Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Hmm måske vurdere han vi ville blive for svækkede hvis han skiftede flere ud kan simpelthen ikke finde andre forklaringer...
    Vi havde Mickelson, Manneh, Aron, Skjelvik, Okosun og Mucolli stadig på bænken. Der var ja mange muligheder at finde en opgradering for spillere på banen som manglede energi fordi de var helt færdigt. Grubbe var træt efter 60 minutter og Adelgaard manglede også kræfter om at komme med frem. Og der er alternativer med Mickelson og Skjelvik. Aron kommer altid med god energi og er én man kan kæmpe noget hjem med. Og hvis Manneh ikke en gang er god nok for at erstatte en træt Gigovic eller Tverskov så hvorfor købte vi ham for meget penge?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det var nærmere 4 mill..
      Kan du sige noget om Manneh og hvad han viser under træningen?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Kan du sige noget om Manneh og hvad han viser under træningen?
        Har ikke været der så meget de sidste par uger. Men Tverskov og Gigo er suverænt de bedste midtbanespillere vi har og jeg kan nu godt forstå at man nødigt vil skifte dem ud. Manneh skiller sig ikke specielt ud syntes jeg, men gør det heller ikke dårligt overhovedet. De andre 2 har bare et højere niveau

        Comment


          Sjovt som alle vil have udskiftninger og samtidigt ønsker spillere som Mickelson, Skjelvik, Okosun, King og Mucolli langt væk fra klubben...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Sjovt som alle vil have udskiftninger og samtidigt ønsker spillere som Mickelson, Skjelvik, Okosun, King og Mucolli langt væk fra klubben...
            Mickelson er helt tilfreds med at have i truppen og Skjelvik må gerne få en indhop hvis Aske bliver træt så længe vi har ham i truppen. At han er overbetalt og snart muligt må videre betyder ja ikke at vi ikke bruger ham når det er fornuftigt mens vi stadig betaler ham
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-klogere-spil/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
                Dommer: Jakob Kehlet - karakter: 4. Missede et par nemme ting og begyndte at kompensere.

                Karakterer: Martin Hansen 7 - Gustav Grubbe 7, Bjørn Paulsen 7, Mihajlo Ivancevic 7, Aske Adelgaard 4 - Armin Gigovic 7, Jeppe Tverskov 7 - Franco Tongya 02, Issam Jebali 02, Yankuba Minteh 7 - Bashkim Kadrii 7.

                Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.
                Last edited by Ruben; 09-10-2022, 19:12.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Jeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
                  Dommer: Jakob Kehlet - karakter: 4. Missede et par nemme ting og begyndte at kompensere.

                  Karakterer: Martin Hansen 7 - Gustav Grubbe 7, Bjørn Paulsen 7, Mihajlo Ivancevic 7, Aske Adelgaard 4 - Armin Gigovic 7, Jeppe Tverskov 7 - Franco Tongya 02, Issam Jebali 02, Yankuba Minteh 7 - Bashkim Kadrii 7.

                  Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.
                  02 til Jebali er i mine øjne håbløst. Han kunne som den eneste holde lidt fast i bolden og give lidt luft til holdkammeraterne når det brændte på. Han binder simpelthen så meget sammen. Ja han var ikke super offensivt idag. Men han er i min verden minimum på 4 IMO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Jeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
                    Dommer: Jakob Kehlet - karakter: 4. Missede et par nemme ting og begyndte at kompensere.

                    Karakterer: Martin Hansen 7 - Gustav Grubbe 7, Bjørn Paulsen 7, Mihajlo Ivancevic 7, Aske Adelgaard 4 - Armin Gigovic 7, Jeppe Tverskov 7 - Franco Tongya 02, Issam Jebali 02, Yankuba Minteh 7 - Bashkim Kadrii 7.

                    Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.
                    Det er da totalt hat og briller de karakterer der!

                    Jebali 02... Det kan da kun være et udtryk for, at man bedømmer ham med en forventning om, at han er klasser bedre end alle andre på banen. Han bliver ikke bragt i mange gode situationer i dag, men det er da hele holdets skyld, så lidt som vi havde bolden. Når vi ikke kunne spille os ud af presset, var han til gengæld god til at vinde duellen og holde i bolden i flere sekvenser og det er jo ham der skaber målet med en hurtig 1-2 og så spiller han Minteh fri i dybden.

                    Hansen og Bashkim begge med 7, altså over middel. Hvad fanden præsterer de i dag? Bashkim er jo totalt usynlig, kommer ikke til noget som helst. Han gør det fint i presset, men jo ikke bedre, at han ikke kunne ændre på, at Silkeborg konstant havde bolden. Hansen har jo næsten ingen nævneværdige redninger i dag, til gengæld indkasserer han et mål som i hvert fald ikke er særligt godt målmandsspil, og han taber helt håbløst en bold ud af hænderne på et hjørnespark, hvor det kun er held der gør, at en Silkeborg spiller ikke står der til at prikke den i tomt mål.

