Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    Alm er en intelligent fyr, og reagerer selvfølgelig med foragt for Viaplays fordummende ævl.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

      Jeg kan sagtens unlade at skrive hvis de genere dig... Ja jeg har en klar mening om at Alm skal væk, det er der ganske mange andre der også har, dog er det ikke det indlæggende grundlæggende drejer sig om, ej heller det du citerede... Har du en anden mening "FINT" Men stik lige pipen ind en smule, jeg prøver at være forholdsvis objektiv frem for at være blændet af en smule godt spil her og der! Det virker somom folk ofte ikke fatter alvoren af den situation klubben rent faktisk står i... Men som sagt hvis jeg "Hijacker" indlæggende så bare sig til så smutter jeg gerne igen..Det vil ikke være første gang.
      Alt det du skriver, indtil du skriver Alm RAUS, er sådan set helt fint, hvis altså ikke det udelukkende tjente som setup for netop den punchline, som jeg oplever optræder i jævn frekvens i dine indlæg. Hvis du nu holdt fast i din saglige kritik af spillet i dag og lod det stå alene uden resten, så var det lettere at forholde sig til. Det vil jeg gerne sætte lige så saglige argumenter op imod i venlig tone. Men det bliver et nulsumsspil når Alm RAUS bliver signaturen på indlæggene. Jeg vil ikke blande mig i om du skal skrive flere indlæg og anfægter ikke din generelle tilstedeværelse på forum.

      Comment


        Vi fangede Gustav Grubbe og Aske Adelgaard til et lille fælles sejrsinterview efter kampen mod FCK.

        Interview med Grubbe og Adelgaard efter sejren over FCK - OBstruktion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Det kan du ikke mene alvorligt? Det er jo fair nok ikke at være Alm fan, men der skal jo være mening med galskaben.

          Vores spil i dag er ikke bundet op på enkeltmandspræstationer, begge mål kommer efter en spiller fremprovokerer en fejl og så er der en anden der scorer, vores link-up spil er også det bedste vi har spillet i den her sæson.

          FCK har bestemt chancer, men det er fodbold, det andet hold får chancer, OB har også chancer Jebali har en der tager indersiden af stolpen.
          Det er netop min pointe - Enkeltmandspræstationer er ikke ensbetydende med at Bashkim får bolden under press og samtidig score, men det er de få der får spillet til at gå vores vej og ikke holdet der gør det!

          Igen, fjern Bashkim og hvor ville vi være?, fjern Jebali og hvor er midtbanen? Det er de enkelte spilleres præstationer der hæver spillet og gør at de andre ser bedre ud, og det syntes jeg er dybt problematisk.

          Det var flot boldt i starten, vi får den spillet godt rundt, men en smule modgange og vi begynder at smide bolde væk en efter en, og FCK får 2 100% chancer lige i rap. Det lignede at vi begyndte at spille som et hold, men jeg syntes hurtigt det forsvandt. Jeg er meget muligt alt for negativ, men jeg ser intet positivt i at vi vinder en 50/50 kamp over FCK efter vi lige har spillet en af de nok værste kampe i 15-20 år i sidste uge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi fangede Gustav Grubbe og Aske Adelgaard til et lille fælles sejrsinterview efter kampen mod FCK.

            Interview med Grubbe og Adelgaard efter sejren over FCK - OBstruktion

            Det er to helt, helt klasse fyre vi har der!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Alt det du skriver, indtil du skriver Alm RAUS, er sådan set helt fint, hvis altså ikke det udelukkende tjente som setup for netop den punchline, som jeg oplever optræder i jævn frekvens i dine indlæg. Hvis du nu holdt fast i din saglige kritik af spillet i dag og lod det stå alene uden resten, så var det lettere at forholde sig til. Det vil jeg gerne sætte lige så saglige argumenter op imod i venlig tone. Men det bliver et nulsumsspil når Alm RAUS bliver signaturen på indlæggene. Jeg vil ikke blande mig i om du skal skrive flere indlæg og anfægter ikke din generelle tilstedeværelse på forum.
              Det giver så ingen mening! Hvis det var min negative holdning imod Alm du var imod, så kan jeg til dels godt forstå det, men jeg har mig bekendt MAX. skrevet "Alm Raus" 2 måske 3 gange og alle gange idag og ikke i tidligere oplæg men kun dette, I andre har jeg jeg blot skrevet min uforbeholdende mening og det at jeg tænker manden burde være fortid! Så at jeg har påtaget en signatur "Alm Raus" virker for mig en smule mystisk, men jovel vi læser alle sammen tekst forskelligt, jeg finder blot din hijackende kommentar underlig, endnu mere nu! Men jaja god aften.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.

                Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.

                Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?

                Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...
                Du er efterhånden trættende at høre på, så jeg undlader at læse dine dårlige indlæg….

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                  Det er netop min pointe - Enkeltmandspræstationer er ikke ensbetydende med at Bashkim får bolden under press og samtidig score, men det er de få der får spillet til at gå vores vej og ikke holdet der gør det!

                  Igen, fjern Bashkim og hvor ville vi være?, fjern Jebali og hvor er midtbanen? Det er de enkelte spilleres præstationer der hæver spillet og gør at de andre ser bedre ud, og det syntes jeg er dybt problematisk.

                  Det var flot boldt i starten, vi får den spillet godt rundt, men en smule modgange og vi begynder at smide bolde væk en efter en, og FCK får 2 100% chancer lige i rap. Det lignede at vi begyndte at spille som et hold, men jeg syntes hurtigt det forsvandt. Jeg er meget muligt alt for negativ, men jeg ser intet positivt i at vi vinder en 50/50 kamp over FCK efter vi lige har spillet en af de nok værste kampe i 15-20 år i sidste uge.
                  Du har en pointe i at kampen i sidste uge var lort. Men den kamp vi lige har spillet var en god kamp, det er man jo nød til at anerkende.

                  ​​​​​Jeg har meget svært ved at se at det er enkeltmandspræstationer der bærer det. Bashkim spiller godt, Jebali spiller godt, Gigi, Tverskov og Tongya spiller også godt. Det gælder sådan set hele holdet, de spiller meget mere flydende end længe set.

                  Det bedste ob angreb i denne sæson kommer i link-up spillet hvor Tongya sparker den over, jeg har svært ved at se det er enkeltmandspræstationer.

                  Jeg synes ikke vi smider mange bolde i dag, vores midtbane holder godt på boldene og får fordelt dem godt vi får spillet os fint igennem deres pres og som sagt de kunne godt have scoret, men det kunne OB også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Du har en pointe i at kampen i sidste uge var lort. Men den kamp vi lige har spillet var en god kamp, det er man jo nød til at anerkende.

                    ​​​​​Jeg har meget svært ved at se at det er enkeltmandspræstationer der bærer det. Bashkim spiller godt, Jebali spiller godt, Gigi, Tverskov og Tongya spiller også godt. Det gælder sådan set hele holdet, de spiller meget mere flydende end længe set.

                    Det bedste ob angreb i denne sæson kommer i link-up spillet hvor Tongya sparker den over, jeg har svært ved at se det er enkeltmandspræstationer.

                    Jeg synes ikke vi smider mange bolde i dag, vores midtbane holder godt på boldene og får fordelt dem godt vi får spillet os fint igennem deres pres og som sagt de kunne godt have scoret, men det kunne OB også.
                    Det syntes jeg også er en helt fair observation, vi ser alle kampene forskelligt, jeg sidder blot med en fornemmelse af det det ligeså vel kunne ha været 1-2 og så havde alle siddet og råbt og skreget i stedet. Anyways jeg kan forstå jeg ikke er videre populær så jeg unlader at skrive meget mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                      Det giver så ingen mening! Hvis det var min negative holdning imod Alm du var imod, så kan jeg til dels godt forstå det, men jeg har mig bekendt MAX. skrevet "Alm Raus" 2 måske 3 gange og alle gange idag og ikke i tidligere oplæg men kun dette, I andre har jeg jeg blot skrevet min uforbeholdende mening og det at jeg tænker manden burde være fortid! Så at jeg har påtaget en signatur "Alm Raus" virker for mig en smule mystisk, men jovel vi læser alle sammen tekst forskelligt, jeg finder blot din hijackende kommentar underlig, endnu mere nu! Men jaja god aften.
                      Det er jo så din måde at vurdere tingene på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                        Det er jo så din måde at vurdere tingene på.
                        Vurdere hvad? Du siger jeg benytter mig at "Alm Raus" i stort set alle indlæg idag og tidligere!! Jeg har skrevet det 2-3 gange - så ved ikke lige hvordan det kan vurderes anderledes, men det er fint, jeg unlader blot at skrive meget mere herinde! God aften

