Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Få Manneh og/eller Mucolli ind nu her
    Ja tak. Aron er satme ringe
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      typisk...havde håbet på mere men spillet er simpelthen ikke til det

      Comment


        #78
        Skjelvik ophæver off-side. .
        ​​​​​​
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Fuck dig Skjelvik din elendige fodboldspiller.

          Comment


            #80
            Hold nu kæft hvor har vi været ringe efter pausen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              EJJJJJ FORHELVEDE!!! Det er så ringe, og desværre så fortjent. Bortset fra de sidste 15-20 minutter inden pausen, har vi været det dårligste hold

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Jeg skrev fordi I var heldige med at komme foran og har fået en del heldige point, længere er den ikke ... er det så uacceptabelt/tungt at kapere?
                Jeg skriver ikke for at genere nogen og har intet imod fans af klubben og nej jeg er ikke fan af OB (det er utroligt så mange sjove beskyldninger der kommer, når det bliver følelsesladet).
                Men hvis det er så faktuelt, hvorfor så ytre det, lad dog os om det! Det er jo ikke konstruktivt, langt det meste af det der kommer fra dig...så hvad forventer du egentligt? Du ved udmærket, at du generer og irriterer folk herinde...hvad er din agenda ellers herinde?
                Last edited by Toke HC; 04-09-2022, 17:58.

                Comment


                  #83
                  Alm taber den her kamp

                  Comment


                    #84
                    Isam ud, hans indsats i dag bliver næppe husket af nogle
                    Last edited by Magge; 04-09-2022, 14:44.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Hahahahahaha den udskiftning er 10 minutter forsinket…for fanden Alm

                      Comment


                        #86
                        Kom så Entusiastens snak så om Viborgs held nu du er sååååå objektiv.

                        Comment


                          #87
                          Det bliver ikke bedre før vi for en bedre træner.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            Du skriver sjældent omkring de hold vi møder og deres held. Såsom Saids manglende røde kort. Altid OB i en negativ vinkel. Men der er altid internettrolls der kun bidrager med splid og drama. Start med at skriv objektivt så ændrer jeg måske min holdning.
                            Det er nok sandt, men når det ikke er i kamp forsøger jeg dog at være så objektiv som muligt :).
                            Lige her var det en irriteret reaktion over at I godt nok har været heldige hidtil i sæsonen og ja ... jeg forstår den kan være svære at kapere som fan.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Fuck dig Skjelvik din elendige fodboldspiller.
                              Det sørgelige er at han på ingen måde er alene om at være ringe
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Kære forumsbrugere lad være med at fodre trolden please
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X