Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ikke at vi er uenige i at SIF hjemme/ude er to lidt forskellige ting hvor de i høj grad har fordelen af deres plasikbane som mere minder om indendørs fodbold i gamle dage end om en fodboldbane, og den fordel har de jo så ikke når de er væk fra de trygge rammer hjemme i Silkeborg. Omvendt har OB heller ikke været skræmmende stærke på hjemmebane med kun to sejre og hele 4 nederlag med en elendig målscore på 6-12 Alle kampe i superligaen er svære for de fleste hold så jeg anser denne kamp (også) for at være helt åben, men håber selvf. at vores genopstandne forsvar kan lukke af for "Helle" og kumpaner og hiver en sejr hjem og helst på en mere dynamisk måde end mod LBK på udebane.
    Det er helt korrekt vi ikke ligefrem har shinet hjemme. fire af kampene er dog før 31-08-22, hvor holdet både qua skader og manglende spillerindkøb var i en noget ringere forfatning end nu. SIF er et vanskeligt hold og står vi for langt fra dem og hænger lidt i presset, så spiller de bare udenom os. Vi skal ramme noget ala fck-kampen, men gør vi det så tror jeg også SIF passer os rigtig fint. SIF er så konsekvente i at ville spille bolden nede fra og dermed invitere til at vi kan sætte vores pres, som vi har haft stor succes med i flere kampe. Selvom vi har en hæderlig fodboldbane man sagtens kan spille god fodbold på, så er den helt sikkert vanskeligere end deres egen plastikbane, hvilket også bør tale til vores fordel.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      I en podcast lyttede jeg mig til at Tongya blev foretrukket påbegynd af et kæmpe presspil og at Breum ikke havde vist meget fornuftigt hverken til træning eller i kamp. Det er forventeligt med en bølgedal på unge talenter så han skal nok lomme igen.
      Mht Charly så blev det lidt humoristisk fortalt at assistenttrænerne havde dobbeltarbejde når han er inde fordi de skal råbe og dirigere ham hele tiden. Han kan en masse men det taktiske er vist ikke en force..

      Når Tongya så ikke bliver pillet ud er det for at spille ham i form men der er jeg nu enig med jer andre i at man nok godt kan nøjes med 60 min og så ligge 5 min. til pr. kamp hvis det endelig skal være ..
      Mener det var i SFÅ at de nævnte, at Tongya var den offensivspiller i ligaen med flest presmeter og defensive aktioner i benene eller sådan noget, og hvad vi tit har manglet fra kanterne, når Sabbi, Frøkjær eller Breum spiller er lige netop den del. Så det kan jo godt være et parameter, der fylder hos Alm.

      Comment


        #18
        Selvom Silkeborg er små favoritter har jeg simpelthen en god fornemmelse på søndag. Jeg tror sku vi vinder og spiller en rigtig god kamp :D

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
          Selvom Silkeborg er små favoritter har jeg simpelthen en god fornemmelse på søndag. Jeg tror sku vi vinder og spiller en rigtig god kamp :D
          Jeg håber du har ret!

          Comment


            #20
            Det bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
            Breum tog pladsen i dagens træning

            Sabbi træner næsten fuldt med og er vel i spil til næste weekend

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
              Breum tog pladsen i dagens træning

              Sabbi træner næsten fuldt med og er vel i spil til næste weekend
              Håber virkelig Breum får givet den en skalle og griber den chance han får, hvis det bliver ham der får pladsen. Jeg frygter sådan at han visner ind til en Eskesen, hvis ikke snart han får lidt nogen succesoplevelser.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
                Breum tog pladsen i dagens træning

                Sabbi træner næsten fuldt med og er vel i spil til næste weekend
                Ærgerligt med Frø - håber det kun er noget meget kortvarrigt i denne omgang.
                Men forhåbentlig kan Breum gribe chancen!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det bliver nok ikke samme hold for 4 gang i træk desværre. Frø har fået lidt med baglåret og er ude.
                  Breum tog pladsen i dagens træning

                  Sabbi træner næsten fuldt med og er vel i spil til næste weekend
                  Spændende med alle de "must-play" spillere vi efterhånden har samlet os. Sabbi, tongya, Frø, jebali. Hvem ryger ud når sabbi er klar.

