Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Vi har set samme kamp.
    Og det var endda en sejr mod F*CK!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Fornem kamp. De første 10 minutter er det bedste, jeg har set under Alm.

      De offensive relationer var der pludseligt.

      Essentielt at holde Ivan fri fra skader.

      Fucking vildt med Minteh!

      Comment



        Alm ser ikke glad ud i studiet.

        Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

        Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Alm ser ikke glad ud i studiet.

          Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

          Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
          Jeg tror mere du skal se det som at Alm ikke bryder sig om viaplays interviewstil. Hvilket jeg til fulde forstår.

          Comment


            Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.

            Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.

            Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?

            Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Alm ser ikke glad ud i studiet.

              Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

              Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
              Hvis det er de der billeder efter første halvleg, du henviser til er der altså absolut intet odiøst i det. Blev også overfortolket ganske voldsomt på at det var FH, der kom med hoveddelen af inputsne i en diskussion før pausen for en 3-4 kampe siden. Assistenttrænere skal meget gerne komme med inputs, det er hele ideen med at have dem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Alm ser ikke glad ud i studiet.

                Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

                Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
                Den tanke kan han vel godt have. Han sagde også i studiet at spillerne skal have hjertet med og der har spillerne altså også et ansvar. I en kamp kan de ikke løbe efter 60 min og i dag kan de næsten i 90 min, så de skal også tage større ansvar og det gjorde de i dag, flot sejr.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Det kan vi nu fordi vores centrale midt med Gigovic/Tverskov kan erobre bolden, holde i den og fordele spillet, det gør at vi kan spille etablerede angrebsspil.

                  At vi så har tongya som er så god i link-up spillet gør os giftige.

                  Jeg ved ikke med Frø, jeg kan jo godt lide ham, på den anden side så kan det da godt være Breum skal have en starter mod Lyngby så i kan se om han vil have pladsen.
                  Helt enig i det første og jeg kan også rigtig godt lide Frøkjær som person. Men han falder ud af kampene, SÅ tit og vi skal jo stille med det bedste hold. Jeg var meget tæt på, at brokke mig over at han startede inden, men tænkte i de store kampe spiller han til tider godt og nu er der også andre spillerer som kan medvirke til, at gøre ham god. Det skete langt fra, han havde 10 gode min. and thats it, som set så mange gange før.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Alm ser ikke glad ud i studiet.

                    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

                    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
                    Det er jo ikke til at vide hvad der foregår i Bjørns hoved, men under kampen er jeg overbevist om at de arbejder sammen for at få det maksimale ud situationen i kampen .. Bjørn er ikke "bigbrother is watching" i kampene. De overvejelser er helt sikkert noget der foregår på andre tidspunkter hvis der behov for det.

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Alm ser ikke glad ud i studiet.

                      Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

                      Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
                      - tror faktisk han er mere træt af at skulle snakke om han er presset eller ej.

                      og syntes han kom med en ret fin stikpille til dem, der bliver snakket om mødet på sidelinjen i pausen; når man vinder ligner det teamwork, når man taber er det krisemøde (sådan ca)

                      Comment


                        Med tur i den laver Jebali hattrick.

                        God kamp og alle kæmpede. Jørgen er slået af, Aron er slået af.
                        FRØ skal starte ude næste gang.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                          Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.

                          Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.

                          Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?

                          Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...
                          Det virker som om din plade er gået i hak. Det er lidt trættende at du hijacker alle emner til at skrive det samme indlæg igen og igen. Vi har fattet det nu, du vil gerne have Alm fyret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                            Jeg tror mere du skal se det som at Alm ikke bryder sig om viaplays interviewstil. Hvilket jeg til fulde forstår.
                            Fed sviner han lige fik fyret af om snakken mellem trænerne i pausen, inden de går i omklædning: “I vil vel kalde det teamwork, når vi vinder og krisesnak, når vi taber”

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                              Det virker som om din plade er gået i hak. Det er lidt trættende at du hijacker alle emner til at skrive det samme indlæg igen og igen. Vi har fattet det nu, du vil gerne have Alm fyret.
                              Jeg kan sagtens unlade at skrive hvis de genere dig... Ja jeg har en klar mening om at Alm skal væk, det er der ganske mange andre der også har, dog er det ikke det indlæggende grundlæggende drejer sig om, ej heller det du citerede... Har du en anden mening "FINT" Men stik lige pipen ind en smule, jeg prøver at være forholdsvis objektiv frem for at være blændet af en smule godt spil her og der! Det virker somom folk ofte ikke fatter alvoren af den situation klubben rent faktisk står i... Men som sagt hvis jeg "Hijacker" indlæggende så bare sig til så smutter jeg gerne igen..Det vil ikke være første gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                                Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.

                                Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.

                                Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?

                                Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...
                                Det kan du ikke mene alvorligt? Det er jo fair nok ikke at være Alm fan, men der skal jo være mening med galskaben.

                                Vores spil i dag er ikke bundet op på enkeltmandspræstationer, begge mål kommer efter en spiller fremprovokerer en fejl og så er der en anden der scorer, vores link-up spil er også det bedste vi har spillet i den her sæson.

                                FCK har bestemt chancer, men det er fodbold, det andet hold får chancer, OB har også chancer Jebali har en der tager indersiden af stolpen.

                                Comment

                                Working...
                                X