Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det ville nok ikke kræve meget, at få mere perspektiv i vores transferarbejde end tilfældet var for år tilbage :-)

    Vi har hentet Gigovic der viste sig at være kortsigtet doping, som at dømme på træningskampene har forhindret os i at udvikle truppen. Derudover har vi hentet både succesfulde, delvist succesfulde og meget lidt succesfulde folk ind det seneste år.

    I dette transfervindue har vi så hentet to ind på nye lejeaftaler - den ene dog med købsoption.

    Så når målet er at arbejde efter en strategi, der skal styrke os på både kort og lang sigt, og vi ikke ser ud til at være styrket på kort sigt, og lang sigt er udfordret af lejeaftaler, korte kontrakter og kontraktudløb, så mener jeg det kan være lidt svært at se de langsigtede perspektiver.

    Men altså - det kan jo være vi henter Christian Eriksen og Rasmus Falk på lange kontrakter i aften, og så ser det jo pænt ud :-)
    Ja tak til Eriksen.

    Falk, er det ham der herremodellen til FCK merch?
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

      Ja tak til Eriksen.

      Falk, er det ham der herremodellen til FCK merch?
      Enig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

        Man kan godt lave eksklusive forkøbsaftaler, hvor andre klubber ikke kan overbyde.
        Det er nok rigtigt. Det er dog samtidig sådan, at succes kan gøre en spiller mindre interesseret i OB. Eksempelvis i at tegne 1-2 årig kontrakt i stedet for en længere. Og så kan vi stå med samme udfordring som vi måske har med Minteh nu :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Fordi hvis en spiller viser sig frem i sådan en grad at man vil udnytte sig af købsoptionen, så står vi muligvis og skal slås med f.eks. FCM igen og den kamp taber vi 9/10 gange.
          Med Juwara har vi en eksklusiv købsoption. Vi er de eneste der kan købe ham indtil januar næste år. Jeg synes der er fint at kunne se ham an et års tid på de vilkår

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

            Så krydser jeg mine pølsefingre
            Det kan være som en gardering til et bud der kommet på nogle af de offensive

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Med Juwara har vi en eksklusiv købsoption. Vi er de eneste der kan købe ham indtil januar næste år. Jeg synes der er fint at kunne se ham an et års tid på de vilkår
              Og hvis han brænder ligaen af og hans agent fortæller ham at FCM, Lille og Twente holder øje med ham, så tror folket at han er interesseret i at udløse den option?
              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Det var altså kun i den første prøve træning man tænkte det.

                Det var jo derfor at man prøvede ham igen, da Bakary B. pressede lidt ekstra på.
                Fair nok. Det var ikke antallet, men billedet der var morsomt.
                Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 11:43.

                Comment


                  Vi henter nok et stort skur som 9’er

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    Og hvis han brænder ligaen af og hans agent fortæller ham at FCM, Lille og Twente holder øje med ham, så tror folket at han er interesseret i at udløse den option?
                    ​​​​​​
                    Der var ret konkret interesse på Odey, da han havde den lejeaftale med Randers, det lykkedes for dem at lande ham alligevel.

                    Alternativet kan jo være at man tager nogen lottokuponer som eksempeltvist Juwara ind, som så ikke viser sig at have niveauet når det kommer til stykket, så sidder man på dem i de næste 3 år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                      Håber godt mok ikke det betyder ham fra Polen jeg nævnt ikke forhandles med længere. Virker ret uambitiøst uden købsoption. Men kan jo være fordi andre spillere er på vej ud. Han kan jo dække flere pladser jvnf. transfermarkt
                      Går stærkt udfra, at du ikke kan give et navn eller polsk klub. Så jeg har lige tjekket diverse polske websites mv. (bor i Polen) og jeg kan ikke finde nogen rygter desang. Derfor kan der jo godt forhandles. Tjekker det igen senere og skriver selvsagt, hvis jeg finder noget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Vi henter nok et stort skur som 9’er
                        Zohore

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Der var ret konkret interesse på Odey, da han havde den lejeaftale med Randers, det lykkedes for dem at lande ham alligevel.

                          Alternativet kan jo være at man tager nogen lottokuponer som eksempeltvist Juwara ind, som så ikke viser sig at have niveauet når det kommer til stykket, så sidder man på dem i de næste 3 år.
                          Jamen det er da også flot i Randers, men det tør jeg ikke hænge min hat på lykkes.

                          Comment


                            Jeg har desværre lige hørt at Tverskov måske er på vej væk allerede i dag. CV har lagt en stor kontrakt til ham og forhandler med BW om overgangssum her og nu. Prøver at få den be- eller afkræftet et andet sted.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                              Jamen det er da også flot i Randers, men det tør jeg ikke hænge min hat på lykkes.
                              Jeg vil gerne medgive at det er også risky. På den anden side, sådan en som Joel King ville det have været fint at få en lejekontrakt med købsoption på, fordi nu sidder vi på ham i den nærmeste fremtid.

                              Men jeg er ihvertfald enig i at det er perspektivtløst at hente lejekontrakter ind uden købsoption.
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Jeg har desværre lige hørt at Tverskov måske er på vej væk allerede i dag. CV har lagt en stor kontrakt til ham og forhandler med BW om overgangssum her og nu. Prøver at få den be- eller afkræftet et andet sted.
                                Nej, ikke Tverskov.

                                Comment

                                Working...
                                X