Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Kom så Entusiastens snak så om Viborgs held nu du er sååååå objektiv.
    Ja, den var ikke uheldig ... men overordnet har de jo fortjent føringen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #92
      Vi er godt nok stadig et ringe hold.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Ja, den var ikke uheldig ... men overordnet har de jo fortjent føringen.
        Du plejer at have meget mere kød på din analyse. Kom så med det ;).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det er nok sandt, men når det ikke er i kamp forsøger jeg dog at være så objektiv som muligt :).
          Lige her var det en irriteret reaktion over at I godt nok har været heldige hidtil i sæsonen og ja ... jeg forstår den kan være svære at kapere som fan.
          Der lyder som om du har svære ved at kapere når det går OB godt...

          Comment


            #95
            Hold nu kaeft hvor er det ringe, det er sgu Alm der Taber den her kamp. Daarlige udskiftninger og "taktik". Hvordan er det ogsaa muligt ikke at saette holder op til at kaempe mere I saadan en kulisse? Der er godt nok skuffende at se paa.

            Comment


              #96
              Jeg savner ikke Kent Onslow der råber “GREVE” gennem hele kampen, men en træner der viser bare lidt entusiasme kunne jeg godt tænke mig.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                Der lyder som om du har svære ved at kapere når det går OB godt...
                Det er da fuldstændig korrekt og det har jeg da aldrig lagt skjul på, jeg er jo ikke fan.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Alm projektet er dødt. Der er alt for langt imellem de kampe hvor vi rent faktisk spiller godt, laver masser af chancer, er dominerende.
                  Ja hvor det rent faktisk er fortjent vi vinder..
                  Det er en skandale at Viborg er milevidt foran os og det er de jo ikke på spiller materialet, men setuppet omkring.
                  Vores træner er ikle dygtig nok, sorry to say.

                  Comment


                    #99
                    Nå , to en halv kamp varede væres lykkehjul’s stime ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Fatter simpelthen ikke hvorfor det er Frø død og pine skal spille... Det er 1 ud af 10 kampe han er god

                      Comment


                        Fucking skuffende

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Alm projektet er dødt. Der er alt for langt imellem de kampe hvor vi rent faktisk spiller godt, laver masser af chancer, er dominerende.
                          Ja hvor det rent faktisk er fortjent vi vinder..
                          Det er en skandale at Viborg er milevidt foran os og det er de jo ikke på spiller materialet, men setuppet omkring.
                          Vores træner er ikle dygtig nok, sorry to say.
                          Jeg er ikke imponeret af Alm, men synes at denne kamp var en typisk 1-1 kamp. Utroligt heldigt 1-2 mål

                          Comment


                            Som jeg har sagt i lang tid efterhånden, så er Alm problemet. Vi kan få nok så mange Gigovic'er, nok så mange Jebali'er og nok så mange Paulsen'er, men manden har intet spilkoncept, INTET. Det er meget sigende, at der er et sammenfald mellem vores offensivs fantasiløshed og Jebalis præstation, som i dag var under middel. Så har vi kun Frø at forlade os på, men en enkelt god aktion af ham (ham og Adelgaard) gør ingen sommer...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Fatter simpelthen ikke hvorfor det er Frø død og pine skal spille... Det er 1 ud af 10 kampe han er god
                              Syntes nu der var flere som var dårligere end Frø i dag.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Træerne vokser ikke ind i himlen … men OB havde mange chancer format komme foran 2-0 og det gjorde man så ikke ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X