Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Guderne må vide hvor Alms fokus ligger. I Sverige et sted, måske.

    Der er rygtet om manglende træning af de offensive, fordi de er så dygtige,

    Og samtidig sejler målene ind i defensiven.

    De unge bliver ofte syltet.

    Yderst tvivlsomme handlinger fra bænken i løbet af kampene.

    Jeg magter næsten ikke endnu en ny mand på posten, men tror vi bliver nødt til det
    Har præcist samme opfattelse af situationen som dig.. desværre.. Han har sikkert travlt med at udgive en ny bog..

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Guderne må vide hvor Alms fokus ligger. I Sverige et sted, måske.

      Der er rygtet om manglende træning af de offensive, fordi de er så dygtige,

      Og samtidig sejler målene ind i defensiven.

      De unge bliver ofte syltet.

      Yderst tvivlsomme handlinger fra bænken i løbet af kampene.

      Jeg magter næsten ikke endnu en ny mand på posten, men tror vi bliver nødt til det
      Jeg lagde mærke til en stor forskel på Viborgs og vores opvarmning. Viborg spillede aggressiv småbold med to hold. Vi stod længe i en cirkel og lod bolden gå lidt rundt med hvad det blev til af spark, akrobatik og hoved. Den øvelse tror jeg er almindelig i serierne.....

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Der er rygtet om manglende træning af de offensive, fordi de er så dygtige,

        De unge bliver ofte syltet.
        Re: 1: Er det noget, der er nogen, der rent faktisk ved, eller er det blot endnu en af mange løse historier, der på det nærmeste er blevet en sandhed herinde, fordi den er blevet gentaget i det uendelige? (og det er ikke en kritik af dig, du skriver netop det er et rygte, men snarere af nysgerrighed, fordi det er noget, jeg ofte har set skrevet herinde uden at have set en kilde til det)

        Re 2: Lige det synes jeg faktisk ikke rigtig passer. Fenger og Frø har fået masser af spilletid, når de har været kampklare og i nogenlunde form, Bernat viste Alm masser af tillid, Hornemann og Adelgaard fik startpladser meget kort tid efter, de blev givet fuldtidskontrakter, Breum har egentlig også fået nogenlunde pænt med spilletid for alderen (selvom jeg da også gerne havde set ham få lidt mere, til gengæld virker formen ikke rigtigt til at have været til det på det sidste). Der er bestemt enkelte spillere og situationer, hvor jeg gerne havde set flere unge på banen - og især ift. Østrøms manglende spilletid er jeg kritisk - men sådan helt overordnet set synes jeg nu ikke Alm har været dårlig til at bruge de unge - snarere tværtimod, og da især sammenlignet med Michelsen eksempelvis (som dog nok også fik dårligere spillere op fra akademiet).

        edit: dine andre kritikpunkter er jeg som sådan enig i.

        Comment


          #34
          Kampen vises på See. Det er så den kanal, jeg ikke har. Øv.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Kampen vises på See. Det er så den kanal, jeg ikke har. Øv.
            Også på viaplay, hvis du har det
            siden 1887

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Re: 1: Er det noget, der er nogen, der rent faktisk ved, eller er det blot endnu en af mange løse historier, der på det nærmeste er blevet en sandhed herinde, fordi den er blevet gentaget i det uendelige? (og det er ikke en kritik af dig, du skriver netop det er et rygte, men snarere af nysgerrighed, fordi det er noget, jeg ofte har set skrevet herinde uden at have set en kilde til det)

              Re 2: Lige det synes jeg faktisk ikke rigtig passer. Fenger og Frø har fået masser af spilletid, når de har været kampklare og i nogenlunde form, Bernat viste Alm masser af tillid, Hornemann og Adelgaard fik startpladser meget kort tid efter, de blev givet fuldtidskontrakter, Breum har egentlig også fået nogenlunde pænt med spilletid for alderen (selvom jeg da også gerne havde set ham få lidt mere, til gengæld virker formen ikke rigtigt til at have været til det på det sidste). Der er bestemt enkelte spillere og situationer, hvor jeg gerne havde set flere unge på banen - og især ift. Østrøms manglende spilletid er jeg kritisk - men sådan helt overordnet set synes jeg nu ikke Alm har været dårlig til at bruge de unge - snarere tværtimod, og da især sammenlignet med Michelsen eksempelvis (som dog nok også fik dårligere spillere op fra akademiet).

              edit: dine andre kritikpunkter er jeg som sådan enig i.
              Jeg har ikke konkret viden, så jeg nøjes med at kalde det er rygte. Men en bruger herinde har bragt det på bane, som noget han/hun havde overhørt. Så meget kan jeg da huske.

              Jeg kobler det bare sammen med hvad jeg ser på banen.
              Ikke rigtig nogen idé, ingen fremskridt i offensiven over et år, udtalelser fra især kadrii.

              Ja det er rigtig nok. Men jeg ser ham ikke som en træner der nyder at bruge ungdom. Jeh forestiller mig mere det er af nød, når han bruger de unge. Eks. Fenger, Bernat, charly eller Aske. For hvem skulle han ellers sætte ind.
              Jeg ser frø som etableret, ikke ung. Selvom hans spil sjældent berettiger til det.

              Men enig, michelsen var endnu værre på dette punkt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Jeg har ikke konkret viden, så jeg nøjes med at kalde det er rygte. Men en bruger herinde har bragt det på bane, som noget han/hun havde overhørt. Så meget kan jeg da huske.