                  Og hvor efterlader det Breum. Og Charly for dens sags skyld.
                  Hvis der bliver en reel konkurrence, hvor alle får mulighed for at spille, så er det fedt. Hvis Alm er Alm er det mindre fedt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ærgerligt med Frø - håber det kun er noget meget kortvarrigt i denne omgang.
                    Men forhåbentlig kan Breum gribe chancen!
                    Breum kan ikke gribe noget som helst på én kamp. Det kan ingen. Så skal han lave 2 mål eller et eller andet. Han er nødt til at få noget kontinuerlig spilletid.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Håber virkelig Breum får givet den en skalle og griber den chance han får, hvis det bliver ham der får pladsen. Jeg frygter sådan at han visner ind til en Eskesen, hvis ikke snart han får lidt nogen succesoplevelser.
                      Jeg er enig med dig i din Eskesen-frygt om Breum. Jeg ser risikoen for at Breum ender der som overhængende. Og det vil ikke være Breums skyld.

                      Egentlig håber jeg han spiller foråret i næstved.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Spændende med alle de "must-play" spillere vi efterhånden har samlet os. Sabbi, tongya, Frø, jebali. Hvem ryger ud når sabbi er klar.

                        Og hvor efterlader det Breum. Og Charly for dens sags skyld.
                        Hvis der bliver en reel konkurrence, hvor alle får mulighed for at spille, så er det fedt. Hvis Alm er Alm er det mindre fedt.
                        Ja det er et godt spørgsmål. Kanté blev frasorteret i dagens 11 mod 11 og var fucking sur da han gik ud. Heller ikke sjovt når man lige har scoret hattrick for U19 og ellers er kommet lidt igang.

                        Fenger træner stadigvæk ikke og Slotsager har brækket kravebenet.. Så de er begge ude lidt tid desværre. Ellers er alle på banen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Breum kan ikke gribe noget som helst på én kamp. Det kan ingen. Så skal han lave 2 mål eller et eller andet. Han er nødt til at få noget kontinuerlig spilletid.
                          Ja det er han. Syntes heller ikke at han så flyvende ud idag. Han burde nok 6-12 måneder til Næstved

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja det er et godt spørgsmål. Kanté blev frasorteret i dagens 11 mod 11 og var fucking sur da han gik ud. Heller ikke sjovt når man lige har scoret hattrick for U19 og ellers er kommet lidt igang.

                            Fenger træner stadigvæk ikke og Slotsager har brækket kravebenet.. Så de er begge ude lidt tid desværre. Ellers er alle på banen
                            Synes det jeg har læst om Kanté herinde er, at han er meget langt fra superliga niveau? Charly og "Jan-kuba" minteh er vel foran ham eller..?

                            Tænk at man har en mand som Sabbi løbende rundt med den monsterløn, som bare kunne skæres fra, fra den ene dag til den anden. Lidt hårdt sat op, men ikke desto mindre sandt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Synes det jeg har læst om Kanté herinde er, at han er meget langt fra superliga niveau? Charly og "Jan-kuba" minteh er vel foran ham eller..?

                              Tænk at man har en mand som Sabbi løbende rundt med den monsterløn, som bare kunne skæres fra, fra den ene dag til den anden. Lidt hårdt sat op, men ikke desto mindre sandt.
                              Det er/har været min vurdering. Men 3 glimrende 9`er mål mod FCN på U19 kan selvfølgelig rokke ved den vurdering lidt

                              Ja Sabbi kan bare smutte. Han må gerne lige have et godt forår så vi kan få nogle millioner for ham til sommer. Tvivler på at han kommer til at spille den store rolle resten af efteråret

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Breum kan ikke gribe noget som helst på én kamp. Det kan ingen. Så skal han lave 2 mål eller et eller andet. Han er nødt til at få noget kontinuerlig spilletid.
                                Tja tjo, jeg synes faktisk Breum får rimelig kontinuerlig spilletid, selvom det ikke er fra start for tiden. Han har vel stort set været førsteindskifter i offensiven hele efteråret, men uden for alvor at have haft tur i den. Nu får han så ewn chance fra start, hvor han meget gerne skal vise niveau, og det behøver ikke være to mål, men han skal gerne være mere iøjnefaldende. Jeg forstår godt frygten for at han bliver en ny Eskesen, men jeg synes nu både han får mere spilletid og virker til at have en større stjerne hos Alm, end Eskesen gjorde hos JM.

                                Comment

                                Working...
                                X