Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Jeg har desværre lige hørt at Tverskov måske er på vej væk allerede i dag. CV har lagt en stor kontrakt til ham og forhandler med BW om overgangssum her og nu. Prøver at få den be- eller afkræftet et andet sted.
    Passer vidst meget godt, hørt han ikke er med i lufthavnen

    Comment


      Fy for satan... men den dag måtte jo komme. Dog ikke optimalt hvis dette er dagen.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Nej, ikke Tverskov.
        Neeeeeeeeeeeeeeeeej og så til lorteklubben over dem alle. Håber det er en and også da vi kvalitetsmæssigt vil have et kæmpe problem på den centrale midtbane. Så må vi hente Oliver Abildgaard.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Jeg har desværre lige hørt at Tverskov måske er på vej væk allerede i dag. CV har lagt en stor kontrakt til ham og forhandler med BW om overgangssum her og nu. Prøver at få den be- eller afkræftet et andet sted.
          Så skal det altså være i millionklassen, så vi kan handle med det samme.

          Så hellere lade kontrakten løbe ud og have glæde af hans indsats i foråret.

          Comment


            Farvel Top 6… farvel loyalitet. Puha den er hård.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Neeeeeeeeeeeeeeeeej og så til lorteklubben over dem alle. Håber det er en and også da vi kvalitetsmæssigt vil have et kæmpe problem på den centrale midtbane.
              Hvis han skriver kontrakt fra sommer, så skal vi bare have ham afskibbet med det samme. Jeg kan simpelthen ikke magte endnu en Falk situation.. Så må vi satse på dem på vi har.

              Comment


                Hvis han skal ryge håber jeg det er til Belgien, som jo har været på tale.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                  Neeeeeeeeeeeeeeeeej og så til lorteklubben over dem alle. Håber det er en and også da vi kvalitetsmæssigt vil have et kæmpe problem på den centrale midtbane.
                  Jeg har helt generelt ikke lyst til at se Tverskov spille i en anden dansk klub, selvom Brøndby ikke tager præmien som den værste af alle klubber, så er det stadig en konkurrent som vi skal slå.

                  Vi kommer i høj grad til at mangle Jeppe hvis han bliver solgt og vi kommer til at misse top seks, og ansvaret for det kommer til at ligge på direktionsgangene i OB.

                  F... Hvor er jeg træt af at være økonomisk underdog til snart sagt hele ligaen.
                  Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 12:06.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Hvis han skriver kontrakt fra sommer, så skal vi bare have ham afskibbet med det samme. Jeg kan simpelthen ikke magte endnu en Falk situation.. Så må vi satse på dem på vi har.
                    Enig, men der skal godt nok nogle mio på bordet, trods alt og når det er til en konkurrent plus så sent i vinduet. Men det har de jo fået på pestegnen.

                    Comment


                      Tror Newcastle kommer med et stort bud på mitic.
                      kan se den spiller de også har været efter hakim Z fra Chelsea er røget til psg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Neeeeeeeeeeeeeeeeej og så til lorteklubben over dem alle. Håber det er en and også da vi kvalitetsmæssigt vil have et kæmpe problem på den centrale midtbane. Så må vi hente Oliver Abildgaard.
                        Selvom det ikke er så moderne, så stoler jeg faktisk på Jeppe indtil andet er bevist. Han har om ikke andre været meget loyal.

                        Jeg tror alle i klubben er enige om, at man under ham et udlandseventyr, men anden dansk klub gør ondt. Og så lige BIF. Er man villig til at sætte det over styr for bare marginalt flere penge på kontoen, og bevares, et marginalt større salgsvindue.

                        Ikke alle er så billige til salg.

                        You may say I'm a dreamer.
                        Last edited by Mhjortebjerg; 31-01-2023, 12:16.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Tverskov til BIF den værste danske klub, by far ... det må bare ikke ske. Og så en klub, der i hvert fald lige pt. ligger under os. Øv, øv og tre gange øv ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg har helt generelt ikke lyst til at se Tverskov spille i en anden dansk klub, selvom Brøndby ikke tager præmien som den værste af alle klubber, så er det stadig en konkurrent som vi skal slå.

                            Vi kommer i høj grad til at mangle Jeppe hvis han bliver solgt og vi kommer til at misse top seks, og ansvaret for det kommer til at ligge på direktionsgangene i OB.

                            F... Hvor er jeg træt af at være økonomisk underdog til snart sagt hele ligaen.
                            Det med Brøndby er vi så uenige om. Ja, hvis ikke der ryger noget andet ind. Virker lidt til, at vi sælger top 6, for at få nogle penge for dem der har udløb etc. og så gør os klar til næste sæson. Det kan man argumenterer for, men det er noget af et sats. Især da ligaen er så tæt som den er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Enig, men der skal godt nok nogle mio på bordet, trods alt og når det er til en konkurrent plus så sent i vinduet. Men det har de jo fået på pestegnen.
                              Tverskov i en Brøndbytrøje kan ikke engang gøres op i penge. Det lyder virkelig ulækkert. Det kan samtidig blive rigtig dyrt, vi har trods alt kun 10 point ned til nedrykningsstregen og AaB ligner ikke en klub der har tænkt sig at give op på forhånd. De har tænkt sig at kæmpe for deres overlevelse og i nedrykningsspillet kan vi hurtigt komme i problemer, hvis vi ikke får erstattet de profiler vi sender væk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                                Tror Newcastle kommer med et stort bud på mitic.
                                kan se den spiller de også har været efter hakim Z fra Chelsea er røget til psg.
                                Minteh?

                                Comment

                                Working...
                                X