                Jeg kobler det bare sammen med hvad jeg ser på banen.
                Ikke rigtig nogen idé, ingen fremskridt i offensiven over et år, udtalelser fra især kadrii.

                Ja det er rigtig nok. Men jeg ser ham ikke som en træner der nyder at bruge ungdom. Jeh forestiller mig mere det er af nød, når han bruger de unge. Eks. Fenger, Bernat, charly eller Aske. For hvem skulle han ellers sætte ind.
                Jeg ser frø som etableret, ikke ung. Selvom hans spil sjældent berettiger til det.

                Men enig, michelsen var endnu værre på dette punkt.
                Frøkjær er blevet mere etableret under Alm end han var under Michelsen, som jeg ser det, på trods af hans relativt mange skader. Når han har været klar, har han i langt højere grad skullet agere omdrejningspunkt. Han er uden tvivl etableret nu, men det mener jeg ikke han for alvor var under Michelsen, selvom han fik pænt med minutter i Michelsens sidste/MHs sæson.
                Og han kunne godt have rykket Tverskov ned i midterforsvaret og Skjelvik ud på backen i stedet for at bruge Adelgaard, eksempelvis. Eller bruge Muccoli på højrekanten i stedet for Charly fra sæsonens start. han kunne have brugt Bashkim på venstrekanten eller på toppen med Jebali som 10er i stedet for at bruge Breum efter vinterpausen, eksemplvis. Selvom der er en del tilfælde, især omkring Jørgen specifikt og defensiven generelt, hvor det virker til at han har gået med det ældre fordi han har været nervøs for at bruge de unge, synes jeg også der er nok eksempler på det modsatte til at det ikke er rimeligt at konkludere, at han kun bruger ungdommen af nød.
                Last edited by Orskov; 07-09-2022, 13:52.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
                  Vi skal være glade for Andreas Bjelland's ulykkelige uheld. Lyngby savner i meget høj grad hans rutine. Ekstra surt er det for ham at han som medejer intet kan gøre på banen og dermed måske sikre fortsat Superliga. Så er der kun en nedrykningsplads at kæmpe i mod. Men jeg tror ikke at Ivan alene kan bringe os foran Horsens. Det kan kun bedre spil - meget bedre spil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

                    Hansen
                    Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
                    Aron, Manneh
                    Charly, mucolli, Breum
                    Fenger

                    Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
                    Nico er småskadet
                    jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

                    Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.
                    Og Alm mente da ikke at T's form var dårlig.......En af de to tager fejl. Mon ikke Abildtrup trods alt kan se om en spiller er i form. Han skriver også at han kom for sent til træningen fordi den uden varsel var flyttet.
                    Hvis vi ikke vinder i aften tror jeg det må gå som med Troels Bech efter tabet til Brønshøj.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Kan følges i fan-app'en
                      Hvad hedder den præcis, så jeg kan søge den.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Også på viaplay, hvis du har det
                        Jeg har Norlys - tidligere Boxer. Betaler for 9 kanaler. Prisen for at se sport hos Viaplay koster det samme. Og jeg kan ikke nå til at tilvælge See. Meget trist. Det bliver så den første kamp i en del år, jeg ikke får set. Håber der dukker en piratmulighed op. Det har jeg ikke søgt på i syv år

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                          Og Alm mente da ikke at T's form var dårlig.......En af de to tager fejl. Mon ikke Abildtrup trods alt kan se om en spiller er i form. Han skriver også at han kom for sent til træningen fordi den uden varsel var flyttet.
                          Hvis vi ikke vinder i aften tror jeg det må gå som med Troels Bech efter tabet til Brønshøj.
                          Jeg kan sgu meget godt lide Abildtrup - han er noget af en karakter, når man møder ham MEN jeg vil nu til enhver tid mene, at Alm og co. har bedre styr på fitness-tilstanden hos spillerne..
                          I øvrigt efterhånden sjældent, at Abildtrup skriver om OB nu om stunder.

                          Nå, men jeg vover pelsen og melder en solid 3-0 sejr med mål og assist af Muccoli.

                          Comment


                            #43
                            Jeg er ret vild medat vi spiller med Charly og Breum på de to kanter.

                            Jeg havde dog håbet på at Mihajlo komme ind og få nogle minutter, det kan være han bliver skiftet ind, håber også at Franco kommer i kamp.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                              Jeg kan sgu meget godt lide Abildtrup - han er noget af en karakter, når man møder ham MEN jeg vil nu til enhver tid mene, at Alm og co. har bedre styr på fitness-tilstanden hos spillerne..
                              I øvrigt efterhånden sjældent, at Abildtrup skriver om OB nu om stunder.

                              Nå, men jeg vover pelsen og melder en solid 3-0 sejr med mål og assist af Muccoli.
                              Ja, Leif Rasmussen er (omsider) blevet ny sportsredaktør. Abildtrup skriver især om de lavere divisioner nu.
                              Jeg forstår godt dit argument om fitness-tilstanden, men det kan så være noget mentalt, som de der måleinstrumenter ikke tager højde for.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Hvad hedder den præcis, så jeg kan søge den.
                                Bare søg på OB

                                Jeg har pakken fra CanalDigital, hvor alle sportskanalerne er. Lidt dyrt, men ingen frustrationer, da alle dækkede kampe vises.

                                Comment

                                Working...
                                X