Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Vi spiller Altså en godkendt 1 halvleg og det er fuldt fortjent at den er uafgjort og hvor er jeg vild med Franco, en rigtig god spiller der er i støbeskeen der.
    Helt enig

    Comment


      #77
      DP
      Last edited by Fergi; 10-09-2022, 19:05.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Ja, især hvis han bliver lidt bedre i det defensive spil.
        Hans afslutninger må godt blive skarpere, men hvad er han 20 år? Det er slet ikke skidt det der.

        Comment


          #79
          Fantastisk hvis vi kan tage point i den her kamp!

          Det ligner dog spillerne kan saette sig lidt bedre op til at spille mod FCK (surprise, surprise) men det store problem er stadig organisationen, bevægelse og at kaederne staar alt for langt fra hinanden.

          Fck er vel historisk ringe, men drengene har en smule fight i dag og det er fedt at se, der er chancer for en sejr!

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det menneske i verden der kan få mig mest til at skamme mig over at være fra Odense og OB'er.
            Du glemmer Entusiasten

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Du glemmer Entusiasten
              Op i røven med ham.

              Comment


                #82
                Godt billede af Alm og team diskutere mulighederne, mens de overvaages af BW :D

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Op i røven med ham.
                  Så sandt

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Du glemmer Entusiasten
                    Kan han ikke kaldes den Unævnelige? Eller bare blive glemt

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Hans afslutninger må godt blive skarpere, men hvad er han 20 år? Det er slet ikke skidt det der.
                      Enig og det er en ny liga, nyt hold samt kultur. Det skal nok blive godt.

                      Comment


                        #86
                        Nuuuuuj, god aktion af Tongya der!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Nuuuuuuuuuuuj

                          Comment


                            #88
                            KOM NU HEN OG HJÆLP HAM FOR FANDEN! Nok er han vores bedste, men Jebali er ikke Messi!

                            Comment


                              #89
                              FCK er historisk dårlige. Nu skal vi ikke gå i stå efter en time.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                                Hvad mener du ? Altså før Alm og den sæson hvor vi sidst rykkede ned. Men det er vel forhåbenligt ikke pejlemærket.

                                Vi har spillet denne type fodbold nu i halvandet år snart og det virker ikke.
                                Vi har en lav skudstatistik i hver kamp, selvom spillestilen skulle fordre mere, og vigtigst af alt, vi vinder ikke fodbold kampe. Og så rykker man ned!
                                At vi har haft nogle halv gode momenter på tyve min kan vi ikke bruge til ret meget.

                                Der skal en ny træner til. Holdet har intet vindermentalitet !
                                Horsens og Viborg med 20. gange lavere spillere budget har flere point end os.
                                Armen altså at der ikke er reageret på det her endnu er en skandale.
                                Hvis jeg var objektiv tilhænger ville jeg i øvrigt synes det er en kedelig kamp uden tempo jeg er vidne til.
                                Er det det OB vil være kendt for ?
                                Spilestilen eller træneren som vil eksekvere det virker ikke, ganske enkelt.
                                Er bare uenig i dag. Syntes vi spiller ok.

                                Comment

                                Working...
                                X