Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Som tidligere nævnt tror jeg, at vi SKAL i top6 og spille om de europæiske pladser for at der er den mindste chance for, at han bliver.

    Comment


      #32
      OB skulle ud og finde noget mere kvalitet efter en katastrofal sæsonstart (især spillemæssigt). I den situation kan man ikke være kræsen; Gigovic er her måske i foråret, men så er det nok mere pga situationen med hans russike klub. Det er ikke nogen ideel situation, men leje/kort kontrakt behøver ikke være et skældsord; hvis det giver en sportslig succés. Så glem alt om at beholde ham, det er vigtigere, om vi begynder at få points, mens han er her. I vores tilfælde holder Gigovic heller ikke egne store talenter på bænken, for det ville naturligvis trække klart ned på hans samlede bidrag for klubben.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        OB skulle ud og finde noget mere kvalitet efter en katastrofal sæsonstart (især spillemæssigt). I den situation kan man ikke være kræsen; Gigovic er her måske i foråret, men så er det nok mere pga situationen med hans russike klub. Det er ikke nogen ideel situation, men leje/kort kontrakt behøver ikke være et skældsord; hvis det giver en sportslig succés. Så glem alt om at beholde ham, det er vigtigere, om vi begynder at få points, mens han er her. I vores tilfælde holder Gigovic heller ikke egne store talenter på bænken, for det ville naturligvis trække klart ned på hans samlede bidrag for klubben.
        Spørgsmålet er om man eventuelt kan lande en spiller i samme kaliber eventuelt på en lejeaftale til at tage over?

        Fordi ellers så er vi jo lige vidt. Så mangler vi stadig kvaliteten inde centralt.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Spørgsmålet er om man eventuelt kan lande en spiller i samme kaliber eventuelt på en lejeaftale til at tage over?

          Fordi ellers så er vi jo lige vidt. Så mangler vi stadig kvaliteten inde centralt.
          Godt spørgsmål; naturligvis er problemet med kortsigtede løsninger, at de er kortsigtede. Bjørn kommer helt klart på arbejde over de næste vinduer i fht motorrummet på den centrale midtbane. Måske er Manneh en del af løsningen; han ligner en lidt anderledes dyb playmaker. Men én angriber på toppen skal man så til at se på andre midtbanetyper - nok især 8er-typer med gode lunger.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            Godt spørgsmål; naturligvis er problemet med kortsigtede løsninger, at de er kortsigtede. Bjørn kommer helt klart på arbejde over de næste vinduer i fht motorrummet på den centrale midtbane. Måske er Manneh en del af løsningen; han ligner en lidt anderledes dyb playmaker. Men én angriber på toppen skal man så til at se på andre midtbanetyper - nok især 8er-typer med gode lunger.
            Øøøhhh... så i tidens ånd mht. diversitet, skal vi satse på at få en kvindelig spiller på midtbanen... ved godt at BW er meget socialt anlagt, meeen

            Comment


              #36
              Vi skal som minimum have 4 stærke alternativer til de centrale pladser, så jeg forventer klart at eventuelle afgange af Gigovic, Tverskov og Aron vil blive erstatet 1:1. En ny leje ala Gigovic kunne sagtens være en mulighed, ligesom en Mads Larsen også stadig sagtens kunne være interessant imo hvis man skal på jagt i de lavere rækker. Det bliver spændende hvad der sker, men lad os nu lige overleve i superligaen først

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Øøøhhh... så i tidens ånd mht. diversitet, skal vi satse på at få en kvindelig spiller på midtbanen... ved godt at BW er meget socialt anlagt, meeen
                Haha! Well played.

                Comment


                  #38
                  Vil lige opfordre alle der har Twitter til at gå ind og opfordre Gigovic til at blive. Og hvis du ikke har en profil. Så lav en.
                  I mine øjne er han spilleren der kan forløse OB. Han er vildt god

                  https://mobile.twitter.com/ArminGigo...81638824263682

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vil lige opfordre alle der har Twitter til at gå ind og opfordre Gigovic til at blive. Og hvis du ikke har en profil. Så lav en.
                    I mine øjne er han spilleren der kan forløse OB. Han er vildt god

                    https://mobile.twitter.com/ArminGigo...81638824263682
                    Det er en rigtig god idé. Han er også meget aktiv på Instagram, og det vil helt sikkert ikke skade OBs chancer for at beholde ham lidt længere, hvis vi alle sørger for at følge ham der også.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vil lige opfordre alle der har Twitter til at gå ind og opfordre Gigovic til at blive. Og hvis du ikke har en profil. Så lav en.
                      I mine øjne er han spilleren der kan forløse OB. Han er vildt god

                      https://mobile.twitter.com/ArminGigo...81638824263682
                      Det er rigtig fint, at han får noget digitalt kærlighed. Det vil være endnu bedre hvis det kombineres med en masse kærlighed fra tribunen. Nogle bannere og en ordentlig sang, der kan synges i tide og utide (og ikke 'bare' til de obligatoriske Fenerbahce-fejringer), ville være genialt. (Det er også meget nemt for mig at sige, når jeg er bosat i udlandet og desværre næppe selv kommer til DK/på stadion på denne side af nytår)

                      Comment


                        #41
                        Jeg ville gerne se Gigovic blive på en tre-årlig, men jeg tror ikke det er realistisk, jeg tror ikke der står superliga i hans fremtid, kan vi holde ham sæsonen ud så ville det være klasse, men ellers så tror jeg der står hold fra større ligaer der er parat til at skrive med en 20-årig på det der niveau.