                    Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      02 til Jebali er i mine øjne håbløst. Han kunne som den eneste holde lidt fast i bolden og give lidt luft til holdkammeraterne når det brændte på. Han binder simpelthen så meget sammen. Ja han var ikke super offensivt idag. Men han er i min verden minimum på 4 IMO
                      Jeg er ret enig med Leif, Jebali ramte ikke dagen trods et par gode aktioner, og han krydrer det med at løbe direkte ind i en Silkeborg mand så han taber bolden, og SIF uhindret kan løbe ned og udligne.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        tja - syntes måske er en anelse uretfærdigt - vi stod jo så dybt - der var ingen forsøg på at skabe noget - og ALT skal igennem jebali...og det gør det alt andet lige lettere at lukke ned for - og det var silkeborg også bare gode til.

                        Men ja det er lidt underligt med Breum...
                        Silkeborg uheldige med ikke at vinde.
                        Vores indsats var helt igennem fesen, det bredte sig hurtigt til lægterne, hvor jeg syntes stemningen var noget af det mest fesne jeg kan huske med 13.000 tilskuere.

                        Det var ikke til at se Silkeborg havde spillet midtuge kamp, tværtimod lignede vi et hold som havde spillet to midtuge kampe.
                        Last edited by Magge; 09-10-2022, 20:41.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det er da totalt hat og briller de karakterer der!

                          Jebali 02... Det kan da kun være et udtryk for, at man bedømmer ham med en forventning om, at han er klasser bedre end alle andre på banen. Han bliver ikke bragt i mange gode situationer i dag, men det er da hele holdets skyld, så lidt som vi havde bolden. Når vi ikke kunne spille os ud af presset, var han til gengæld god til at vinde duellen og holde i bolden i flere sekvenser og det er jo ham der skaber målet med en hurtig 1-2 og så spiller han Minteh fri i dybden.

                          Hansen og Bashkim begge med 7, altså over middel. Hvad fanden præsterer de i dag? Bashkim er jo totalt usynlig, kommer ikke til noget som helst. Han gør det fint i presset, men jo ikke bedre, at han ikke kunne ændre på, at Silkeborg konstant havde bolden. Hansen har jo næsten ingen nævneværdige redninger i dag, til gengæld indkasserer han et mål som i hvert fald ikke er særligt godt målmandsspil, og han taber helt håbløst en bold ud af hænderne på et hjørnespark, hvor det kun er held der gør, at en Silkeborg spiller ikke står der til at prikke den i tomt mål.

                          Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag.
                          Vi to så den samme kamp.

                          Comment


                            Jeg synes det er fantastisk, at Jebali kan efterlyse klogere spil af sine medspillere efter kampen i dag, når han klokkeklart alene var skyld i Silkeborgs udligning.
                            Manden dribler rundt mellem 3 modspillere på midten af banen og mister bolden, medens hans medspillere er på vej frem af banen. Silkeborg løber let ned og udligner.
                            Det er iøvrigt ikke første gang, han mister bolden ved en unødvendig dribletur, i stedet for at spille en fri medspiller.
                            I stedet for at kritisere sine medspillere var det måske en ide med lidt selvkritik. Han fik så iøvrigt laveste karakter 02 i FS.
                            Last edited by pnl; 09-10-2022, 20:48.

                            Comment


                              Isoleret set må 1-1 siges at være et ok resultat på endnu en dag, hvor vi ikke rammer et særligt højt niveau.

                              Det betyder, at vi er ubesejret for fjerde kamp i træk, og at vi i de sidste 10 superligakampe har ramt et snit på 2,14 point pr. kamp.

                              Vi får brug for at ramme MINDST et lige så højt snit de kommende/sidste 10 kampe, hvis vi skal med i top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det er da totalt hat og briller de karakterer der!

                                Jebali 02... Det kan da kun være et udtryk for, at man bedømmer ham med en forventning om, at han er klasser bedre end alle andre på banen. Han bliver ikke bragt i mange gode situationer i dag, men det er da hele holdets skyld, så lidt som vi havde bolden. Når vi ikke kunne spille os ud af presset, var han til gengæld god til at vinde duellen og holde i bolden i flere sekvenser og det er jo ham der skaber målet med en hurtig 1-2 og så spiller han Minteh fri i dybden.

                                Hansen og Bashkim begge med 7, altså over middel. Hvad fanden præsterer de i dag? Bashkim er jo totalt usynlig, kommer ikke til noget som helst. Han gør det fint i presset, men jo ikke bedre, at han ikke kunne ændre på, at Silkeborg konstant havde bolden. Hansen har jo næsten ingen nævneværdige redninger i dag, til gengæld indkasserer han et mål som i hvert fald ikke er særligt godt målmandsspil, og han taber helt håbløst en bold ud af hænderne på et hjørnespark, hvor det kun er held der gør, at en Silkeborg spiller ikke står der til at prikke den i tomt mål.

                                Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag.
                                Nu havde Martin Hansen en rigtig god redning i de første minutter som jeg husker og stod stabilt. I hensigt af den fejl han lavede ved hjørnesparket kunne rigtig god lide hans attitude: man kunne tydeligt se hvor irriteret og pisseærgerligt han var at det skete, han kommer virkelig med en god vindermentalitet hvad klæder ham og holdet kan god bruge. Synes han har stor andel at holdet blev langt mere stabil. I hensigt af Tongya så synes han er virkelig godt at tage de defensive pligter. Men er helt enig at det var langt fra god nok offensivt i dag. Han spillede ellers rer fint tilsammen med Jebali men i dag kunne de slet ikke finde hinanden.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X