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                          Det er netop min pointe - Enkeltmandspræstationer er ikke ensbetydende med at Bashkim får bolden under press og samtidig score, men det er de få der får spillet til at gå vores vej og ikke holdet der gør det!

                          Igen, fjern Bashkim og hvor ville vi være?, fjern Jebali og hvor er midtbanen? Det er de enkelte spilleres præstationer der hæver spillet og gør at de andre ser bedre ud, og det syntes jeg er dybt problematisk.

                          Det var flot boldt i starten, vi får den spillet godt rundt, men en smule modgange og vi begynder at smide bolde væk en efter en, og FCK får 2 100% chancer lige i rap. Det lignede at vi begyndte at spille som et hold, men jeg syntes hurtigt det forsvandt. Jeg er meget muligt alt for negativ, men jeg ser intet positivt i at vi vinder en 50/50 kamp over FCK efter vi lige har spillet en af de nok værste kampe i 15-20 år i sidste uge.
                          Fjern Tverskov og hvor er opspillet, fjern Bjørn og Ivan og hvor er defensive sikkerhed, fjern Grubbe og Adelgaard og hvor er vildskab, fjern Hansen og hvem vagter målet, osv...
                          ​​​​​​
                          ​​​​​​Er enig at Alm er den forkerte og forstår ikke hvorfor han ikke for længst blev fyret. Men: i dag var det en holdpræstatiin "fra mål til venstre ving" og de spillede også godt fodbold i store dele af kampen og kæmpede røven
                          ​​​​​ud af buksen i 98 minutter.
                          Der betyder ikke at synes Alm er den rigtige nu, tværtimod: det bruges langt mere end enkelte gode kampe og håber stadig at vi skifter træneren asap. Men derfor bortforklarer ikke en præstation drenge leverede på banen i dag.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                            Vurdere hvad? Du siger jeg benytter mig at "Alm Raus" i stort set alle indlæg idag og tidligere!! Jeg har skrevet det 2-3 gange - så ved ikke lige hvordan det kan vurderes anderledes, men det er fint, jeg unlader blot at skrive meget mere herinde! God aften
                            Det er et Viggo Jensen citat som jeg tyvstjal i et spagt forsøg på en morsomhed.

                            Comment


                              Energi, vilje, sejr. Sådan skal mit, vores OB se ud.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                                Det giver så ingen mening! Hvis det var min negative holdning imod Alm du var imod, så kan jeg til dels godt forstå det, men jeg har mig bekendt MAX. skrevet "Alm Raus" 2 måske 3 gange og alle gange idag og ikke i tidligere oplæg men kun dette, I andre har jeg jeg blot skrevet min uforbeholdende mening og det at jeg tænker manden burde være fortid! Så at jeg har påtaget en signatur "Alm Raus" virker for mig en smule mystisk, men jovel vi læser alle sammen tekst forskelligt, jeg finder blot din hijackende kommentar underlig, endnu mere nu! Men jaja god aften.
                                Min første tanke var at du er Entusiasten undercover?

                                Vi har fået 9 point i 3 kampe i ligaen.
                                Jeg er heller ikke Alm fan, men jeg tror på Bjørn har styr på det. Bjørn har før fyret ham, så er helt tryg ved at der kan ske.
                                Ville også gerne han skiftede ud før, men 2-1 og et stolpeskud mm. Det var pil op og de kæmpede maks.

                                Comment

                                Working...
                                X