Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Aron var langt fra glad at miste startpladsen og er helt sikker ikke tilfreds med indskifterrollen. Og med Manneh i truppen kommer der endnu en hård konkurrent om spilleminuttee. Det øger helt sikker ikke chancen på forlængelse og der er sikker andre klubber som er interesseret i en midtbanekriger.
    Og Tverskov er lang tid nu i OB og hvis drømmen om udenlandseventyr vil indfries så er det tid nu. Ville ikke overraske mig hvis han endda bliver solgt i vinteren om at score lidt transferindtægter.
    Aron er bestemt ikke tilfreds med med indskifterrollen, men de seneste to kampe har tydeligt vist at der behov for to 6'er typer som Tverskov-Gigovic, eller måske Tverskov-Manneh eller måske Gigovic-Manneh, så Aron må nok belave sig på en rolle som indskifter. Hvis Tverskov sælges, eller ikke forlænger til sommer må BW ud og finde en type der kan gøre de samme ting som ham, hvis han ikke findes i truppen eller på akademiet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    I SFÅ sagde Bjørn Wesström, at det var et anliggende mellem OB og Gigovic om han skulle fortsætte i klubben (også længere end til sommer), og at Rostov intet kunne gøre. De spurgte ind til det - ved ikke om det er fordi, hans kontrakt er suspenderet, så man kan nappe ham? Ellers har jeg hørt forkert.
    Det er kun om kontrakten forlænges indtil 30/6-2023. Derefter har han stadig 2 år i Rostov. Så må man se hvordan krigen udvikler sig og om han får endnu et år fritstillet, bliver solgt eller skal tilbage

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på
    I SFÅ sagde Bjørn Wesström, at det var et anliggende mellem OB og Gigovic om han skulle fortsætte i klubben (også længere end til sommer), og at Rostov intet kunne gøre. De spurgte ind til det - ved ikke om det er fordi, hans kontrakt er suspenderet, så man kan nappe ham? Ellers har jeg hørt forkert.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?
    Aron var langt fra glad at miste startpladsen og er helt sikker ikke tilfreds med indskifterrollen. Og med Manneh i truppen kommer der endnu en hård konkurrent om spilleminuttee. Det øger helt sikker ikke chancen på forlængelse og der er sikker andre klubber som er interesseret i en midtbanekriger.
    Og Tverskov er lang tid nu i OB og hvis drømmen om udenlandseventyr vil indfries så er det tid nu. Ville ikke overraske mig hvis han endda bliver solgt i vinteren om at score lidt transferindtægter.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?
    Pænt sikker på at Tverskov ikke gør. Ved dog intet. Gigovic er også væk.
    Aron er 50/50 mens Okosun vel også kan ryge

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson
    Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på
    I know. Men 15-20 mill for sådan en spiller er ikke et problem for de 2 klubber. Jeg har ikke en krystal kugle(selv om jeg har lyst til at skrige I TOLD YOU mht Minteh som jeg har bappet op fra slap siden dag 1) men jeg tror det sker.
    Jeg håber bare at Thorborg så indser hvad der skal til for at flytte et hold i fodboldens verden idag. Kvalitet som koster mere end man helst vil betale

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson
    Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg ved ikke, hvordan deres trups ser ud til næste sommer, eller hvad der er deres planer på transfermarkederne. Det gør de sikkert heller ikke selv endnu, men en spiller med Gigovic's CV og alder vil uden tvivl være interessant i de klubber, hvis han viser sig som en profil i ligaen.
    Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvem skal han erstatte i deres trups ?
    Jeg ved ikke, hvordan deres trups ser ud til næste sommer, eller hvad der er deres planer på transfermarkederne. Det gør de sikkert heller ikke selv endnu, men en spiller med Gigovic's CV og alder vil uden tvivl være interessant i de klubber, hvis han viser sig som en profil i ligaen.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg tænker også de følger med både på Østerbro og i Herning, men jeg tror egentlig det er mere sandsynligt, han ender i en større liga. Der er selvfølgelig også den mulighed, at Rusland igen er en del af det internationale fodboldsystem næste sommer og han i første omgang fortsætter der.
    Hvem skal han erstatte i deres trups ?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Skulle ikke undre mig hvis FcK får følerne ude på Gigo inden alt for længe dog.. Men vi må nyde ham så længe vi har ham
    Jeg tænker også de følger med både på Østerbro og i Herning, men jeg tror egentlig det er mere sandsynligt, han ender i en større liga. Der er selvfølgelig også den mulighed, at Rusland igen er en del af det internationale fodboldsystem næste sommer og han i første omgang fortsætter der.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Skulle ikke undre mig hvis FcK får følerne ude på Gigo inden alt for længe dog.. Men vi må nyde ham så længe vi har ham

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Kæft en spiller vi har fået os der!!

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Håber lidt at man på sådan en dygtig spiller får Thorborg til at lave et playersponsorat, og køber ham fri fra Rusland, havde jeg 20 mio gjorde jeg det gerne, han bliver handlet til mindst 40 mio næste gang.

    Leave a comment:

Working...
X