Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Falk den bums!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
      Kæft der er lækkert, men samtidig ærgerligt... Det giver kunstigt åndedræt til Alm...
      Præcis. Jeg er desværre ved at være der, hvor jeg vil have ny træner ASAP.
      Men samtidigt vil man jo ikke tabe…
      Bjørn fyr nu Alm og giv os en ny start.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
        Falk den bums!
        Han må da gerne gøre det en gang til :-)

        Comment


          #64
          Den har været tættere på 1-2 end 2-1, i min optik er det de individuelle præstationer og et højt press der gør at vi stadig er i live, ikke en holdpræstation som der står en træner bag ved og virkeligt kan sætte skub i... Alm Raus..

          Comment


            #65
            Hvorfor skal der et stort hold til, før vi spiller med gejst og ikke stiller os tilbage? Vi kan godt vinde i dag og det vil ikke overraske mig og heller ikke hvis vi så taber mod Lyngby. Det er set mere end en gang de sidste 11 år.
            Last edited by Mwape; 10-09-2022, 18:55.

            Comment


              #66
              20 gode minutter og så kom modvind og vi tabte linjen. Bashkims og Jebali bragte is tilbage igen.
              Der her F*CK- hold kan slås, men kan vi det?
              Frø var offensiv helt væk de sidste 25 minutter, på anden side tog han til mindst de defensive pligter (udover at score på den forkerte side, selvfølgelig). Breum ind ville gerne se.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                pga en bestilt pizza der aldrig dukkede op var jeg ikke vildt opmærksom første halvdel af 1 halvleg - men syntes det så fornuftigt ud. Ikke vildt prangende men det havde jeg bestemt heller ikke regnet med.

                Men mod de danske mestre der pt også spiller chl - mens vi taber til 1 divisionshold, så er det helt ok...OBs problem har jo gennem lang tid været at vi ikke møder op mod de mindre hold - de kampe der SKAL vindes. Mod de større kan der fint leveres en indsats men det er jo ikke nok.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                  Kæft der er lækkert, men samtidig ærgerligt... Det giver kunstigt åndedræt til Alm...
                  det tror jeg simpelthen ikke på. Hvis Alms fortsatte ansættelse afhænger af et resultat mod FCK så er der noget galt.

                  - Håber da i den grad BW er i gang med at finde en afløser - og så må Alm ud, sejr mod fck eller ej

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Præcis. Jeg er desværre ved at være der, hvor jeg vil have ny træner ASAP.
                    Men samtidigt vil man jo ikke tabe…
                    Bjørn fyr nu Alm og giv os en ny start.
                    Enig. Og hvis vi ville spille en klasse anden halvleg og vinder 6:1 så ville der ikke ændrer min syn på Alm. Har tabt hver tredje til ham og der bruges mere end enkelte gode kampe at finde tiltroen igen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      Falk den bums!
                      Det menneske i verden der kan få mig mest til at skamme mig over at være fra Odense og OB'er.

                      Comment


                        #71
                        Vi spiller Altså en godkendt 1 halvleg og det er fuldt fortjent at den er uafgjort og hvor er jeg vild med Franco, en rigtig god spiller der er i støbeskeen der.

                        Comment


                          #72
                          Og fortjent nok

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Vi spiller Altså en godkendt 1 halvleg og det er fuldt fortjent at den er uafgjort og hvor er jeg vild med Franco, en rigtig god spiller der er i støbeskeen der.
                            Ja, især hvis han bliver lidt bedre i det defensive spil.

                            Comment


                              #74
                              Håber ikke det går som I andre kampe at vi bliver for trætte før kampen er slut. Mange jagter rigtig meget. Det går bla ud over Jebali snart, tror jeg. Han bliver for langsom og lidt stiv.

                              Comment


                                #75
                                Når man sidder og taler/diskutere, så høre man tit Bashkim og Jebalis navne komme op, og det er klart, for som hold kan vi intet, det er de individuelle spillerere der skal samle stumperne op! Det fungere fint mod andre hold med samme mentalitet (FCK, MidtJ..), men mod de lavere rangerende hold hvor der ikke er de store individuelle navne er det sammenholdet og samspillet der gør at de vinder.. Vi kan kun komme så og så langt med vores spil, vi har ikke nok individuelle navne med høj kvalitet, så hvis ikke vi begynder at finde hinanden, begynder at spille sammen og spille som hold, ja så kan vi godt se frem til, hold som Næstved, Køge og Frederecia om et år.

                                Vi Presser fint i starten, gejsten er der, lækkert sammenspil i forsvaret, midtbanen hænger lidt efter på kanterne men Jebali samler op! Bashkim tonser som altid rundt, men så en fejl, et mål og gassen er væk, vi virker somom vi bare ikke har kræfterne, indtil en fejl i den anden ende der gør at vores stadig pressende individuelle personligheder formår at få os til stadig at være i live... Det er bare ikke godt nok.. Det eneste der er værrer at se på er klammerten Falk.

                                Comment

                                Working...
                                X