Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Simpelthen så fedt for Bakary. Han går på et år fra at være kommunalt som SSP til snart at gå fulltime som agent hvis han sælges til PL..

    Kan nævne at ham den unge høje gambianer OB meldte til prøvetræning for nogle uger siden stadig befinder sig i Ådalen. Det er også Bakarys spiller.
    Han er altså helt vildt cool. Total modsat personlig af Minteh af hvad jeg har OBserveret
    Jeg synes Bakary svarer fint på de spørgsmål Tøffe og co kommer med. Han siger i øvrigt at der er tale om PL klubber (i flertal) der viser interesse. Det lyder meget seriøst og hvis der er flere på banen siger det sig selv at man pludselig kan få en pris der virkelig kan batte noget for OB. Samarbejdet med Bakary og det gambianske akademi håber jeg virkelig OB arbejder på at udbygge.
    Jeg har lige misset at vi skulle have en anden ung gambianer på prøve men det lyder også ineteressant.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Simpelthen så fedt for Bakary. Han går på et år fra at være kommunalt som SSP til snart at gå fulltime som agent hvis han sælges til PL..

      Kan nævne at ham den unge høje gambianer OB meldte til prøvetræning for nogle uger siden stadig befinder sig i Ådalen. Det er også Bakarys spiller.
      Han er altså helt vildt cool. Total modsat personlig af Minteh af hvad jeg har OBserveret
      Hvordan har han egentlig gjort det til træning den nye unge gambianer?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Hvordan har han egentlig gjort det til træning den nye unge gambianer?
        Nu har jeg kun set 2 træninger hvor han har været med. Men jeg syntes han så fornuftig ud. Det er super svært at vurdere nogen gange dog

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nu har jeg kun set 2 træninger hvor han har været med. Men jeg syntes han så fornuftig ud. Det er super svært at vurdere nogen gange dog
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

          Comment


            Mon ikke at Minteh alligevel tager på landsholdstur hvis vi taber ydeligere terræn i weekenden?

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-landstraener

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mon ikke at Minteh alligevel tager på landsholdstur hvis vi taber ydeligere terræn i weekenden?

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-landstraener
              Bare han ikke bliver skadet i en ligegyldig "badeboldsturnering", hvor de større/største stjerner ikke deltager, men hjælper deres klubber i diverse slutspil.

              Prøv at se på holdene, der deltager...
              Last edited by Online; 04-05-2023, 15:10.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Bare han ikke bliver skadet i en ligegyldig "badeboldsturnering", hvor de større/største stjerner ikke deltager, men hjælper deres klubber i diverse slutspil.

                Prøv at se på holdene, der deltager...
                Har ikke kigget. Bare en fornemmelse jeg fik

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Har ikke kigget. Bare en fornemmelse jeg fik
                  Gambia er i pulje med Frankrig, Sydkorea og Honduras.

                  Den stærkeste gruppe er vel D med Italien, Brasilien, Nigeria og den Dominikaske Republik. Tvivler stærkt på at stjernerne fra de tre første lande deltager.

                  Ønskegruppen er vel designet for værtslandet Argentina, der møder Usbekistan, Guatemala og New Zealand !

                  Spændende, hvad Fiji kan bidrage med ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Gambia er i pulje med Frankrig, Sydkorea og Honduras.

                    Den stærkeste gruppe er vel D med Italien, Brasilien, Nigeria og den Dominikaske Republik. Tvivler stærkt på at stjernerne fra de tre første lande deltager.

                    Ønskegruppen er vel designet for værtslandet Argentina, der møder Usbekistan, Guatemala og New Zealand !

                    Spændende, hvad Fiji kan bidrage med ?

                    Gambia slog Honduras i første kamp (2 - 1) med Saine fra Horsens (har endnu ikke spillet SL) som anfører.

                    Sydkorea slog overraskende Frankrig i samme gruppe (også 2 - 1).

                    Comment


                      Mens vi venter på en offentliggørelse af salget.

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...adrede-bilrude
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Minteh var et friskt og tiltrængt pust til holdet. Men jeg er sikker på at det er en god ide at komme af med ham til en god pris. Jeg tror han ville være for svingende mindst en sæson mere.
                        I hjemlige omgivelser er han jo Messi.Måske stiger hans pris efter/under Gambias "badebolds"-kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Mens vi venter på en offentliggørelse af salget.

                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...adrede-bilrude
                          Jeg har lige set alle afsnittene, og det der springer mig i øjnene er, at man henter Minteh til OB, og smider ham på et "kollegie-værelse" helt Palle alene i verden, 18 år gammel. Hvis man vil tabe unge talenter på gulvet, så er det en af måderne at gøre det på. Har det ikke tidligere været sådan, at man opererede mere med værtsfamilier og tog bedre hånd om unge spillere?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Jeg har lige set alle afsnittene, og det der springer mig i øjnene er, at man henter Minteh til OB, og smider ham på et "kollegie-værelse" helt Palle alene i verden, 18 år gammel. Hvis man vil tabe unge talenter på gulvet, så er det en af måderne at gøre det på. Har det ikke tidligere været sådan, at man opererede mere med værtsfamilier og tog bedre hånd om unge spillere?
                            Jeg kan huske at Festersen i sin tid tog Yao ind til sig og familien. Men det må jo så have været på eget initiativ

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Jeg kan huske at Festersen i sin tid tog Yao ind til sig og familien. Men det må jo så have været på eget initiativ
                              Og det kan godt være, at Yao aldrig lykkedes hos os, men han er blevet en regelmæssig målscorer i divisionerne, og bor stadig i Odense; i mine øjne, en succeshistorie. Der har det helt sikkert hjulpet Yao med at finde sig tilpas i DK, at han i starten kunne læne sig op ad Festersen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Jeg har lige set alle afsnittene, og det der springer mig i øjnene er, at man henter Minteh til OB, og smider ham på et "kollegie-værelse" helt Palle alene i verden, 18 år gammel. Hvis man vil tabe unge talenter på gulvet, så er det en af måderne at gøre det på. Har det ikke tidligere været sådan, at man opererede mere med værtsfamilier og tog bedre hånd om unge spillere?
                                Tillader at citere mig selv fra en anden traad ! https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...4-5#post318765

                                "Minteh støttes af Bojang og Tongya af Helveg. Måske Juwara føler sig isoleret/ensom. Specielt hvis han frasorteres hver gang og ikke har nogen at støtte sig op ad i Odense (men sidder alene på et 10m2 stort kollegieværelse og føler hele verdenen er imod ham, mens "al fokus" er på Minteh). Kan så godt forstå, hvis han føler sig frustreret (om det så er berettiget eller ej ud fra et spillemæssigt synspunkt...).

                                Er vi gode nok til at integrere unge udenlandske spillere (lejeaftale eller ej) ?​"

                                Samt i afsnittet hvor MInteh kommer til sit værelse, hvor de siger, at han selv skulle have taget sengetøj med
                                Last edited by Online; 06-06-2023, 14:59.

                                Comment

                                Working...
                                X