Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægI en podcast lyttede jeg mig til at Tongya blev foretrukket påbegynd af et kæmpe presspil og at Breum ikke havde vist meget fornuftigt hverken til træning eller i kamp. Det er forventeligt med en bølgedal på unge talenter så han skal nok lomme igen.
Mht Charly så blev det lidt humoristisk fortalt at assistenttrænerne havde dobbeltarbejde når han er inde fordi de skal råbe og dirigere ham hele tiden. Han kan en masse men det taktiske er vist ikke en force..
Når Tongya så ikke bliver pillet ud er det for at spille ham i form men der er jeg nu enig med jer andre i at man nok godt kan nøjes med 60 min og så ligge 5 min. til pr. kamp hvis det endelig skal være ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
Breum tog pladsen i dagens træning
Sabbi træner næsten fuldt med og er vel i spil til næste weekend
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
Men forhåbentlig kan Breum gribe chancen!
Comment
-
Og hvor efterlader det Breum. Og Charly for dens sags skyld.
Hvis der bliver en reel konkurrence, hvor alle får mulighed for at spille, så er det fedt. Hvis Alm er Alm er det mindre fedt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Ærgerligt med Frø - håber det kun er noget meget kortvarrigt i denne omgang.
Men forhåbentlig kan Breum gribe chancen!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Håber virkelig Breum får givet den en skalle og griber den chance han får, hvis det bliver ham der får pladsen. Jeg frygter sådan at han visner ind til en Eskesen, hvis ikke snart han får lidt nogen succesoplevelser.
Egentlig håber jeg han spiller foråret i næstved.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Spændende med alle de "must-play" spillere vi efterhånden har samlet os. Sabbi, tongya, Frø, jebali. Hvem ryger ud når sabbi er klar.
Og hvor efterlader det Breum. Og Charly for dens sags skyld.
Hvis der bliver en reel konkurrence, hvor alle får mulighed for at spille, så er det fedt. Hvis Alm er Alm er det mindre fedt.
Fenger træner stadigvæk ikke og Slotsager har brækket kravebenet.. Så de er begge ude lidt tid desværre. Ellers er alle på banen
Comment
-
Breum kan ikke gribe noget som helst på én kamp. Det kan ingen. Så skal han lave 2 mål eller et eller andet. Han er nødt til at få noget kontinuerlig spilletid.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er et godt spørgsmål. Kanté blev frasorteret i dagens 11 mod 11 og var fucking sur da han gik ud. Heller ikke sjovt når man lige har scoret hattrick for U19 og ellers er kommet lidt igang.
Fenger træner stadigvæk ikke og Slotsager har brækket kravebenet.. Så de er begge ude lidt tid desværre. Ellers er alle på banen
Tænk at man har en mand som Sabbi løbende rundt med den monsterløn, som bare kunne skæres fra, fra den ene dag til den anden. Lidt hårdt sat op, men ikke desto mindre sandt.
Comment
-
Synes det jeg har læst om Kanté herinde er, at han er meget langt fra superliga niveau? Charly og "Jan-kuba" minteh er vel foran ham eller..?
Tænk at man har en mand som Sabbi løbende rundt med den monsterløn, som bare kunne skæres fra, fra den ene dag til den anden. Lidt hårdt sat op, men ikke desto mindre sandt.
Ja Sabbi kan bare smutte. Han må gerne lige have et godt forår så vi kan få nogle millioner for ham til sommer. Tvivler på at han kommer til at spille den store rolle resten af efteråret
Comment
-
Breum kan ikke gribe noget som helst på én kamp. Det kan ingen. Så skal han lave 2 mål eller et eller andet. Han er nødt til at få noget kontinuerlig spilletid.
- Likes 1
Comment
Comment