Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    “Var aldrig i tvivl”…. Hold nu kæft man

    Comment


      Så blev den officiel. Satte pris på hans indsats i hans tid hos os, men er enormt skuffet over hans valg. Men han var trods alt kun lejespiller, så det er pengene der åbenbart tæller.

      Comment


        Lad os koncentrere os om de spillere der vil OB.

        Comment


          Just a Gigolo - videre

          Comment


            Klamme nar!

            Comment


              Mon ikke FCM ryger ud til Sporting, saa de kun har SL tilbage, hvor han kommer til at sidde som back-up paa baenken for Martinez ?

              Comment


                Gid hans røv må klø og arme være for korte

                Comment


                  Eneste fordel ved vores elendighed i de sidste mange år er, at så røg vores spillere ikke videre til en dansk klub hvor de ser et større potientiale. Man havde sgu helt glemt denne forfærdelige følelse, selvom der denne gang kun er tale om et lejeavend på alle måder, så tegner det desværre et godt billede af hvor vi er i fødekæden. Og så til fucking fcm! Brækker mig.

                  Comment


                    Ffs. Det bliver man træt af især fordi man ved at han bare bliver back-up for Martinez. Så skal der jo noget andet ind.

                    Comment


                      Klubfølelse - det er noget fans "lider" af. Spillere, trænere, sportsdirektører... er i klubben indtil de får et bedre tilbud. Sådan er det, koldt og WC-agtigt. Det er en trist sandhed!

                      Comment


                        ÆKELT

                        Comment


                          Føj for satan. Fc møgjylland har de senere år overhalet Københavnerklubberne på min hadeliste. Alt hvad de foretager sig er bare så klamt. Og Gigovic - klamt valg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Føj for satan. Fc møgjylland har de senere år overhalet Københavnerklubberne på min hadeliste. Alt hvad de foretager sig er bare så klamt. Og Gigovic - klamt valg
                            Her er det vel kun Gigo vi kan bebrejde noget... FCM gør vel bare, hvad en professionel klub skal gøre, hvis de vurderer det nødvendigt.

                            Comment


                              Det er træls med Gigo, men sådan er gamet nu engang. Det vidste vi, da han kom til. Samtidigt står vi med to midtbanespillere i Okusun og Thrandarson, som man har meldt ud, at man ikke vil forlænge med - inden man begynder at snakke om loyalitet og så videre, så skulle man måske lige tænke på, hvor loyale vi er overfor de to. Det er jo altid lidt mærkeligt, når kærligheden kun går den ene vej; og vi kan som fans ærgre os over Gigo, men både Okusun og Thrandarson kan jo også ærgre sig over, hvor lidt OB sætter pris på dem.
                              Sådan er gamet, så hvis man ikke synes spillerne skal tude, hvis de ikke er gode nok, så burde vi måske heller ikke tude, hvis klubben ikke er spændende nok.

                              Comment


                                En faktor man glemmer i hele diskussionen er, at Gigovic har kontrakt med Rostov helt frem til 2025. Hvis jeg var ham, og kiggede på verden lige nu, ville jeg være ret interesseret i at komme ud af den kontrakt.

                                Vi har på ingen måde råd til at købe ham ud af kontrakten, med mindre vi var villige til at gøre ham til den med afstand dyreste spiller i OBs historie. Sådan tror jeg ikke at det er planen at vi skal bruge vores penge pt.

                                For Gigovic ligner det en no-brainer. Bedre løn i en klub der spiller i en liga, hvor han har bevist han kan være med, og en klub der har råd til at købe ham ud af kontrakten hvis han spiller sig ind på holdet. FCM er sportsligt ikke prangende i denne sæson, men de har nogle økonomiske muskler vi slet, slet ikke kan matche.

                                Det er ulempen ved lejespillere, og én af grundene til at jeg generelt er modstander af korte lejekontrakter. Men jeg synes Manneh virker meget lovende. Hvis der ikke kommer andet godt ud af det, så får han en masse spilletid i foråret han ellers ikke ville få, og så ville Gigo alligevel skifte. Vi skulle spille Manneh ind i stedet for Gigo på et eller andet tidspunkt. Det kan lige så godt være nu, frem for til sommer.
                                Last edited by Onkel Riffel; 15-01-2023, 18:53.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X