norske landskampe du har spillet...
                Under spil idag så han okey ud. Ruud så bare meget bedre ud..
                Men... Mon ik.. Det går?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg synes Ruud var overvurderet i det defensive. Han blev ret ofte fanget ude af position, og havde nærmest intet hovedspil. Om Kryger er lige så god eller ej, afhænger også lidt af, hvordan han spiller sammen med de andre forsvarere. Ruud var i flere omgange del af forsvar, der ikke hang sammen, og så kan det sgu være lige meget hvor mange norske landskampe du har spillet...
                  i de træningskampe jeg har set, synes jeg godt man kan se han lige skal vænne sig til at spille back. Han er hele tiden meget obs på at placere sig rigtigt, og det virker ikke til at være ret naturligt for ham endnu. Derfor har vi heller ikke set ham blande dig dårlig meget offensivt, som man ellers burde forvente af at have en offensivspiller på højre back. Derudover spiller han meget alibifodbold, hvilket han ellers bestemt ikke gjorde i Horsens, hvor han var langt mere risikovillig i sit afleveringsspil, selvfølgelig også pga. Han var mere offensiv end nu. Til gengæld har han løst sine defensive pligter fint, og jeg har ikke set ham blive decideret sat eller være skyld i mål imod os indtil nu. Så jeg håber bare han vænner sig mere til at spille back, og ellers får lavet os et par frisparkskasser i løbet af sæsonen

                  Comment


                    #39
                    så har Aab solgt Kusk til Twente - det kan da få en del betydning for deres sæson.....

                    Comment


                      #40
                      De beholder resten og har signet Helenius og ham den anden ganle Aab'er. Så de er næppe svækket

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        så har Aab solgt Kusk til Twente - det kan da få en del betydning for deres sæson.....
                        Nogen der har hørt noget ift prisen for Kusk?

                        Var der ikke noget med en frikøbsklausul på 4-5 millioner? Forekommer mig, at der var snak om, at han fik en lav frikøbsklausul, da hans kontrakt blev forlænget.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Nogen der har hørt noget ift prisen for Kusk?

                          Var der ikke noget med en frikøbsklausul på 4-5 millioner? Forekommer mig, at der var snak om, at han fik en lav frikøbsklausul, da hans kontrakt blev forlænget.
                          750.000€ så vidt jeg ved
                          ca 5,2 mill

                          Comment


                            #43
                            Helenius er kun lejet. Desuden tror jeg ikke de kommer til at præstere på samme niveau som i sidste sæson. Da Helenius var i AaB sidst, praktiserede de en lidt anden spillestil end de har gjort i den foregående sæson. Spørgsmålet er så hvem der tilpasser sig.

                            Comment


                              #44
                              Nej de overpræsterede nok sidste år.. Men svært at se dem udenfor top 4-5 stykker

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej de overpræsterede nok sidste år.. Men svært at se dem udenfor top 4-5 stykker
                                det har jeg gået og tænkt de seneste 3 sæsoner, så i år vil jeg slet ikke spekulere på AaB og deres placering. De tager "fuglen" på mig hver gang
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X