Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Helveg tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Efter dagens træning fangede vi Thomas Helveg for at blive lidt klogere på, hvad hans kommende rolle egentlig går ud på.

    Helveg er tilbage i Ådalen: Jeg har aldrig været væk - OBstruktion
    Super, nu er jeg meget klogere

    Comment


      #17
      Den nyhed er bare så overdrevet fed
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Efter dagens træning fangede vi Thomas Helveg for at blive lidt klogere på, hvad hans kommende rolle egentlig går ud på.

        Helveg er tilbage i Ådalen: Jeg har aldrig været væk - OBstruktion
        Det er virkelig en rigtig, rigtig god nyhed. :-)


        "En ressourcetræner er noget med, at jeg kan blive en sparring for det dygtige trænerteam, der er i forvejen."
        ​​​​​​

        Håber at Alm nytter det også. Ellers virkede det mere at han står for "ensome beslutninger" og tager assistenternes anbefalinger ikke så rigtig med. Alm virker ja ret indadvendt og tænker der om udskiftnings problematikken hvor han imod Hjortebjergs og Kroghs vurdering ikke skiftede. Det ville ja være forfærdeligt ikke at tage det seriøst hvis en mand med Helvegs erfaring kommer med ideer og anbefalinger.

        Men i hvert falld er der bare fedt med sådan en boost af OB-ånd Helveg står for i Ådalen.


        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Det er virkelig en rigtig, rigtig god nyhed. :-)


          "En ressourcetræner er noget med, at jeg kan blive en sparring for det dygtige trænerteam, der er i forvejen."
          ​​​​​​

          Håber at Alm nytter det også. Ellers virkede det mere at han står for "ensome beslutninger" og tager assistenternes anbefalinger ikke så rigtig med. Alm virker ja ret indadvendt og tænker der om udskiftnings problematikken hvor han imod Hjortebjergs og Kroghs vurdering ikke skiftede. Det ville ja være forfærdeligt ikke at tage det seriøst hvis en mand med Helvegs erfaring kommer med ideer og anbefalinger.

          Men i hvert falld er der bare fedt med sådan en boost af OB-ånd Helveg står for i Ådalen.

          Beklager andlox, men det er simpelthen noget vrøvl, at Alm skulle være enerådig. For et par måneder siden kørte.medierne det stort op, at han stod "passivt" og lyttede til Hjorteberg i en pausesnak, og ugen efter til Krogh i en anden, hvor BW kiggede med. Dengang var det ifølge medierne og folk herinde, blandt andet dig, hvis ikke jeg husker forkert, et tegn på at det var en svag og presset træner. Nu har der været en situation, hvor Alm har fortalt, han gik en anden vej end hvad assistenterne ville, og så er han pludselig enerådig. Jeg synes det er ret klart, at Alm er lederen af et team af folk, han respekterer, som en cheftræner helst skal være.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Beklager andlox, men det er simpelthen noget vrøvl, at Alm skulle være enerådig. For et par måneder siden kørte.medierne det stort op, at han stod "passivt" og lyttede til Hjorteberg i en pausesnak, og ugen efter til Krogh i en anden, hvor BW kiggede med. Dengang var det ifølge medierne og folk herinde, blandt andet dig, hvis ikke jeg husker forkert, et tegn på at det var en svag og presset træner. Nu har der været en situation, hvor Alm har fortalt, han gik en anden vej end hvad assistenterne ville, og så er han pludselig enerådig. Jeg synes det er ret klart, at Alm er lederen af et team af folk, han respekterer, som en cheftræner helst skal være.
            Nu husker ikke at skrev noget dertid om den situation men at "stå passivt og lytte" er ja ikke ensbetydende med at komme til en fælles beslutning eller tage det seriøst med i beslutningen . Kan ikke bedømme hvordan samnenarbejdert ser ud internt i trænerteamet og spørger mig bare hvor stor indflydelse assistenterne har. Alm virker bare ikke særlig kommunikativ og teamorienteret når jeg ser en træning i Ådalen. Men det er selvfølgelig godt muligt at han kun virker lidt indadvendt og at de forbereder træningen og det taktiske som team og at resultater er produkt af en fælles forberedelse og blanding af evner af de enkelte medlemmer af trænerteamet. Men så spørger mig også hvorfor vi står hvor vi står med en trup som i mine øjne underpræsterer selvom vi har med Hjortebjerg og Krogh to rigtig gode assisteassistenter.
            Håber trænerteamet er et team og glæder mig at få tilknyttet en kapacitet som Helveg. Og vil gerne tilgive at mine spørgsmål om sammenarbejde der er helt sikker også farvet af min holdning til Alm som så som meget interessant træner i den første tid da han kom til og jeg så ham arbejde i Ådalen men som blev i mellemtiden til en stor skuffelse.
            Last edited by andlox; 08-10-2022, 20:19.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment

            Working...
            X