Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kan rer god leve med tilgangen til kampen i første halvleg. Man skal vel acceptere at SIF aktuelt har en langt bedre boldomgang og spillestil med klare løbemønstre hvor alt passer godt tilsammen end vi kan tilbyde. Så helt fornuftigt at vi ikke prøvede at matche de på den disciplin de aktuelt bare er bedre. Vi valgte at være giftig og konsekvent i vores spil mod bolden så SIF aldrig kom rigtig i gang. Faktisk får de ja ikke meget mere som to langskud som ramte stolpen. Ellers kunne de ja ikke skabe nævneværdige chancer mens vi var farligt med hurtige omstillinger.
    Problemet er at det kræver mange kræfter at spille på den måde og så gik det galt i de sidste 20-30 minutter af kampen hvor vi blev trætte og kom ikke med friske kræfter. Bashkim ud, Jebali frem og Aron eller Manneh ind på midten efter føringen kunne god have pyntet.
    Meget enig i læsningen af kampen. Synes egentlig vi er sat godt op til første halvleg, hvor vores presspil sidder rigtig godt, og vi kommer frem til mange situationer, hvor den sidste skarphed igen, igen mangler. Jeg var faktisk ret imponeret over, hvor godt og klogt vi i perioder formåede at tvinge et ellers vanvittigt boldstærkt SIF-hold til opspilsfejl i en lang periode i første halvleg. Desværre virker vores offensiv stadig ude af sync, og vi formår at smide alt for mange lovende situationer væk. Jeg læste, at Alm udtalte i forbindelse med kampen igår, at han er tiflreds med vores forbedrede defensiv, som vi har arbejdet meget på, og at næste skridt nu er, at forbedre offensiven, uden at det går ud over det defensive. Jeg håber det får en effekt, for jeg synes godt man kan se, at offensiven ikke har været det primære fokuspunkt (hvad der er fair nok med det defensive niveau, vi viste frem i starten af sæsonen).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Efter min mening er det mest uforståelige ikke, at OB har kastet penge efter Mucolli, men at Alm ikke kan se, at han er bedre end Breum og Charly i øjeblikket er uforståeligt.
      Der er mange mærkelige ting når vi vender og drejer det. Jeg må antage, at Mucolli har været ringe til træning når han står bag dem, og hans generelle præstationer har i hvert fald heller ikke overbevist mig, det var enormt skuffende det han viste mod Nykøbing. Men det er da muligt, at han indeholder mere, det jeg har svært ved at forstå er, at hvis det ikke er Alm der tror på ham, hvem er det så?

      Jeg ved godt, at historien går på, at Alm INTET har med transfers at gøre, men han må simpelthen have været en årsag til at man hentede Mucolli, når han har et så indgående kendskab til ham efter at have træner ham i et år. Kigger vi isoleret set på det, så kan en spiller der ikke kan komme på holdet for bundproppen i Norge aldrig være en spiller OB skal gå ud og signe til nogle positioner, hvor man er fint besat også på bredden. Her må Alm have snakket positivt for ham, ellers er der da ikke noget der giver mening.

      Comment


        Enig. Det er helt skørt med Mucolli. Var det på en kort kontrakt, jo ja og tja - så måske.

        Og hvad i alverden med Jebali Jr? Det er bare bizart. Og alt sammen noget, der koster.

        Man kan få i hvert fald 2 meget dygtige fysiske trænere for de penge. Det ville være value for money.

        Comment


          Jeppe Tverskov er begejstret for den opbakning, der har været på Odense Stadion de seneste tre kampe, men til gengæld frygter han for banens beskaffenhed.

          Tverskov hylder opbakningen, og frygter for banen efter Silkeborg-kamp - OBstruktion

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Jeppe Tverskov er begejstret for den opbakning, der har været på Odense Stadion de seneste tre kampe, men til gengæld frygter han for banens beskaffenhed.

            Tverskov hylder opbakningen, og frygter for banen efter Silkeborg-kamp - OBstruktion
            Den er også pinligt ringe. Vel den dårligste i suppen. Så meget for at anlægge ny plæne. Man skulle nok ikke have sparet de ekstra penge, det ville have kostet for en ordentlig hybridbane. Ser misundeligt mod Aalborgs af slagsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Nu havde Martin Hansen en rigtig god redning i de første minutter som jeg husker og stod stabilt. I hensigt af den fejl han lavede ved hjørnesparket kunne rigtig god lide hans attitude: man kunne tydeligt se hvor irriteret og pisseærgerligt han var at det skete, han kommer virkelig med en god vindermentalitet hvad klæder ham og holdet kan god bruge. Synes han har stor andel at holdet blev langt mere stabil. I hensigt af Tongya så synes han er virkelig godt at tage de defensive pligter. Men er helt enig at det var langt fra god nok offensivt i dag. Han spillede ellers rer fint tilsammen med Jebali men i dag kunne de slet ikke finde hinanden.
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ne-levere-mere
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Så er ja enig med Alm.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X