Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Helveg tråden
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Last edited by manner; 07-10-2022, 09:38.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Hvor fedt. Dejligt Thomas er tilbage i Ådalen. Den største, nulevende legende.
Jeg synes godt nok opgaveformuleringen er noget vag, men jeg har tidligere advokeret for, at ansætte netop Helveg som en slags kulturtræner, med vigtigste opgave at være i Ådalen og udstråle OB. Det kommer han til nu. Det er til klubbens bedste.
Hvis han så også kan få Tongya til at nærme sig sit topniveau, som nævnt i præsentationen, så er det jo bare klasse.
Velkommen hjem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægHvor fedt. Dejligt Thomas er tilbage i Ådalen. Den største, nulevende legende.
Jeg synes godt nok opgaveformuleringen er noget vag, men jeg har tidligere advokeret for, at ansætte netop Helveg som en slags kulturtræner, med vigtigste opgave at være i Ådalen og udstråle OB. Det kommer han til nu. Det er til klubbens bedste.
Hvis han så også kan få Tongya til at nærme sig sit topniveau, som nævnt i præsentationen, så er det jo bare klasse.
Velkommen hjem
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægHvor fedt. Dejligt Thomas er tilbage i Ådalen. Den største, nulevende legende.
Velkommen hjem
Stærkt vi har kunne få Helveg overtalt til sådan en tjans!
- Likes 2
Comment
-
Efter dagens træning fangede vi Thomas Helveg for at blive lidt klogere på, hvad hans kommende rolle egentlig går ud på.
Helveg er tilbage i Ådalen: Jeg har aldrig været væk - OBstruktion
- Likes 2
Comment
Comment