Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

    Hvis Minteh´s motivation svækkes nu hvor det angiveligt er flere meget store klubber der holder øje med ham, så skal han sgu finde sig en anden karriere!
    Enig.
    Men er sikker på det ikke bliver et problem.

    Han har spillet stærkt på det seneste, og han vil gerne videre til sommer.

    Comment


      U20 spilles I Argentina, da Indonesien ikke ville lade Israel deltage i turneringen.

      Synes der er mange "fyld-hold" med, men spændt på at følge gruppe D.

      https://www.fifa.com/fifaplus/en/art...roups-sections
      Last edited by Online; 27-04-2023, 09:39.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        U20 spilles I Argentina, da Indonesien ikke ville lade Israel deltage i turneringen.

        Synes der er mange "fyld-hold" med, men spændt på at følge gruppe D.

        https://www.fifa.com/fifaplus/en/art...roups-sections
        Syntes også jeg havde hørt Sydamerika, men kunne ikke lige finde noget om det.
        Men det er trods alt stadigvæk ikke Afrika.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          U20 spilles I Argentina, da Indonesien ikke ville lade Israel deltage i turneringen.

          Synes der er mange "fyld-hold" med, men spændt på at følge gruppe D.

          https://www.fifa.com/fifaplus/en/art...roups-sections
          Ja, sport og politik/undertrykkelse/ekstrem vold, skal kun blandes når Vesten synes om det :D!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Jeg forstår ska, ganske godt at ledelsen ikke ønsker Minteh til Argentina for at spille u-20. Jeg forestiller mig at han ville være en af holdets helt store navne, og derfor mål for en hårdhændet behandling af andre unge og ambitiøse modstandere, læg dertil landsholdets ledelse som måske kunne fristes til at drive rovdrift på ham i form af spilletid med småskader, mangel på restitution og helt sikkert ikke mange ressourcer til lægestab og fys m.v. Risikoen for at få ham skadet er ganske enkelt for stor. Lad ham blive hjemme i Odense til vi forhåbentlig får realiseret det salg som er nødvendigt, da jeg ikke anser eb forlængelse med ham som realistisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Ja, sport og politik/undertrykkelse/ekstrem vold, skal kun blandes når Vesten synes om det :D!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ved selvfølgelig ikke om der er svarfrist, men ellers kunne man måske afvente et par uger?

                Et andet spørgsmål er så om det svækker motivationen hos Minteh.
                Såfremt Gambia vil holde en plads åben, så virker det som en fin løsning

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  U20 spilles I Argentina, da Indonesien ikke ville lade Israel deltage i turneringen.

                  Synes der er mange "fyld-hold" med, men spændt på at følge gruppe D.

                  https://www.fifa.com/fifaplus/en/art...roups-sections
                  Off topic: Jeg tager sgu hatten af for Indonesien!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Du er slet ikke med?
                    Hvis jeg nu siger "forskellige standarder gøres gældende, afhængigt af om det er en allieret eller ej".
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                      Hvis Minteh´s motivation svækkes nu hvor det angiveligt er flere meget store klubber der holder øje med ham, så skal han sgu finde sig en anden karriere!
                      Minteh er 99,6 % sikker på at komme videre til sommer. Han er stadig kun en ung gut, og kan naturligt agere som mennesker af og til gør, hvis følelsen af at blive overset/tilsidesat opstår.
                      Der er heldigvis også muligheden for at han i trods går i den anden retning, og brager endnu mere igennem i de sidste kampe i OB’s vigtige bestræbelser på at sikre sig ottende pladsen.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Minteh er 99,6 % sikker på at komme videre til sommer. Han er stadig kun en ung gut, og kan naturligt agere som mennesker af og til gør, hvis følelsen af at blive overset/tilsidesat opstår.
                        Der er heldigvis også muligheden for at han i trods går i den anden retning, og brager endnu mere igennem i de sidste kampe i OB’s vigtige bestræbelser på at sikre sig ottende pladsen.
                        Enig. Minteh er væk til sommer. Det er kun et spørgsmål om til hvilken klub og til hvad pris.
                        Uanset set om det bliver 20 eller 70 mill vil prisen være for høj til at beholde ham

                        Comment


                          Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.
                            så intetsigende med den slags interviews, han kan jo ikke sige noget...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.
                              50 mill i følge Tøftings oplysninger

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.
                                Simpelthen så fedt for Bakary. Han går på et år fra at være kommunalt som SSP til snart at gå fulltime som agent hvis han sælges til PL..

                                Kan nævne at ham den unge høje gambianer OB meldte til prøvetræning for nogle uger siden stadig befinder sig i Ådalen. Det er også Bakarys spiller.
                                Han er altså helt vildt cool. Total modsat personlig af Minteh af hvad jeg har OBserveret

                                Comment

                                Working...
                                X