Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det var nærmere 4 mill.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan du sige noget om Manneh og hvad han viser under træningen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægSjovt som alle vil have udskiftninger og samtidigt ønsker spillere som Mickelson, Skjelvik, Okosun, King og Mucolli langt væk fra klubben..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Jeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
Dommer: Jakob Kehlet - karakter: 4. Missede et par nemme ting og begyndte at kompensere.
Karakterer: Martin Hansen 7 - Gustav Grubbe 7, Bjørn Paulsen 7, Mihajlo Ivancevic 7, Aske Adelgaard 4 - Armin Gigovic 7, Jeppe Tverskov 7 - Franco Tongya 02, Issam Jebali 02, Yankuba Minteh 7 - Bashkim Kadrii 7.
Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.Last edited by Ruben; 09-10-2022, 19:12.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
Dommer: Jakob Kehlet - karakter: 4. Missede et par nemme ting og begyndte at kompensere.
Karakterer: Martin Hansen 7 - Gustav Grubbe 7, Bjørn Paulsen 7, Mihajlo Ivancevic 7, Aske Adelgaard 4 - Armin Gigovic 7, Jeppe Tverskov 7 - Franco Tongya 02, Issam Jebali 02, Yankuba Minteh 7 - Bashkim Kadrii 7.
Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg er som sædvanlig ret enig i leif Rasmussens vurderinger som jeg tillader mig at vise her:
Synes at Tongya burde have været erstattet af en anden, da han løb kold. Ved ikke hvem der skulle have erstattet Jebali, men han løber typisk ind i problemer når modstanderne er for hurtige.
Jebali 02... Det kan da kun være et udtryk for, at man bedømmer ham med en forventning om, at han er klasser bedre end alle andre på banen. Han bliver ikke bragt i mange gode situationer i dag, men det er da hele holdets skyld, så lidt som vi havde bolden. Når vi ikke kunne spille os ud af presset, var han til gengæld god til at vinde duellen og holde i bolden i flere sekvenser og det er jo ham der skaber målet med en hurtig 1-2 og så spiller han Minteh fri i dybden.
Hansen og Bashkim begge med 7, altså over middel. Hvad fanden præsterer de i dag? Bashkim er jo totalt usynlig, kommer ikke til noget som helst. Han gør det fint i presset, men jo ikke bedre, at han ikke kunne ændre på, at Silkeborg konstant havde bolden. Hansen har jo næsten ingen nævneværdige redninger i dag, til gengæld indkasserer han et mål som i hvert fald ikke er særligt godt målmandsspil, og han taber helt håbløst en bold ud af hænderne på et hjørnespark, hvor det kun er held der gør, at en Silkeborg spiller ikke står der til at prikke den i tomt mål.
Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
02 til Jebali er i mine øjne håbløst. Han kunne som den eneste holde lidt fast i bolden og give lidt luft til holdkammeraterne når det brændte på. Han binder simpelthen så meget sammen. Ja han var ikke super offensivt idag. Men han er i min verden minimum på 4 IMO817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tja - syntes måske er en anelse uretfærdigt - vi stod jo så dybt - der var ingen forsøg på at skabe noget - og ALT skal igennem jebali...og det gør det alt andet lige lettere at lukke ned for - og det var silkeborg også bare gode til.
Men ja det er lidt underligt med Breum...
Vores indsats var helt igennem fesen, det bredte sig hurtigt til lægterne, hvor jeg syntes stemningen var noget af det mest fesne jeg kan huske med 13.000 tilskuere.
Det var ikke til at se Silkeborg havde spillet midtuge kamp, tværtimod lignede vi et hold som havde spillet to midtuge kampe.Last edited by Magge; 09-10-2022, 20:41.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er da totalt hat og briller de karakterer der!
Jebali 02... Det kan da kun være et udtryk for, at man bedømmer ham med en forventning om, at han er klasser bedre end alle andre på banen. Han bliver ikke bragt i mange gode situationer i dag, men det er da hele holdets skyld, så lidt som vi havde bolden. Når vi ikke kunne spille os ud af presset, var han til gengæld god til at vinde duellen og holde i bolden i flere sekvenser og det er jo ham der skaber målet med en hurtig 1-2 og så spiller han Minteh fri i dybden.
Hansen og Bashkim begge med 7, altså over middel. Hvad fanden præsterer de i dag? Bashkim er jo totalt usynlig, kommer ikke til noget som helst. Han gør det fint i presset, men jo ikke bedre, at han ikke kunne ændre på, at Silkeborg konstant havde bolden. Hansen har jo næsten ingen nævneværdige redninger i dag, til gengæld indkasserer han et mål som i hvert fald ikke er særligt godt målmandsspil, og han taber helt håbløst en bold ud af hænderne på et hjørnespark, hvor det kun er held der gør, at en Silkeborg spiller ikke står der til at prikke den i tomt mål.
Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Manden dribler rundt mellem 3 modspillere på midten af banen og mister bolden, medens hans medspillere er på vej frem af banen. Silkeborg løber let ned og udligner.
Det er iøvrigt ikke første gang, han mister bolden ved en unødvendig dribletur, i stedet for at spille en fri medspiller.
I stedet for at kritisere sine medspillere var det måske en ide med lidt selvkritik. Han fik så iøvrigt laveste karakter 02 i FS.Last edited by pnl; 09-10-2022, 20:48.
Comment
-
Isoleret set må 1-1 siges at være et ok resultat på endnu en dag, hvor vi ikke rammer et særligt højt niveau.
Det betyder, at vi er ubesejret for fjerde kamp i træk, og at vi i de sidste 10 superligakampe har ramt et snit på 2,14 point pr. kamp.
Vi får brug for at ramme MINDST et lige så højt snit de kommende/sidste 10 kampe, hvis vi skal med i top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er da totalt hat og briller de karakterer der!
Jeg forstår generelt ikke, hvordan 8/11 kan bedømmes til over middel i en kamp, hvor vi på hjemmebane bare står og parerer i næsten 90 minutter og kun er farlige på omstillinger. Og hvis Tongyas niveau i dag ikke var til dumpekarakter, så tør jeg slet ikke at tænke på, hvor ringe det niveau ser ud, for han var da totalt blind passager i dag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment