God start på kampen. Lidt mere rodet til sidst. Banen ser svær ud og afleveringerne op igennem midten lykkedes slet ikke. Det ser som kommentatorerne også er inde på bedst ud, når vi kan flytte spillet fra side til side, for her kan de ikke følge med og vi kan få isoleret Charly og Breum med deres backs. Apropos backs savner jeg vi lægger mere pres på og får dem mere med frem. Grubbe kommer engang imellem, men jeg synes han angriber banen forkert. Han skal have et bredere udgangspunkt helt ude ved kridtstregen, så han kan udfordre ind i banen. Han ender for ofte lidt langt inde i banen og må nærmest drible ned imod hjørneflaget for ikke at ramle for tæt på stopperne. King er bare en 1. Divisionsspiller og det ser man. Han kan ikke drible kvikt nok eller kombinere sig uden om nogen. Han kom ellers i et par gode situationer i starten.
Manneh kan man godt se er 6'er. Han placerer sig rigtigt på banen og give Aron rigtig gode vilkår til at tage sine Rush fremad. Han mangler selvfølgelig lidt i relationerne, men jeg gad godt se ham med Gigovic på et tidspunkt. Hans kvikke fødder imod et træt Nykøbing-hold tror jeg ville fungere rigtig godt.
Manneh kan man godt se er 6'er. Han placerer sig rigtigt på banen og give Aron rigtig gode vilkår til at tage sine Rush fremad. Han mangler selvfølgelig lidt i relationerne, men jeg gad godt se ham med Gigovic på et tidspunkt. Hans kvikke fødder imod et træt Nykøbing-hold tror jeg ville fungere rigtig godt.
Comment