                        Spørgsmålet er om vi kan få ham erstattet, det gør rigtigt meget for vores spil at vi har en spiller inde centralt der er så god på bolden.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Jeg ville gerne se Gigovic blive på en tre-årlig, men jeg tror ikke det er realistisk, jeg tror ikke der står superliga i hans fremtid, kan vi holde ham sæsonen ud så ville det være klasse, men ellers så tror jeg der står hold fra større ligaer der er parat til at skrive med en 20-årig på det der niveau.

                          Spørgsmålet er om vi kan få ham erstattet, det gør rigtigt meget for vores spil at vi har en spiller inde centralt der er så god på bolden.
                          Han er selvfølgelig fuldstændig udenfor rækkevidde, når der ingen købsoption er. Det eneste vi kan håbe er at BW har forhandlet så stærk en option på en forlængelse frem til sommer, så han nærmest ikke står til at røre, hvis vi er interesseret i at fortsætte med ham i foråret også, hvilket nok allerede er fuldstændig indiskutabelt at vi er.

                          Det ligner så til gengæld også noget med en vis værdi. Dels ser vi allerede nu at vi med to så stærke spillere centralt på midtbanen har hævet bundniveauet betragteligt. Derudover vil et halvår mere med Gigovic på det her niveau tiltrække en række pengestærke klubber, som så også kommer til at se vores øvrige spillere og dermed få OB på verdenskortet. Det skal altså bare gå langt for at få til at gå i opfyldelse, men om det er realistisk ud fra den aftale der er lavet er sgu svært at spå om som menig tilhænger.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Han er selvfølgelig fuldstændig udenfor rækkevidde, når der ingen købsoption er. Det eneste vi kan håbe er at BW har forhandlet så stærk en option på en forlængelse frem til sommer, så han nærmest ikke står til at røre, hvis vi er interesseret i at fortsætte med ham i foråret også, hvilket nok allerede er fuldstændig indiskutabelt at vi er.

                            Det ligner så til gengæld også noget med en vis værdi. Dels ser vi allerede nu at vi med to så stærke spillere centralt på midtbanen har hævet bundniveauet betragteligt. Derudover vil et halvår mere med Gigovic på det her niveau tiltrække en række pengestærke klubber, som så også kommer til at se vores øvrige spillere og dermed få OB på verdenskortet. Det skal altså bare gå langt for at få til at gå i opfyldelse, men om det er realistisk ud fra den aftale der er lavet er sgu svært at spå om som menig tilhænger.
                            Plus at årsagen til at han overhovedet er her, er krigen, de har de også med at være uforudselige per definition, men en aftale frem til sommer og gerne en arvtager en til vinter, det ville ikke være skidt.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Jeg ville gerne se Gigovic blive på en tre-årlig, men jeg tror ikke det er realistisk, jeg tror ikke der står superliga i hans fremtid, kan vi holde ham sæsonen ud så ville det være klasse, men ellers så tror jeg der står hold fra større ligaer der er parat til at skrive med en 20-årig på det der niveau.

                              Spørgsmålet er om vi kan få ham erstattet, det gør rigtigt meget for vores spil at vi har en spiller inde centralt der er så god på bolden.
                              Han er utvivlsomt uden for rækkevidde senest til sommer, men bare at have ham i foråret kan potentielt være så vigtigt, at det er værd at sætte alle sejl ind på.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Han er utvivlsomt uden for rækkevidde senest til sommer, men bare at have ham i foråret kan potentielt være så vigtigt, at det er værd at sætte alle sejl ind på.
                                Jeg er tilbøjelig til at være enig. Det afhænger af tabellen, slutter vi udenfor top seks i grundspillet og ikke i nedrykningsfare, så vil jeg hellere have at vi kører den midtbane ind der skal være der til næste sæsonstart så vi ikke skal bruge ti kampe på at komme igang. Han må under alle omstændigheder gerne komme til vinter, det er fremragende at Manneh allerede er på plads for Tverskov.

                                Slutter vi i top seks så skal han blive fordi så skal vi spille efter de europæiske pladser.

                                Slutter udenfor top seks og med mulighed for nedrykning så skal han også spille.
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X